Aflevering 1 nog maar, dus ik moet nog even volhouden
Girllll, aflevering 1 kun je toch niet vergelijken met een heel eerste seizoen. Seizoen 2 vond ik echt beter en leuker!
Ja, zeker. Maar het is ook zó lastig, alleen al om erover in gesprek te blijven, want ‘je snapt het toch niet’ en dat krijg je niet alleen naar je hoofd geslingerd, maar is ook echt zo. Dat zit ook wel in het stukje dat de politieman het door zijn zoon uitgelegd krijgt. Er zijn zoveel codes en het gaat allemaal razendsnel. Ook voor jongeren nogal wat om zich in staande te moeten houden.
Kan niet, in Amerika lopen ze gelijk met ons. Het hele seizoen is nog niet geweest.
Nee, niet alles gezien. Had toen net hbo en meerdere afl gezien en dacht dat het was. Maar gelukkig niet want de serie is goed.
Ik vind White Lotus seizoen 3 echt he-le-maal kut. Die afl van maandag jeeeezus het duurde zoooo lang en er gebeurt helemaal niks. Ik twijfel echt of ik het mezelf maandag weer aan doe
Ja eens ik vind het ook echt tegenvallen…
Hier nog 1 die Adolescence heeft gekeken… wát een serie!! Geweldig acteer en filmwerk, ben er nog ontdaan van (net half uur geleden de laatste gezien) … hoe ga ik nu slapen
Ik ben the pitt aan het herkijken. Wat een goeie serie. Ik merk allemaal extra details bij het herkijken
Wat voor details bijvoorbeeld? (in spoiler)
Zou trouwens grote uiteenzettingen van adolescence graag ook in de spoiler willen.
The pitt s01e12: echt heel goed zeg.
met name Langdons gedrag. Bv dat hij wist dat die patient met een seizure meer lorazepam nodig had. Trouwens ik las op reddit dat men denkt dat Garcia met Santos flirt? Herkennen jullie dat?
Haha ja dat herken ik zeker.
Ik denk dat ik aflevering 12 van The Pitt 1 van de allerbeste afleveringen ooit van een medisch drama vind.
Wat een serie zeg, zit elke week weer op het puntje van mn stoel.
Heb net ook gekeken en zo spannend! Vind het ook een van de betere ziekenhuisseries, doet me denken aan all saints.
ik weet echt geen flikker van geneeskunde maar ik vind het in the pitt ook echt veel realistischer lijken, maar misschien komt dat omdat ik zovaak heb gelezen dat het zo is en de andere zkh series die ik keek wat meer pulpy waren. maar ik krijg echt bijna een kick als er ‘bijzondere’ technieken worden toegepast, dus dat laten ze iig wel echt goed overkomen. vind ook de gore heel nice! sowieso de wonden maar ook die man met die speciale gezichtsfractuur wiens schedel/neus zo omhoog geplopt werd
spoiler afl 12
en weet niet of dit een hele rare vergelijking is maar toen ze aan het voorbereiden waren op de slachtoffers van de shooting kreeg ik echt een horeca gevoel in een grote drukke zaak terwijl je je voorbereid op een teringdrukke middag/3dubbele avondspits. ook hoe robby op een gegeven moment rondloopt en iedereen overal als een machine bezig ziet en hij van hier naar daar brandjes aan het blussen bent (levens aan het helpen redden), precies als je als vliegende keep/leidinggevende bezig bent en iedereen zn eigen wijk en runners heeft. ook santos of mel (weet ff niet meer) die niet meer in haar eigen ‘wijk’ staat. haha
Ik heb geen idee van die hele serie, maar als ik dit zo lees leest het wel alsof dit spoilers kunnen zijn? Misschien even in een spoiler zetten?
zo ja thanks had ik helemaal niet bij stilgestaan in t snelle typen en posten, ga t aanpassen!
Welke gezichtsfractuur was dat? Ik heb alle afleveringen gekeken maar kan me deze niet herinneren
le fort III, klinkt echt als een belgisch speciaalbier kom er alleen zo snel niet helemaal achter welke aflevering het was
Is ook een Belgisch bier Tripel Lefort en herken je vergelijking helemaal.
Bij heel drukke dagen/avonden hadden we ook een apocalyptisch gevoel: je gaat niet naar de wc, je hebt amper de tijd om borden af te ruimen en terug je tafels te dekken. Op voorhand kijken of je koelkasten met al het nodige gevuld is, hebben we genoeg ijs. Af en toe eens meeluisteren met de collega’s en zien waar je kan helpen.