Serietopic #5

Ik kijk Adolescence en echt wat een serie. Ga wel helemaal kapot, maar echt heel goed.

12 likes

Nou ik wilde dit hier net komen posten! Echt indrukwekkend, ook die manier van filmen (alles in 1 take)

11 likes

Ik ben het ook aan het kijken en kan niet stoppen.

6 likes

Mijn god ja geweldig he? Wat een serie. Net weer begonnen vanaf afl 1 en zie nu al details die ik eerste keer kijken had gemist. Wát goed en medisch veel accurater dan Greys enzo!

5 likes

Zo maar echt, lang geleden dat ik zo op het puntje van mijn stoel zat bij een serie

3 likes

Het vierde seizoen van de geniale vriendin stond eindelijk op npo plus dus heb het gelijk gebinged :joy: ik vond het echt een heel mooi einde ondanks het wel afwijkt van de boeken.

4 likes

Leuke tip dit! Ben helemaal hooked haha

4 likes

Kijkt iemand Leopard (Netflix)? Gaat over een aristocratische familie op Sicilië ten tijde van de Italiaanse eenwording. Opgenomen in echte Siciliaanse paleizen, het is visueel echt prachtig! Dikke aanrader, zeker als je van historisch drama houdt.

5 likes

The Pitt is echt zo goed! Superdroge ziekenhuisserie over SEH afdeling van een ziekenhuis. Elke aflevering is 1 uur van een 15-urige shift, dus er zijn ook 15 afleveringen in het seizoen. Ik heb gisteren 7 afleveringen gebinged, kijkt echt zo lekker weg!

8 likes

Oh sweet child :smiling_face_with_tear: ben je nu bij afl 7?

5 likes

15 afleveringen van elk een uur en de shift…. was 12 uur. Guess what…

(Steengoeie serie idd)

1 like

Nee nu bij 8 dus :sweat_smile:

@EllaFitzgerald Huh? Wat bedoel je?

Om spoilers te voorkomen zou ik niet te veel vragen stellen! Laat maar weten als je bij bent en meningen/gevoelens hebt

3 likes

Ah oke haha, ik ben benieuwd!

2 likes

Ja zoals Tessel zegt, meer zeg ik niet, maar het is een erg indrukwekkende serie.

6 likes

Net Adolescence uitgekeken. Heftig! Knap gefilmd ook.

4 likes

Ik word nog benieuwder nav de posts hierboven over the Pitt, ben pas halverwege aflevering 5 maar er moet wel een toffe wending komen dan.

5 likes

The Pitt is echt heel goed! Ik ben helemaal bij en poeh… zo benieuwd naar volgende week. Balen dat we al weer bijna aan het einde zijn.

Heb vroeger ER wel wat gevolgd en wilde dit vanaf het begin gaan kijken omdat ik The Pitt zo goed vind, maar vind het lastig te focussen… het ziet er zo “oud” uit. Binnenkort maar weer een nieuwe poging proberen.

2 likes

The Pitt zit goed in elkaar, maar ik stoor me aan het matige acteerwerk. Vind veel acteurs van het niveau Bold and the Beautiful.

3 likes

Ik ben inmiddels bij met The Pitt, volgende afleveringen moeten nog uitkomen. Maar ik vind de “wending” waar hierboven naar gehint wordt wel meevallen? Dat zag je toch al vanaf de eerste aflevering aankomen? Desalniettemin nog steeds interessant en vind het echt een leuke serie, vooral omdat alles bijna realtime is (1 uur afleveringen is 1 uur op de afdeling).

6 likes