IS er iemand met videoland die voor mij wil checken of a million little things daar nog op staat? Ik vond this is us fantastisch en dit wordt getipt als soortgelijk en op videoland, maar als ik online zoek, weet ik niet zo zeker of het er nog op staat.
Ik krijg geen resultaten als ik daarop zoek dus denk dat het er niet op staat
Ah vet jammer, dank voor het nakijken!!
Jaa Fedja is super hot.
Super benieuwd naar de serie.
En: zo blij met het reality serie topic want daardoor kwam ik hier veel minder vaak
Als ik op moviemeter kijk (die vaak wel accuraat is) is die serie nergens te bekijken.
Parenthood wordt ook weleens vergeleken met This is us. Heb daar goede verhalen over gehoord. Is te zien op Netflix. Staat bij mij ook nog op mijn te kijken lijstje
Ah top, netflix heb ik ook al dus dat is eigenlijk nog handiger.
Zeker weten! Fedja is leuk!
Ik heb gisteren dus Haantjes gebinged en vond het wel vermakelijk. Verwacht geen hoogstandje, maar de grapjes waren wel leuk en gewoon de standaard Nederlandse acteurs, Jelka speelt weer leuk!
Parenthood en This is us vind geen goede vergelijking. This is us vond ik echt tientallen malen beter. Heb Parenthood laatst wel gekeken maar die personages zijn zó irritant en over the top
Ik ben net begonnen met de Dallas Cowboys Cheerleader docu op Netflix en ik ben echt hooked vanaf de eerste minuut
Iemand Apple Cider vinegar op Netflix gezien? Over Belle Gibson die toen iedereen heeft opgelicht dat ze haar eigen kanker heeft genezen met gezond eten etc.
Ben nog in de eerste afl, maar vind het nog een beetje niet samenhangend van hot naar her met tijdlijnen en verhalen. Maar komt vast wel meer duidelijkheid in
Je blijft beetje van hot naar her gaan, hoort beetje bij de serie.
Ja, ik vind het niet zo’n beste serie, helaas.
Ben bekend met het echte verhaal, en de serie heeft er wel een hoop zelf bij bedacht en weggelaten.
Vond het erg mwah
Shit, vind het echt ontzettend irritant.
Ik.vond bepaalde verhaallijnen beetje onnodig (bijv die met Hek) en vond die data zeer verwarrend; of iets in 2013 of 2011 is gebeurd zegt me niet zoveel haha.
Ja ik snap dat echt niet zo goed, zijn dit nou ook fantasieën van haar? Met dat drugs en seks, maar dr baby en vent zitten gewoon boven?
Omg nu je het zegt, dacht dat het echt was🤣
Ja misschien wel hoor, ik begrijp het gewoon niet goed hahah
Hmm normaal vind ik dat wel interessant, vond ook scandal en madam secretary enzo leuk. Alleen nu met alles in de echte wereld, twijfel ik of het wel telt als goede afleiding of juist meer van, Jezus op het moment is irl nog erger.