The bold type en younger!
Love deze, maar zou het nou niet echt als een ‘leuke, makkelijke’ serie classificeren
Haha ja ik dacht later inderdaad hm, is eigenlijk niet echt een leuke/makkelijke serie
Huilend naar die serie gekeken, zeer goed maar zo traumatiserend.
Omg de drama bij de intro en de tekst bij aflevering 6. Zit er een soort halve stalker in??? Ik ga nuuuu kijken
Ted Lasso, Bridgerton, Downton Abbey en The Gilded Age
The Bay vanaf seizoen 3
Wtf waar is Lisa! Ik was net helemaal aan haar gewend en vond haar leuk en nu ineens een totaal andere hoofdpersoon. Pffff
oitnb s4 einde
Samenvatting
niet pousseeeeey
deze is echt top 5 kutste tv doden omg, bawlinnnnnn. kan taystees verdriet ook echt niet aan, zij en poussey zijn 2 van mn favo karakters mennn
Based on a true story
Heartstopper
Maxton hall (verrassend goeie enemies to lovers)
Gossip girl
Fleabag (erg goed)
LIB 8 afl 2
Jeeeezus die meg is zooooo’n pickme ugh
Lincoln lawyer? Only murders in the building?
Firefly lane, younger of the bold type!
Love is blind 8x6
Zes afleveringen ging het vooral om die Madison, Mason, Alex en die andere blonde vrouw en ze zijn allemaal met niemand geëindigd. Heb nu helemaal geen zin meer in de rest van die afleveringen :’)
Wtf man ik houd die seizoenen niet bij joh, ik ben net klaar met het Argentijnse seizoen en ik heb seizoen 7 nog helemaal niet af hahaha
Ted zit nu ook in het nieuwe seizoen van “Daar gaan ze weer”. Beetje dezelfde verhaallijn als Carolien, nu ik aan het kijken ben zou ze wel haar dochter kunnen zijn
En ik word echt zo onrustig van Jacobien met die 4 kids. Bevestigd voor mij ook het beeld dat ik geen 4 kids zou willen
Edit: ohnee ik zie nu dat de B&B wel gebouwd wordt en ze niet meer op zoek is!
wanneer komt er nou een seizoen LIB met niet alleen maar conventioneel oké/goed uitziende mensen
Ja echt. Ik kijk het dus ook niet omdat ik het zo’n belachelijke uitvoering van een best leuk concept vindt. Ik heb hier al eens eerder over gepost. Zo stom.
ja jeetje, het hele concept is nu mooie vrouwen en mega mid mannen die dan uiteindelijk de vrouw toch niet leuk vinden omdat ze net te donker zijn of net te kleine borsten hebben
Abbott elementary!!
Heb je de japanse versie gezien? Ik vond daar wel veel afwisseling zitten in de types.