Zo fijn dat elodie meedoet voor extra drama
misschien dat ze over vrijf seizoenen eindelijk eens een finale kan verliezen
ja sowieso goede cast dit jaar
Stronthoer!!
emidj
al die anti mug spullen van jessica hahahahahaa
In mijn herinneringen was Elodie bij eotb heel grappig (ok behalve dat pissen in een koffer ging wat ver), maar ik vind haar nu wel heel negatief en onaardig. Maar ze zorgt inderdaad wel voor drama!
@instantramen hahaha ja zij lijkt wel een sketch
Ja ik vond haar toen ook leuk en tot nu toe gemeen, moest lachen toen een van die andere meiden zei dat elodie vroeger zo haar pestkop had kunnen zijn
Mijn favo is Beate
Ik hoop echt dat ze er lang in blijft zitten zodat we extra lang van haar kunnen genieten
JAAA
Zin innn
OMG zo snel al!
Kan echt niet wachten!!
Ik zit helemaal in Perfect Match deze week. Is ook een perfecte match bij mijn romcom stemming van moment. Lekker veel afleveringen (36) en doordat het een Chinese serie is kan je niet half kijken en ondertussen wat anders doen
Echte meisjes in de jungle:
Beate vind ik zo’n vreemde vrouw he, ook al in the bachelor. Met dat rare pruilmondje steeds als ze aan het quoten is, en volgens mij dikt ze haar “smetvrees” enorm aan. Anders ga je simpelweg daar niet naartoe, waar je in de bosjes moet schijten etc. Met dat touwtrekken ook echt zo overdreven, daarbij was ze een keer zo groot als die tegenstander dus dat was sowieso makkelijk winnen. En wat is die Elodie een stom wijf. Kende haar nog niet. Daar zou ik sowieso problemen mee krijgen of beter compleet negeren.
Ik heb zelf ervaring met smetvrees en ik zou never nooit zo’n jungle in gaan omdat ik compleet zou flippen. Kijk, natuurlijk is het bij iedereen anders en misschien is dit een uitdaging voor haar om juist met smetvrees die jungle wel in te gaan.
RHOAMS: pff dat gelul met Kimmy en Angela krijg ik ook wat van. Kap die ‘vriendschap’ gewoon af en ga ieder je eigen weg.
En stomme vraag, maar heeft Cherry Ann soms de scheiding in haar haar gepoederd? Het heeft zo’n rare terracotta kleur.
Ik snap niet dat hierboven een paar Angela wel echt leuk vinden (los van die domme ruzie waar de rest ook echt is) ik vind haar zo dommig overkomen
… die schilderijen
Ik kan het ook niet helemaal plaatsen. Kreeg met blue whale even een flash back naar die gast toen in België. Gelukkig viel het mee.
Ik vind haar ook dommig overkomen, geen helder licht. Maar vind haar wel oke.