zo ja thanks had ik helemaal niet bij stilgestaan in t snelle typen en posten, ga t aanpassen!
Welke gezichtsfractuur was dat? Ik heb alle afleveringen gekeken maar kan me deze niet herinneren
le fort III, klinkt echt als een belgisch speciaalbier kom er alleen zo snel niet helemaal achter welke aflevering het was
Is ook een Belgisch bier Tripel Lefort en herken je vergelijking helemaal.
Bij heel drukke dagen/avonden hadden we ook een apocalyptisch gevoel: je gaat niet naar de wc, je hebt amper de tijd om borden af te ruimen en terug je tafels te dekken. Op voorhand kijken of je koelkasten met al het nodige gevuld is, hebben we genoeg ijs. Af en toe eens meeluisteren met de collega’s en zien waar je kan helpen.
Ik ben net klaar met Adolescence en de reacties hier aan het teruglezen. De negatieve reacties over de laatste aflevering vind ik echt onbegrijpelijk. Ben juist heel blij en aangenaam verrast dat er geen rechtzaak te zien was. De veranderde dynamiek en emoties in een gezin na zoiets traumatisch is toch duizend keer interessanter? Ik vond het ook heel realistisch en het raakte me ook. En het is nogmaals een voorbeeld van hoe de emoties van een man voorrang krijgen op die van de vrouwen in zijn leven. Prachtige serie!
Ik heb dit weekend The Residence gebinged. Een lekkere whodunit, vond m echt leuk. En één van de weinige series waar ik mn aandacht bij kon houden!
Ik vond de laatste aflevering de beste. Echt goed in beeld gebracht
Ik vind het ook een heel leuk seizoen! Maar het klopt wel dat het wat trager op gang kwam dan hiervoor - wat ook kan komen doordat de eerdere seizoenen minder afleveringen hadden.
hee zij is van Toxic Town!
Ik merk niet zoveel verschil met de vorige seizoenen, maar het is natuurlijk ook geen snelle of flitsende actie serie.
@justhereforthefun ze is ook van Sex Education, daarin was ze ook fantastisch!
Ik vind white Lotus ook weer geweldig, heerlijke aflevering met hilarische en bizarre situaties. Je voelt ook echt een climax aankomen met dat etentje van Greg/Gary en de spanning tussen de 3 vriendinnen en met die guy in Bangkok.
Love Parker Posey ook echt met haar uitspraken
ik had door deze post wel meer actie verwacht, vond het nog wel meevallen
Waarom? Er gebeurde niks? Wel een gewoon een fijne aflevering.
Dit wou ik ook posten. In de aankondiging van HBO Max stond ook iets van zet je schrap, maar waar voor? Dat aftrekken?
Haha ik snap dit echt niet, er is toch super veel gaande? Nee er is nog niemand vermoord maar er spelen allerlei spannende dingen door elkaar die nu langzaam steeds meer samen komen
Ik vind de spanning die opgebouwd wordt echt heerlijk, dat je de hele tijd zit te wachten tot de vulkaan barst. Maar het is geen actieserie natuurlijk, dus echt ‘veel’ gebeurt er niet.
Ik geniet zelf enorm van al die vervelende personages, de gezichtsuitdrukkingen en de dialogen, vond het weer een heerlijke aflevering.
Nee eens! Je weet toch inmiddels bij seizoen 3 hoe de serie in elkaar zit? Er gebeurd zoveel, alleen het zijn allemaal losse dingen, soms groot en soms klein, maar dat maakt deze serie toch juist zo goed?!
Iemand ook begonnen aan the residence? Ik vind het zo geweldig
Ik had het idee dat het in seizoen 2 allemaal wel wat vlotter ging. Toen zat ik er tenminste wel meer in. Maar goed, denk dat het gewoon geen serie voor mij is.