Serietopic #5

Aanrader dus? Ik moet altijd zo wennen aan het duits dus had het van de week weer afgezet

4 likes

Ja, ik vind van wel. Toch weer anders dan USA en ik vind ook dat er andere struggles zijn, ben de ā€œthe man needs to be the providerā€ discussies wel zat.

Maar nogmaals het bewijs dat de merendeel van de deelnemers gewoon gek zijn.

5 likes

paradise hotel

Summary

gijsje en sjorleone daten nu hahaha, blijkbaar is billy na de finale meteen met charlotte naar bed gegaan

Hahahaha love deze omschrijving want het is echt zo

3 likes

Neeeeee wtf??

Ik wil graag een reünie!!

1 like

De reünie van LIB Germany was zo stom.

1 like

Ik ben nog steeds aan het bekomen van wat ze Sally op de bruiloft qua make-up hebben aangedaan.

1 like

En Shella haar make-up was ook niet veel beter. Zo grijs in haar gezicht

4 likes

Lib reunie

Die aanval op Hanni is echt uncalled for. Wat een gaar gedoe. Nooit gedacht dat ik Tolga de meest redelijke zou vinden. Ook zo hypocriet om als ene reality kandidaat de andere te gaan beschuldigen van bekend willen worden.

Die Alina dan zit je dan hand in hand met je man die als een kwijlende hond achter een ander aan liep die ander aan te vallen. Hij had haar direct verlaten als Hanni hem had gewild, maar val de vrouw maar aan. Hij kwam er ook volledig mee weg?

5 likes
LIB Germany Reunie

Het was echt wel "laten we hanni bashen moment’. Ik vond het ook zo vervelend dat de hosts hier zo in mee gingen en niet kunnen dat ze zeiden dat Netflix geen pesterijen en haatcomments tolereert om dan berichten voor te lezen van die haters. Make it make sense!
Ik vind Alina ook zo’n pick me van ā€œkijk ik ben wel getrouwd en jullie nietā€, dat haar vent op een naaktrat lijkt en zijn ogen meerdere keren in zijn oogkassen terug geduwd moesten worden, vergeet ze wel even. Hij kwam met alles weg en ging dan ook lopen stoken puur omdat hij op z’n pik getrapt was.
Het enige wat hanni verkeerd deed was niet op tijd zeggen dat hij toch met die gevoelens zat. Het was sowieso een damned if you, damned if you don’t situatie. Ze moesten haar gewoon niet hebben en maakten van de eerste kans gebruik om dit open en breed duidelijk te maken.

Ik vond jammer dat we Alberta uiteindelijk niet gehoord hebben.

4 likes

Omg hoe Meedo in de nieuwe RHOAM met die bril in ā€˜zijn shot’ zit en hoe hij die tas van hem zo draait dat het logo in beeld is. Wat een kwal :joy:

12 likes

Walgelijke vent, ook echt die tas even goed op tafel/voor de camera zetten hahaha

Wie neemt hem nou nog serieus.

7 likes

Ja op insta gaat het nu helemaal los. Tamara heeft een hele post aan hem gewijd en hij heeft z’n comments uit staan. Rip Meedo.

1 like

Vond Deborah heel netjes reageren tegenover zo’n diva. Ik denk dat dit hem echt klanten gaat kosten. Daarom heeft hij denk ik een tiktok gemaakt las ik op X.

5 likes

Ik heb laatst De Toeslagenaffaire gezien. Al veel over deze kwestie gelezen maar om het zo nagespeeld te zien kwam het wel echt nog meer binnen.
Wat een verschrikkelijk leed is deze mensen aangedaan. Onbegrijpelijk dat een heel ambtenarenapparaat hieraan heeft meegewerkt en de menselijke maat compleet uit het oog is verloren. Vreselijk om te zien tot welke grote gevolgen dit voor sommige slachtoffers heeft geleid.
Echt een indrukwekkende serie! Niet per se leuk, want ik werd er vooral boos van, maar wel een aanrader!

1 like

Vreselijk hoe hij zich gedroeg, op en top aanstellerij en diva gedrag. Dit gaat hem denk ik wel klanten kosten. Deborah bleef netjes, was mij niet gelukt.

2 likes

Vind het ook onprofessioneel om met klanten over andere klanten te praten.

5 likes

Het is housewives, je professionaliteit vliegt uit de deur zodra de camera’s draaien.

3 likes

Ja, dat is ook zo. Maar heb het idee dat de vrouwen meer een typetje neerzetten en het deels in scene is gezet. Maar dat kan natuurlijk net zo goed voor hem gelden. Maar denk dat hij er te weinig in zit om zich dat te veroorloven.

3 likes

Ik hoop dat Tamara vooral een typetje speelt, dat mens is echt next level onaardig. Gewoon lachwekkend, wat een gekkie.

1 like