Serietopic #5

The night agent is echt een heerlijke binge serie zeg

5 likes

Nee nog niet, thanks voor de tip!

3 likes

Ja indd, heb hem in 2 dagen gebinged.
Vind het wel fijn dat het redelijk kort is, 10 afleveringen. Geen 6 seizoenen ofzo die maar eindeloos doorgaan.

Weet iemand vergelijkbare korte spannende series?

Oeh dit heb ik nodig in mijn leven aangezien ik in een soort van dezelfde situatie zit, maar hieruit gaat blijken dat ik het lang niet zo slecht heb :joy:
Dus waarschijnlijk vermakelijk én laat me beter over mezelf voelen.

1 like

Haha, denk niet dat je bij PierPoint nog wil werken na het bekijken van de serie. Ik vind wel dat ze de sector zeer goed weergeven.

3 likes

Ik ben bij aflevering 3 of 4 en vind het tot nu toe ook nog niet leuk :joy: Ik denk dat als je 1 al niet super vind je niet echt door hoeft te kijken eigenlijk.

Oh bij 5 was ik zelfs al :joy:

1 like

heb nu 2 afl gekeken, die 2e :sob:

1 like

The Bodyguard! Ook spannen en beetje zelfde vibes, The Stranger is ook lekker kort/binge waardig. En ik las ook goeie verhalen over The List, maar die heb ik zelf nog niet gekeken.

3 likes

Ik zit in dezelfde situatie, heb The Night Agent gezien en nu ik daarmee klaar ben weet ik niet wat ik nu moet kijken.

Wat ik wel wekelijks kijk is Fire Country. Jammer dat er maar 1 aflevering per week komt op Net5.

Heb alleen de eerste gekeken, hoe vind je het tot nu toe?

1 like

Ik vond Hold Tight op Netflix wel verrassend, Poolse serie. Hebben we in een dag gekeken. :grimacing:

1 like

leuk maar ik vind kim van kooten zelf heel leuk dus dat helpt wel mee. Ga vnvnd weer verder kijken, vind het wel intrigerend. Geen idee hoe dicht het bij de werkelijheid komt van werken op zo’n afdeling maar je voelt wel de werkdruk en de heftigheid van waar je daar mee te maken kunt krijgen.

Vind t wel irritant dat iedereen op zn rug ligt te bevallen haha. Wat vond jij van afl 1?

Tien jaar Harry Potter de tering

4 likes

wauw transfoob zijn really pays off

8 likes

Harry Potter is zo’n enorm fenomeen. Dat zal nooit gecanceld worden. Wat heeft ze eigenlijk gezegd?
Ben wel heel benieuwd naar de serie! Hopelijk blijven ze trouw aan de boeken en doen ze het goed. Al zal het sowieso wel een hit worden.

Dank je voor de tip! Heb het in 1,5 dag gebinged. Hele goede serie!

Alleen dacht ik dus dat het een comedy was toen ik de poster zag… :joy: Het is best wel intens. Moet ook echt even bijkomen ervan.

3 likes

Ok ik dacht dat er gewoon een serie zou komen maar waarom meteen tien jaar lang…? Nog even los van J.K. zou ik best begrijpen als ze op termijn een remake willen maken van de films, maar HP is inmiddels toch wel genoeg uitgemolken.

Ja, ik vind kim van kooten ook leuk haha. Tot nu toe vermakelijk en ga zeker verder kijken. Ik denk dat het wel redelijk de sfeer etc weergeeft op zo’n afdeling.

3 likes

Ik vind het heel mooi!

Edit: wel beetje afgezaagd dat er meteen wordt geneukt in de linnenkast

3 likes

Elke ziekenhuisserie ooit… 🫣

6 likes