Ohh dit leek me ook leuk, ga ik kijken!
Whaaat hoezo weet ik dit niet?? Ik kom ze altijd per ongeluk tegen haha
Check dat je wel bij seizoen 1 begint, ik had eerste 1,5 afl van het 4e gezien gekeken per ongeluk hahah
Haha ja dat zag ik!
Ik kijk nu cb strike op hbo, ook leuk! Staan twee seizoenen op, er zouden nog meer zijn geloof ik maar kan zo niet vinden waar je die in nl kan kijken. Had gezien Amazon maar die stuurt je naar dezelfde twee als die op hbo staanâŚ
Jaa ik heb afgelopen week seizoen 1 gekeken! Echt leuk hoewel ik nu volgens mij al meerdere crime series heb gezien waarbij een stagiaire/jong broekie mee moet lopen met een ervaren politieofficier en die ervaren agent dan iets verkeerd doet of buiten het boekje en die stagiaire de held kan spelen. Dat ken ik nu inmiddels wel haha. Bij blue lights was dat volgens mij ook zo
Ken je The Missing al?
Happy Valley ook een aanrader!
Ohh klinkt goed, Broadchurch was mân fave
Happy valley (npo) en The Fall en Mr inbetween via Netflix/disney
Deadloch op Prime! Net wat lichter van sfeer, maar ook echt zoân detective die zich afspeelt in zoân community waar iedereen elkaar kent etc etc.
Iemand Apple Cider Vinegar op Netflix gezien? Gaat over het verhaal van Belle Gibson die deed alsof ze een hersentumor had en die genezen had met gezonde voeding.
Ja ik ben dat nu aan het kijken (halverwege denk ik).
Vind het wel echt goed laten zien hoe gevaarlijk die ânatural healthâ guruâs kunnen zijn, en tegelijkertijd ook wel dat het jammer is dat het echt 2 kampen zijn die tegenover elkaar staan en waar bijna geen middenweg lijkt te zijn. OF je bent helemaal pro medische wetenschap, OF je bent helemaal tegen en je gelooft in juices en koffieklysmaâs :â)
Wat vind jij ervan?
Ik heb het vrijdag gebinged! Vond het ook heel goed, lijkt op inventing Anna maar dan gaat het nog verder
Ook ziek als je die echte interviews met Belle Gibson opzoekt, precies dezelfde outfit en maniertjes
Ja ik heb het ook verslonden - vond het goed gemaakt! Nu lekker Googlen
Ik heb het gisteren gebinged, ik vond het wel vermakelijk, en fascinerend dat die vriend van Belle het gewoon doorheeft, maar het ervoor kiest het te accepteren. Hoe kun je met zoân gestoord iemand samen zijn.
Echt meisjes in de jungle:
Oh my god, ik begrijp nu wel waarom Elodie zich zo ergerde aan Danielle. Mijn god, die vrouw tettert maar door. Vreselijk. Vind Christina top, verder lijkt Joan me ook wel chill en lief.
Ik heb een aanrader voor een serie nodig! Mijn smaak is mega uiteenlopend. Even in een spoiler wat ik al gezien heb;
Samenvatting
- Last of us
- Stranger things
- Squid game
- Ozark
- Haunting of hill house
- Suits
- Htgawm
- The office
- House mdâ¤ď¸
- Better call saul
- Breaking bad
- Death note
- Friends
- Black mirror
- This is usâ¤ď¸
- Mindhunter
- Haunting of bly manor
- The IT crowd
- Modern family
- How i met your mother
- Hannibalâ¤ď¸
- Supernaturalâ¤ď¸
- The white lotus
- The night agent
- Heroes
- Lostâ¤ď¸
- Prison breakâ¤ď¸
- Orphan black
- Fringe
- Unbelievable
- The night manager
- Top boyâ¤ď¸
- The sinner
- The lincoln lawyer
- Ratched
- Sharp objects
- From
- Bates motelâ¤ď¸
- Gilmore girls
- Vampire diaries
- Pretty little liars
- You
- 13 reasons why
- La casa de papel
- Orange is the new black
- Skins
- Maid
- Gossip girl
- The good doctor
- Dahmer
- Working moms
- Good girls
- Dead to me
- Behind her eyes
- The queens gambit
- One day
- The good place
- Ginny & georgia
- The blacklist
- Nobody wants this
- Grace & frankie
- Unorthodox
- Vis a vis
- From scratch
- Lupin
- The missing
- Manifest
- Atypical
- Chilling adventures of sabrina
- Locke & key
- Bridgerton
- Geek
- Life
- 24
- The woman in the house acrossâŚ.
- Veronica mars
- The end of the fucking world
- Luther
- Power
- Emily in paris
- Glee
- Euphoria
- Sharp objects
- True blood
- Mare of easttown
- The originals
- Ballers
- Nip/tuck
- Firefly lane
- The handmaids tale
- The Fall
- Grimm
- Mocro mafia
- Bodyguard
- New girl
- American horror story
- Colony
- Lie to me
- Dr foster
- Jessica jones
Ik wil graag Severance zien maar heb geen apple tv. The wire zou nog kunnen, staat op hbo als het goed is. Broadchurch, Dark, Peaky Blinders ook nog opties. Van de laatste ooit 1 afl gezien maar vond het mwah.
Iemand echt nog aanraders wat leuk is om samen met je partner te kijken?
brothers sun! wel maar 1 seizoen
en black doves vond ik ook vermakelijk, beetje zelfde soort thema als brothers sun, criminaliteit, serieus, maar grappige elementen en luchtigheid. wel ook maar 1 seizoen
ohhhh en van de makers van lost is nu ook een serie From, wel spannend/beetje gore. medium maar je blijft wel nieuwsgierig. heb een deel op 1,5 speed gekeken. en zit nu zelf severance te kijken zonder apple tv dus optie als je ook okĂŠ bent met niet via appletv streamen
Even m'n lijstje met gekeken series doorgelopen en gekeken welke niet in jouw lijstje stonden. Dit zijn de series die we samen hebben gekeken of waarvan ik denk dat m'n partner ze leuk had gevonden.
Lucifer (!)
Designated survivor
After life
Succession
Ted Lasso
The Americans
Chernobyl
Mare of Easttown
Dopesick
Hijack
Limitless
Narcos
Somebody, somewhere
StartUp
Superstore
Beef
Band of brothers
Baby reindeer
The Crown
Under the dome
11.22.63
Zitten wel een paar appletv+ series tussen, maar noem ze toch maar even.
Ze staan er niet tussen maar iedereen heeft ze altijd al gezien dus misschien jij ook, maar met veel plezier met partner gekeken dus ik noem deze klassiekers nog maar even.
Breaking bad (en Better call Saul)
Dexter
Homeland
House of Cards
The Walking dead (bij seizoen 9 ofzo wel afgehaakt)
En deze wellicht nog leuk voor jezelf!
The midnight club
Starstruck
Revenge
Switched at birth
Little fires everywhere
Big little lies
Jane the virgin
Beef, love & anarchy (kärlek & anarki), baby fever (skruk ), mr inbetween, undercover
Die is gewoon niet stil te krijgen, die blaat en blaat maar gewoon door. Ik weet dan dat ik daar dan op een gegeven moment gewoon âdoofâ voor wordt en een soort van uitzoom.