Het nieuwe seizoen van the White Lotus vind ik vreselijk saai
Ja vind ik eigenlijk ook wel. Er gebeurt de hele tijd net niks.
Het is van dezelfde makers als ER, zo’n beetje de OG (en ik vind de allerbeste) ziekenhuisserie uit 1994 (heeft wel 15 seizoenen). Staat ook op HBO Max nog dus ik zou zeggen veel plezier! En Noah Wyle heeft in ER ook een grote rol.
Kan je white Lotus eigenlijk los per seizoen kijken? Of moet ik beginnen bij 1 per se?
Tweede seizoen kun je op zich wel los kijken, al mis je dan wel wat background info over een personage, maar daar kun je op zich ook wel zonder. Ik heb ook eerst seizoen twee en daarna pas seizoen 1 gekeken. Derde weet ik nog niet, maar lijkt me iets lastiger zonder voorkennis.
Ik vind het wel een tof seizoen weer tot nu toe, vind het helemaal niet saai eigenlijk. Er schijnt volgende aflevering ook iets groots aan te komen volgens een podcast die ik luister (Prestige TV van The Ringer).
En Severance! De laatste aflevering krijgt vrij veel negatieve reacties op IMDb, dat hij niks toevoegt en filler zou zijn. Snap er niks van, vond het echt een goede aflevering en juist veel interessante achtergrond informatie. Hij was niet zo goed als die ervoor, maar die is ook moeilijk te overtreffen denk ik.
Ik zou wel bij 1 beginnen!
Ik zou ook bij 1 beginnen, ik vind tot nu toe 2 het beste en ik denk ook niet dat 3 dit gaat overtreffen (sowieso niet zonder Tanya )
Sowieso zou ik bij 1 beginnen! Dan heb je meer screentime van Tanya (echt een queeeen)
Ik mis haar echt
Ja eens, ik vind het ook niet saai. Sowieso vind ik het altijd lekker kijken met die mooie shots tussendoor.
Bij beide vorige seizoenen werd er ook gewoon de tijd genomen om eerste die irritante karakters eens te leren kennen voordat het weer helemaal uit de klauwen loopt, vind het nu niet heel anders eigenlijk.
Ontzettend laat op het feestje maar ik ben begonnen met Yellowjackets en ik zit er helemaal in. Ben nu bij seizoen 1 aflevering 7 en ik wil maar weten hoe het allemaal verder gaat.
Ik heb nu twee afleveringen gekeken en vind het ook helemaal niet saai, juist heel intrigerend en ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren.
Ja ik vind het ook wel weer weird en interessant! Ik vind de verhaallijn over de bewaker niet zo heel boeiend en ik ben die guy van Tanya die altijd weer terugkomt ook wel zat inmiddels maar genoeg te zien verder
Seizoen 1 was top maar seizoen 2 echt zonde
Ga seizoen 3 nog wel een kans geven denk ik
Wat ook ieder seizoen weer terugkeert zijn die blote piemels vol in beeld en die ben ik wel beu
White Lotus S03E04
Vond het juist in deze scène erg passend, omdat het laat zien hoezeer hij de controle aan het verliezen is.
Plus het is maar een piemel, een heel groot deel van de bevolking heeft er een. Als we er met zijn allen wat minder raar over zouden doen zou het ook niet zo’n issue zijn. Die reactie van de kinderen was ook zo Amerikaans preuts en overdreven…
Ik had niet verwacht die van Lucius Malfoy te zien.
Ik ben gisteravond begonnen aan Cheaters. Vond hem meteen heel leuk en had zin om het helemaal te bingen maar had helaas ook andere verplichtingen.
Zit veel humor in, typisch Brits. Echt wel een aanrader. Is te zien op de NPO
Thanks hiervoor, ik wist niet dat er een tweede seizoen zou komen. Helemaal zin in nu!
Ik kende de hoofdrolspeelster toen alleen als dat gekke zusje uit Chewing Gum, vond het zo leuk dat ze hierin een totaal andere rol speelde.
Echt he, teleurstellend