Serietopic #5

Ik denk dat Cherry Ann pruiken draagt. Ik dacht een paar keer een stukje lace te zien zitten.

Tamara en Maria hebben ook speciale haar toppers.

Dat zou het verklaren inderdaad. Haar kapsel veranderd ook wel vaak in lengte, stijl en krul of geen krul.

2 likes

Ik ben ziek & kijk ‘american primeval’ een miniserie; zit er helemaal in en kan nu bingen.

5 likes

emidj

vind michella het hele programma verzieken, ook genoeg goede drama zonder haar :weary::weary: en met michella in het team ben je kansloos bij elke opdracht

12 likes

love christina en jawahir trouwens en ook jessica is een icoon :no_smoking:

4 likes

Kan er geen apart topic komen voor real life programma’s zoals echte meisjes, huisvrouwen en love is blind enzo?

21 likes

De intriges, de drama en de seks in Knokke Off seizoen 2 is echt next level voor een serie die eigenlijk over tieners gaat :sweat_smile:

Spoiler aflevering 5: Louise die aan de XTC een trio doet met Alex en Daan

4 likes

Ik wilde deze serie gaan starten vandaag, maar is het te slecht Nederlands geacteerd of valt het mee?

4 likes

Ik vind het goed geacteerd op de Nederlanders en de twee nieuwe personages na!

2 likes

Ik vond het mega slecht en ik ben na een paar afleveringen gestopt omdat ik het niet kon aanzien (en vooral de Nederlanders idd)

1 like

haha heerlijk die 2 totaal verschillende reacties na elkaar. Misschien ga ik de eerste aflevering maar kijken en dan verder. Of niet.

Ik vond seizoen 1 wel ok, wel spannend of nieuwsgierig genoeg om verder te kijken. Nu heb ik gisteren aflevering 1 gezien van seizoen 2 en denk ik tering wat slecht.

2 likes

Het tweede seizoen is trouwens wel echt slechter dan het eerste, het komt pas de laatste afleveringen echt op gang en sommige dingen hebben geen nut qua verhaallijn wat andere zaken niet tegoed komt.

Het meest memorabele was een van de laatste momenten van de serie waar Bonmamie toch nog even beaamt dat ze toch maar even goed gebeft werd is voor mij wel een instant klassieker

5 likes

Ik kon het ook echt niet aanzien

2 likes

Nou, ik denk dat de reunie volgende week het leukste zal zijn aan dit RHOAMS seizoen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Iemand die ook aan de miniserie ‘Cassandra’ op Netflix begint? Beetje Black Mirror vibe, eerste aflevering vond ik iig interessant!

3 likes

Hahaha ja wat een belachelijk seizoen

3 likes

Oh nou ik voelde echt een heerlijke cringe aan het eind van aflevering 12 toen Meedo bij dat Hermes event aan kwam. En die muziek er ook onder. Heerlijk. Ik kijk dit ook echt als hersenloos entertainment en daar was dit seizoen prima voor vond ik.

Meedo gaat meedoen aan Echte jongens op safari, lijkt me heerlijke drama :popcorn:

4 likes

Ik dacht alleen maar ‘hoeveel lagen lipgloss kun je opsmeren?’ Hij bleef maar smeren.

2 likes

Hoe weet je dat? De deelnemers zijn toch nog niet bekend?

1 like