Serietopic #5

Oh huh dat hoorde ik van een vriendin maar zie het online nergens bevestigd. Jammer weer :smiling_face_with_tear:

3 likes

Oh klinkt interessant. Binnenkort uitproberen!
Laat je nog eens weten wat je van de hele serie vond?

1 like

Goede serie vond ik, keek ‘makkelijk’ weg ondanks wat heftige momenten. Had al gelezen dat sommigen het iets te traag vinden qua storyline maar dat vind ik echt goed meevallen.

1 like

Heeft iemand The Bay op Npo (plus??) gezien? Ben hooked. Crime serie aan zo’n Brits kustplaatsje.

Ik houd ook echt van Broadchurch! Iemand die meer vergelijkbare series heeft?

Beetje Luther vibe geniet ik ook van!

10 likes

Ohh dit leek me ook leuk, ga ik kijken!

1 like

Whaaat hoezo weet ik dit niet?? Ik kom ze altijd per ongeluk tegen haha

1 like

Check dat je wel bij seizoen 1 begint, ik had eerste 1,5 afl van het 4e gezien gekeken per ongeluk hahah

Haha ja dat zag ik!
Ik kijk nu cb strike op hbo, ook leuk! Staan twee seizoenen op, er zouden nog meer zijn geloof ik maar kan zo niet vinden waar je die in nl kan kijken. Had gezien Amazon maar die stuurt je naar dezelfde twee als die op hbo staan…

3 likes

Jaa ik heb afgelopen week seizoen 1 gekeken! Echt leuk hoewel ik nu volgens mij al meerdere crime series heb gezien waarbij een stagiaire/jong broekie mee moet lopen met een ervaren politieofficier en die ervaren agent dan iets verkeerd doet of buiten het boekje en die stagiaire de held kan spelen. Dat ken ik nu inmiddels wel haha. Bij blue lights was dat volgens mij ook zo

Ken je The Missing al?

2 likes

Happy Valley ook een aanrader!

6 likes

Ohh klinkt goed, Broadchurch was m’n fave

2 likes

Happy valley (npo) en The Fall en Mr inbetween via Netflix/disney

3 likes

Deadloch op Prime! Net wat lichter van sfeer, maar ook echt zo’n detective die zich afspeelt in zo’n community waar iedereen elkaar kent etc etc.

2 likes

Showtrial en The Sixth Commandement zijn ook top

4 likes

Iemand Apple Cider Vinegar op Netflix gezien? Gaat over het verhaal van Belle Gibson die deed alsof ze een hersentumor had en die genezen had met gezonde voeding.

1 like

Ja ik ben dat nu aan het kijken (halverwege denk ik).

Vind het wel echt goed laten zien hoe gevaarlijk die ‘natural health’ guru’s kunnen zijn, en tegelijkertijd ook wel dat het jammer is dat het echt 2 kampen zijn die tegenover elkaar staan en waar bijna geen middenweg lijkt te zijn. OF je bent helemaal pro medische wetenschap, OF je bent helemaal tegen en je gelooft in juices en koffieklysma’s :’)

Wat vind jij ervan?

6 likes

Ik heb het vrijdag gebinged! Vond het ook heel goed, lijkt op inventing Anna maar dan gaat het nog verder

Ook ziek als je die echte interviews met Belle Gibson opzoekt, precies dezelfde outfit en maniertjes

Ja ik heb het ook verslonden - vond het goed gemaakt! Nu lekker Googlen :grimacing:

2 likes

Ik heb het gisteren gebinged, ik vond het wel vermakelijk, en fascinerend dat die vriend van Belle het gewoon doorheeft, maar het ervoor kiest het te accepteren. Hoe kun je met zo’n gestoord iemand samen zijn.

2 likes

Echt meisjes in de jungle:

Oh my god, ik begrijp nu wel waarom Elodie zich zo ergerde aan Danielle. Mijn god, die vrouw tettert maar door. Vreselijk. Vind Christina top, verder lijkt Joan me ook wel chill en lief.

3 likes