Serietopic #5

Nou, het schijnt dat ze echt zo is. Ze was toen ook te zien bij Modemeisjes met een Missie en was toen ook altijd onaardig en chagrijnig.

Ik snap ook echt niet waarom Kimmylien steeds zo boos is op Angela.

2 likes

Ugh wat een heks, snap ook niet dat iedereen het maar gewoon pikt dat Tamara recht in je gezicht je uiterlijk keihard afkraakt

En ja dat van Kimmylien snap ik idd ook niet. En ze gaat er maar over door en heeft omdat zij er al langer in zit de anderen een beetje aan haar kant gekregen. Want eigenlijk zegt ze alleen maar “ze is niet zichzelf.” En verder? Angela krijgt ook eigenlijk zo nauwelijks een kans.

3 likes

Ik vond Kimmylien nooit zo leuk maar snap deze ruzie ook gewoon helemaal niet. Ze is echt een bitch nu. Komt het voort uit toch enige jaloezie?

Ik vind Angela eigenlijk best okay, vond het netjes van haar dat ze als enige toch nog bij Djamilla ging checken.

Vind dit seizoen echt niet leuk om te kijken. Dat er drama nodig is voor zoiets dan snap je wel, maar het gaat gewoon helemaal nergens over.

2 likes

Zal de self love wel zijn dat ze een vriendin van buiten de serie zo afvalt.

Ja in de laatste aflevering ging kimmylien echt ZO tekeer tegen angela. En maar schreeuwen, en idd waar gaat het over?! Misschien voelt kimmylien zich bedreigd nu angela ook in de groep zit oid, ik snap haar probleem echt niet. Als ik angela was had ik allang gedacht flikker toch op stelletje dozen. Dat volwassen vrouwen zich zo puberaal gedragen is gewoon om je dood te schamen.

Vind Deborah trouwens wel leuk en komt iig niet over als een valse heks.

3 likes

Volgens mij was Kimmy dronken, dat zei ze daarvoor
En Cherry Ann maar olie op het vuur gooien en genieten van de uitbarsting ipv Kim behoeden voor deze vertoning :joy:

2 likes

Dat is ook een kreng hoor. Er was niks aan de hand en zij begon weer tegen Angela te bitchen.

1 like

Ik vind Cherry Ann de enige normale/leuke

2 likes

Neeeeee zij loopt echt enorm te stoken. Bijna alle ruzies die ontstaan zijn door haar gekomen omdat ze weer ergens over begint.

9 likes

Volgens mij ging het Kimmylien erom dat als iemand wat tegen Angela te zeggen heeft (en Kimmylien er dan over meepraat) dat Angela dan alleen boos is op Kimmylien). Snap aan de ene kant vanuit Angela ook wel dat je je makkelijker kunt uiten naar iemand toe die je al langer kent… en zou het zelf ook stom vinden als mijn vriendin (in dit geval Kimmylien) elke keer maar commentaar heeft op mijn gedrag en dat moet benoemen op tv

1 like

Jaa die biechten ook steeds van haar :see_no_evil: maar ik vond Deborah wel een leuke toevoeging! Angela niks mis mee maar als ik haar was zou ik me snel uit de voeten maken :joy:

Dag 6, help, ik heb mezelf wijs gemaakt dat ik me vast morgen alweer iets beter voel (zit op dag 2). Maar Scandal ga ik uitproberen!

2 likes

Wat een ellende zeg. Op dit moment word ik ook nog wel verzorgd door m’n man, maar die krijgt ook al wat klachten. Ik wil een week vooruit spoelen.

Het is sowieso niet snel goed bij die dames. Overal commentaar op, dan is het eten niet goed, de muziek niet, de locatie etc. Tamara die ook nog even ging checken of de billen van Deborah wel echt van haarzelf waren. Waar maak je je druk om?

2 likes

Ze zat in de laatste aflevering Deborah ook echt helemaal op te nemen toen ze daaraan tafel zaten.

En dan durft ze nog te zeggen dat Deborah’s make-up er niet uitzag maar vond het mooier dan hoe Tamara was opgemaakt haha

1 like

Ja ik vraag me echt af of Tamara die opmerkingen maakt om reacties uit te lokken. Het kan toch niet dat ze niet doorheeft dat je bepaalde dingen gewoon niet kan zeggen :exploding_head:

Griep got me dus lekker aan het bingen

The Perfect Couple met Nicole Kidman op Netflix

Leuke mini serie, kijkt lekker weg. Kreeg een beeeeeeetje White Lotus vibes door de locatie ( rondom strand) en Meghan Fahy (:heart_eyes:), maar zeker niet zelfde kaliber aan kwaliteit, meer een beetje het gevoel ervan.

Nu weer iets nieuws zoeken…

2 likes

Geen idee maar zo is ze in de podcast ook. Vond haar in het begin wel eerlijk en kon er soms mee lachen, maar ze slaat een beetje door.

1 like

Ik ben No way back vips aan het volgen en vind het best leuk! Maar het valt me op dat Jaimie Vaes echt niet bestaand lijkt in deze serie? Er wordt zo weinig uitgezonden van haar.

1 like

yesssss nieuw seizoen echte meisjes in de jungle

alleen WEER Michella :sob::sob::sob::sob:

8 likes