Ja vond ik ook leuk! Ik hoop dat er een 2e seizoen komt.
Ik had haar ontdekt in orange is the new black en later Russian doll. Als iemand nog meer aanraders weet?
Geen serie maar vond haar in His Three Daughters ook goed!
De manier waarop de mannen hun hersenen pijnigen in de pods in Love is Blind Germany
Whutttt sjorleone werkte in het speciaal onderwijs en is zijn baan verloren door zijn deelname aan Paradise Hotel. Dit was op basis van de voorstukjes van het programma (ruzie en seks). Vind het vooral fascinerend dat hij dit soort werk deed
Cool, dank voor de aanrader. Heb ik wat om naar uit te zien!
Sjorleone? Had ik ook niet van hem verwacht. Maar ik vind het wel een enthousiaste guy. Jammer dat hij direct zijn baan is verloren hierdoor
Is dit leuk? Ik vind tot nu toe alle versies behalve US zo saai
De meeste versies vond ik ook saai maar LIB habibi is wel de moeite nog! Genoeg drama en rare types om vermakelijk te zijn
Ik vind de US versies nu overdreven, misschien omdat er back to back nieuwe seizoenen uitkomen?
UK en Habibi waren voor mij de grootste verrassingen en hadden echt nog dat nieuwe en spannende. De deelnemers zijn ook ouder en ik vind dat die het wat serieuzer aanpakken. Fuckboys will be fuck boys en die zijn ook aanwezig maar in mindere mate.
Germany vond ik ook goed, heb gisteren de laatste aflevering gezien van het eerste deel en ben benieuwd naar deel twee. Het is voor mij tussen US en UK in termen van drama.
Haha ja sorry stomme auto correct. Hij praatte ook echt met super veel enthousiasme over zijn werk en nog steeds respectvol naar zijn oude werkgever! Hij had ook heel trashy die school kapot willen maken maar dat deed hij niet. Kan helaas het interview niet meer terug vinden
UK heeft veel drama, aanrader!
Heel erg late to the party maar ik kijk nu Parenthood, staat sinds kort op Netflix. Echt een hele fijne serie over familie, zonder dat het echt gezapig wordt.
Oh niceeeed, severence en slow horses
Paradise hotel finale
Zo ik vond de finale heftig! Heb zowat een half uur met open mond gezeten
Samenvatting
Arme Charlotte! Zij had dat geld sowieso met hem gedeeld dacht ik. En dan was hij er alsnog vandoor gegaan met 25000. Wat een typetje, maar heel eerlijk hij maakte het programma wel. De rest was zo saai en ik ben blij dat Joey en Estelle niet hebben gewonnen.
Ben begonnen aan The Day of the Jackal (staat op Showtime) en het is echt zo goed!!
Paradise hotel
Samenvatting
Ja zeker! Zat ook wel te denken dat als dan 1 iemand het geld zou winnen, hij het wel mocht zijn. Maar toch vond ik het zo erg voor Charlotte.
Het is al een oudere serie maar sinds gisteren begonnen met The Mist, en ik hou altijd wel van dat sinistere sfeertje in series. Boek is (zoals bij vele series/films) wel echt anders, maar alsnog kijk ik wel met plezier.
Ik word gewoon ongemakkelijk van het kijken van medisch centrum west. Veel slechte acteurs ook, en toch blijf ik het kijken
paradise hotel
Ik snap ook niet helemaal waarom hij die bal bij 30k kapot zou gooien en niet bij 40 of 50 hij had er toch meteen meer uit kunnen halen? Nu is het “”maar”” 5k meer dan wanneer ze gedeeld hadden