wanneer komt er nou een seizoen LIB met niet alleen maar conventioneel oké/goed uitziende mensen ![]()
![]()
Ja echt. Ik kijk het dus ook niet omdat ik het zo’n belachelijke uitvoering van een best leuk concept vindt. Ik heb hier al eens eerder over gepost. Zo stom.
ja jeetje, het hele concept is nu mooie vrouwen en mega mid mannen die dan uiteindelijk de vrouw toch niet leuk vinden omdat ze net te donker zijn of net te kleine borsten hebben
Abbott elementary!!
Heb je de japanse versie gezien? Ik vond daar wel veel afwisseling zitten in de types.
Tweede seizoen van Arcadia op Npo.
Vond het eerste seizoen wel vermakelijk.
Dystopische serie. Heeft qua sfeer wat weg van de handmaids tale.
The white lotus S3E1 is echt weer genieten ![]()
Als je van romcom houdt is Plan Coeur, Valeria of An Astrological Guide for Broken Hearts ook leuk! Wel allemaal niet in het Engels dus je moet er wel
Een beetje bij blijven ![]()
Ik had wel te hoge verwachtingen van de nieuwe intro geloof ik ![]()
Ja echt jammer dat het elke week een aflevering is want ik heb zin om dit te bingen!! Maar tegelijkertijd ook leuk dat het niet in één keer voorbij is
Edit: oh en niet GREG
die terug is
Hahahahaah ja zooooooo classic
Kan vrijwel niemand uit elkaar houden behalve 1 jongen met langer haar de rest is vrijwel identiek
lib
omg de fragmenten met meg geven me zo’n heftige fysieke cringe dat ik er niet naar kan kijken ![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil de white lotus eigenlijk niet meer kijken nu Tanya dood is:tired_face:![]()
![]()
Ik kan die mannen met geen mogelijkheid uit elkaar houden het verpest echt mijn kijkervaring
Omg ja Fleabag is echt een van mijn all time faves @Chicago
Wil die nog steed weer een keer opnieuw bingen
Lib aflevering 6
Ik snap echt niet hoe ze zich opeens tegen Mason keert. Don’t get me wrong, hij is een sukkel maar zij is zelf ook twee mensen aan het daten? Echt iedereen in dit kwartet vind ik een verschrikkelijk persoon, Alex doet ook veel te veel alsof hij boven alles staat.
Ik ook, ik vind de nieuwe intro juist heel vet ?!
Oh hier ben ik aan begonnen en tot nu toe heel leuk! ![]()
Love is blind aflevering 7
Ik vind die Dave echt verschrikkelijk
ik weet nog niet of hij haar niet aantrekkelijk vindt of dat hij fucking onzeker is