Vanaf morgen trouwens nieuw seizoen Marvelous Mrs Maisel! Elke week een nieuwe aflevering. Laatste seizoen, hoop wel dat hij leuker is dan het vorige. Die viel best tegen vond ik.
Ik hou van spannende series als in wie heeft het gedaan of psychologisch spannend, maar niet van eng en schrikken en bang maken etc.
Is the night agent goed spannend of eng spannend?
Goed spannend!
@Sproetjes @Roguee @Leuk123 is deze serie (Dag en Nacht) ook leuk om te kijken als je over ~ 8 weken moet bevallen of komen er veel horror scenarioās langs?
Nee dat zou ik denk ik niet aanraden zo voor je bevalling aan. Zou het voor na je bevalling bewaren. Ik ben zelf overigens nog maar bij aflevering 2 maar die is vrij heftig vind ik.
Aflevering 2
awhh die doodgeboorte sterk in beeld gebracht
ik zou het persoonlijk niet aanraden om te kijken, lekker erna doen!
@Sproetjes afl 2 dag&nacht: ja echt heel sterk in beeld gebracht, kwam wel binnen he
Ah ik zat ook al te twijfelen. Aflevering 1 wel gezien, die was prima te doen. Maar nu ik de andere reacties lees ga ik het even bewaren voor over 2 maanden.
Die hoofdrolspeler van the Night Agent is echt een slechte acteur. Heeft ook maar ƩƩn gezichtsuitdrukking.
Hehe, een medestander.
Ik snap er niets van, dat dit zo scoort.
Het is zo vreselijk slecht geacteerd en een flinterdun verhaaltje.
Iemand the english al gezien? Klinkt als een leuke serie. Is van de bbc en nu tr zien via disney+
Vind een jaar nog ruim
LIB ep. 12
hoop echt dat paul zān granola girl gaat vinden en dat shelby permanent een loopneus krijgt
LIB E12
Wie is Shelby? Toevallig die blonde vriendin van Micah? Zij zou echt valse besties kunnen zijn met Irina, wth haha. Ik vond Micahs reactie ook echt heel raar, hij moest eerst en toen hij het verder ging uitleggen liep ze gewoon wegā¦? Als iemand zegt āga jij maar eerstā weet je toch ook al hoe laat het is, hij had denk ik niets meer goed kunnen doen op dat moment.
En Tiffany en Brett Wat een leuk stel met super lieve en normale familie en vrienden, hoop dat ze het nog lang leuk zullen hebben samen.
LIB ep12
Wooow zack en bliss
Ik vind Chelsea uiteindelijk trouwens echt best wel leuk, ja ze is zoek overdreven maar ook wel oprecht ofzo?
Ik las trouwens dat Bartise van seizoen 3 vader is geworden? Haha echt bizar weer
Wat oudere serie, maar ik heb gister Wanderlust (netflix) gebinged, en vond het echt een hele mooie serie! Dacht dat het vrij luchtig zou zijn, en dat is het ook wel door de britse humor, maar uiteindelijk zit er ook echt veel diepgang in (met episode 5 als uur aan therapie sessie) en heel goed geacteerd. Dus aanrader!
Ik heb dag en nacht in een avond uitgekeken Vond het verassend leuk! Lijkt mij ook heel leuk en mooi werk om te doen.
ik heb fireflylane echt in een raptempo gekeken, vind het echt zo leuk, doet me ook heel erg denken aan mijn beste vriendin en mezelf.
De Love is blind reunion zou een live event zijn op Netflix, op zondagavond in de vs (dus voor ons vannacht). Ik net kijken of ie erop staat, nee dus, blijkbaar hadden ze problemen met live uitzenden dus zijn ze het gisteren gaan opnemen en komt het zsm online Zo amateuristisch voor zoān grote streamer.
Artikel erover
Wel leuke memes op twitter hierdoor, en blijkbaar kijkt AOC ook LIB
Tweet
Omdat ik een grote Harry Potter fan ben, vraag ik me af hoe het zal zijnā¦