Tien jaar Harry Potter de tering
wauw transfoob zijn really pays off
Harry Potter is zoān enorm fenomeen. Dat zal nooit gecanceld worden. Wat heeft ze eigenlijk gezegd?
Ben wel heel benieuwd naar de serie! Hopelijk blijven ze trouw aan de boeken en doen ze het goed. Al zal het sowieso wel een hit worden.
Dank je voor de tip! Heb het in 1,5 dag gebinged. Hele goede serie!
Alleen dacht ik dus dat het een comedy was toen ik de poster zag⦠Het is best wel intens. Moet ook echt even bijkomen ervan.
Ok ik dacht dat er gewoon een serie zou komen maar waarom meteen tien jaar lang� Nog even los van J.K. zou ik best begrijpen als ze op termijn een remake willen maken van de films, maar HP is inmiddels toch wel genoeg uitgemolken.
Ja, ik vind kim van kooten ook leuk haha. Tot nu toe vermakelijk en ga zeker verder kijken. Ik denk dat het wel redelijk de sfeer etc weergeeft op zoān afdeling.
Ik vind het heel mooi!
Edit: wel beetje afgezaagd dat er meteen wordt geneukt in de linnenkast
Elke ziekenhuisserie ooit⦠š«£
Vanaf morgen trouwens nieuw seizoen Marvelous Mrs Maisel! Elke week een nieuwe aflevering. Laatste seizoen, hoop wel dat hij leuker is dan het vorige. Die viel best tegen vond ik.
Ik hou van spannende series als in wie heeft het gedaan of psychologisch spannend, maar niet van eng en schrikken en bang maken etc.
Is the night agent goed spannend of eng spannend?
Goed spannend!
@Sproetjes @Roguee @Leuk123 is deze serie (Dag en Nacht) ook leuk om te kijken als je over ~ 8 weken moet bevallen of komen er veel horror scenarioās langs?
Nee dat zou ik denk ik niet aanraden zo voor je bevalling aan. Zou het voor na je bevalling bewaren. Ik ben zelf overigens nog maar bij aflevering 2 maar die is vrij heftig vind ik.
Aflevering 2
awhh die doodgeboorte sterk in beeld gebracht
ik zou het persoonlijk niet aanraden om te kijken, lekker erna doen!
@Sproetjes afl 2 dag&nacht: ja echt heel sterk in beeld gebracht, kwam wel binnen he
Ah ik zat ook al te twijfelen. Aflevering 1 wel gezien, die was prima te doen. Maar nu ik de andere reacties lees ga ik het even bewaren voor over 2 maanden.
Die hoofdrolspeler van the Night Agent is echt een slechte acteur. Heeft ook maar ƩƩn gezichtsuitdrukking.
Hehe, een medestander.
Ik snap er niets van, dat dit zo scoort.
Het is zo vreselijk slecht geacteerd en een flinterdun verhaaltje.
Iemand the english al gezien? Klinkt als een leuke serie. Is van de bbc en nu tr zien via disney+
Vind een jaar nog ruim
LIB ep. 12
hoop echt dat paul zān granola girl gaat vinden en dat shelby permanent een loopneus krijgt