Moet die dochter uit de White Lotus , die haar thesis schrijft, geen interview plannen? Die doet niets van godganse dagen.
Behalve haar familie judgen de hele tijd ben wel benieuwd wat haar storyline verder is, vindt haar tot nu toe het saaist.
Voor m’n gevoel komt het seizoen sowieso langzaam op gang… er gebeurt weinig spannends. Of was dit altijd al zo?
Ja, dat vind ik wel, echt geschreven om je de personages te laten voelen in het begin, dan komt er was meer suspense en drama met tot slot de bom die ontploft in de laatste afleveringen.
Daarom dat ik niet kijk tot ik kan bingen haha.
Dat was volgens mij altijd wel zo. Je ziet natuurlijk altijd eerst het einde en dan bouwt het seizoen daar naar toe. Ik vind het wel weer leuk en interessant, ben heel benieuwd naar alle verhaallijnen en vind dat er weer leuke personages in zitten.
Papa en mama hebben een hotel voor hoeveel duizenden euro’s per nacht voor haar domme scriptie betaald maar het heeft tijd nodig ja!!
Lijkt me wel irri als je broer incest met je wil dus you win some you lose some
White Lotus nieuwste afl
Ik had op basis van de nieuwste aflevering het idee dat ze daar helemaal niet is voor de scriptie, maar omdat ze er dus een jaar wil gaan leven
White Lotus seizoen 3 aflevering 3
Ja ik typte dit in het begin van de aflevering, inderdaad duidelijk dat ze andere plannen heeft.
Volgens mij heeft er altijd wel een langere opbouw in gezeten, maar dit seizoen heeft ook acht afleveringen waardoor er meer tijd is. Het eerste seizoen had namelijk zes afleveringen en het tweede seizoen zeven afleveringen, wellicht dat dat ook meespeelt. Kan het langzamere tempo ook wel waarderen en ben heel benieuwd waar het verhaal heen gaat.
Aha vandaar! Ja ik besef me ook dat ik de vorige twee seizoenen gebinged heb (ik was late to the party) dus vandaar dat het nu waarschijnlijk even wennen is.
Ik vind de langzame opbouw wel leuk, maar ik erger me helemaal kapot aan Patrick Schwarzenegger.
Wie heeft die knul wijs gemaakt dat hij ook maar een HEEL klein beetje kan acteren??
Ik vind de hele cast echt heel goed, maar elke keer als hij maar een half woord zegt word ik uit het verhaal gegooid.
Weet oprecht niet of ik verder ga kijken, puur door hem
Moest even googelen wie het was, maar op basis van je beschrijving dacht ik al dat het die vreselijke oudste zoon was ik had niet per se door dat hij slecht kon acteren omdat ik dacht dat het z’n rol was om zo vreselijk irritant te zijn haha (zal vast met elkaar te maken hebben)
Ik vind hem ook helemaal niet slecht acteren, vind hem juist erg overtuigend als enorme douchebag
Ja ik ook! Hij is mega fake maar dat moet zijn karakter ook zijn
Iemand High Potential gezien op Disney+? Het is de amerikaanse knock off van de frans/belgische versie. Dus sowieso minder. Is volgensmij echt identiek overgenomen. Kan de franse niet vinden met ondertitels helaas.
Echt lekker slecht wegkijk crime investigation serietje met veel te veel foute op de crime scene etc.
Ik vond Haantjes echt leuk Jelka van Houten is ook echt fantastisch
Ik vond het ook prima vermakelijk! En ben normaal echt niet van de Nederlandse series. Ik vind Benja Bruijning echt
Net fuckulteit uitgekeken ( die titel🥲). Vond hem vermakelijk, wel weer typisch Nederlands acteerwerk, maar wel echt goed neergezet.
Fedja speelt wel ijzersterk.
Wat een verhaal zeg…
The Pitt is echt steengoed (acteerwerk). Denk echt 1 van de beste ziekenhuis series. Ben nu bij, vind het ook niet erg om 1 per week te zien.
Favoriete dokter Melissa King
Ik was vorige week echt in biografische fashion loop en heb zowel Cristobal als Becoming Karl Lagerfeld bebinged op een paar dagen. Twee heel verschillende benaderingen van beide personen, zeker goed om een impressie te krijgen van wat Balenciaga’s werk zo speciaal maakte met de tijdsgeest. Heel mooie shots, acteerwerk en subtielere personaliteiten.
Becoming Karl gaat eigenlijk vooral over hem als persoon en hoe hij zich zou hebben genavigeerd in toeloop tot wanneer hij bij Chanel begint, zeker wel I geressant omdat het ook vooral focust op zijn periode bij Chloé wat vaak maar heel kort benoemd wordt, de shots en settings zijn zeker goed, vond de de muziek echt kut omdat ze telkens eenzelfde klassiek deuntje terug lieten komen wat echt niet goed was. Hoe ze de relatie met zijn moeder en voeding toonden was wel interessant en pakkend vond ik.