Serietopic #5

Samenvatting

Volgens mij zei hij dat hij er bijna zeker van was dat zij ook die bal eerder zou gooien?

3 likes
Samenvatting

Oja dat zal het inderdaad zijn!

2 likes

Kijkt er nog iemand Putain op Videoland?

Ik ben begonnen met The Pitt op hbo, een ziekenhuisserie. Eerste 2 aflevering staan erop. Jammer dat ik niet kan bingen. Wel een leuke!

5 likes

Kunnen mensen alsjeblieft bij hun spoilers zetten om welke serie het gaat?

16 likes

Net pandore seizoen 2 gezien. Als je seizoen 1 gezien hebt echt wel een aanrader. Je moet wel van wat politiek gedoe houden. (En s2 heeft wat minder twists enzo)

Gister gestart en opgehouden met Tom Jones. Kostummserie. Maar wat een flauw gedoe… niet mijn humor dit.

1 like

Deze was heel mooi, dank voor de aanrader!
Ben wel beetje emo nu. Lol

3 likes

Random opmerking hoor maar ik kijk het nieuwste seizoen van Dertigers en slaapt die Suus nou altijd op een matras in de woonkamer?

1 like

Hahaha ja, volgens mij omdat ze geen huis heeft ivm reizen (dacht ik)

1 like

Maar het is wel steeds in hetzelfde huis toch? Ik snap het gewoon niet zo goed :joy:

Paradise Hotel

Summary

hahah ik vond het zo heerlijk dat charlotte zo totaal ondramatisch was na haar verlies

je weet gewoon dat de producers hoopten op een hysterisch afloop maar dat hebben ze niet gekregenšŸ˜‚

9 likes

Greys anatomy toch weer gaan kijken net S20 af en wil nu S21 kijken. Is wel op net5 sinds 7 januari te zien maar kan niet terugkijken, stom.

1 like

Pfff die Meedo bij RHOAMS, lekker professioneel om met een klant over andere klanten te roddelen. En dat Maria dat dan weer op tafel moet gooien tijdens dat etentje.

5 likes

Vorige week seizoen 2 van bad sister gekeken op apple tv, vind het zo goed weer. Daarna begonnen in slow horses ook een hele fijn serie. Ben al in seizoen 3

3 likes

Ik heb rivals gekeken en vooral het eerste deel van het seizoen vond ik heel leuk. Hoop drank en seks helemaal leuk. En goede muziek ook!

Haha ja wat is hij voor een drama queen joh en waarom krijgt hij überhaupt elk seizoen een bijrol :sweat_smile:

4 likes

Ik vind dit ook niet echt lekkere reclame voor hem, elke keer ruzie met zijn klanten. Ik dacht hiervoor dat het een heel leuk type was ipv drama queen

4 likes

Ik hoop ook dat het snel op disney staat!

2 likes
lib duitsland t/m 7

Ik ben zo gefascineerd om hoe Ilias, een aardappel met ogen en de persoonlijkheid van een puberjongen echt dacht dat hij kans maakt op een huwelijk met iemand als Hanni. Het is zo pijnlijk om naar te kijken. Delulu.

Sowieso weer echt een cast vol verschrikkelijke mannen.

6 likes

De mannen zijn zo laf en delulu. Ik walg van hen allemaal

4 likes