Serietopic #5

Aaaahhh ik heb een half jaar geleden voor het eerst het eerste seizoen van Euphoria gekeken en nu kijk ik het tweede seizoen (aflevering 5) en begrijp elemaal waarom ik daar zo lang mee gewacht ahhh wat is dit fucking naar (maar steengoed) zeg :cry:

2 likes

Mijn hemel Love is Blind is echt wel heel saai dit seizoen

7 likes

Ben 10 minuten bezig maar jeetje ik vind het wel slecht geacteerd. En vooralsnog ook totaal ongeloofwaardig. Niet eens zo zeer die machtsverhoudingen, want zo ver ben ik nog niet. Maar meer de rest, alsof een hoogleraar in zijn toga met een leerling over zijn schouders door de gangen gaat rennen…

2 likes

Haha ja ik ook. Dialogen zijn ook tenenkrommend. Maar toch blijf ik kijken

4 likes

Ik irriteer me aan de constante “aangereden hert” look van de hoofdrolspeelster, maar ik blijf ook kijken

4 likes

Ja verschrikkelijk. De throwback scenes lijken ook gezet in de jaren 70/80 ofzo, terwijl het 13 is oid

3 likes

Allemaal zooo herkenbaar wat jullie zeggen, maar ja, ook ik blijf kijken :joy:

2 likes

Ik heb geen Videoland dus ik houd het bij me ergeren aan de naam van de serie, echt niet te doen zo cringe

3 likes

Ik kijk nu Haantjes op Netflix, ook weer met dezelfde acteurs zoals altijd :joy: maar wel met Jeroen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha dat einde van fuckulteit, kers op de taart, zo zo slecht

3 likes

Ja, maar laat wel zien wat er ook met de vent waar dit op is gebaseerd is gebeurd. Die heeft nu zijn eigen onderneming, nog steeds praktiserend advocaat.

Huh er staat elke keer niet gebaseerd op echte personen :joy: ik vond dat al verdacht

2 likes

Op wie is het gebaseerd dan? Had al wat gegoogled maar kan het niet vinden.

4 likes

Allemaal “naar verluidt” natuurlijk, maar het is vrij duidelijk dat het op deze meneer is gebaseerd.

Edit: aangezien de rechter heeft verboden zijn naam te publiceren zal ik dat maar niet doen, maar als je even twittert op deze bijnaam vind je hem en zie je dat hij nu nog aan de bak is helaas.

7 likes

Als je googlet op die bijnaam krijg je gewoon zijn Wiki als vierde hit ofzo. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Ah ja, anonimiseren met iemand die zo genormaliseerd bekendstaat op een universiteit is natuurlijk sowieso niet mogelijk

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Algemene reality tv topic

De acteur die Hartman speelt (ben zijn naam kwijt, Freja ofzo) vind ik best goed spelen, ik vind hem zo’n klootzak in de serie en dan doe je iets goed denk ik haha. Hoofdpersonage ben ik minder enthousiast over :smiling_face_with_tear: Idd die blik de hele tijd

5 likes

Dat moeten ze toch doen omdat het anders onder smaad zou kunnen vallen?

1 like

Ik vind hem sowieso een goede acteur (en hot :hot_face: hahaha)

6 likes