Maar ja misschien vond je het wel echt niet leuk, kan ook toch? Dat is eigenlijk ook een beetje wat ik bedoel te zeggen: kijk gewoon de serie en geniet ervan (of niet en dan stop je)
Oh ik vind The White lotus wel leuk om te kijken hoor, alleen zoals hierboven een foto werd geplaatst van die actrice die geschokt kijkt, daar herken ik me totaal niet in.
Seizoen 2 had ook een aflevering meer dan seizoen 1 dus daar ligt het voor mij niet aan. Soms is de conclusie gewoon dat het je ding niet is. Doet verder niks af aan andermans ervaring die het wel een geweldige serie vindt.
Over the Pitt: door de berichten hierboven waren mijn verwachtingen over afl 12 hooggespannen, maar ik vond dat eigenlijk wel meevallen? Ja ik vind het echt een goeie serie en dit was een intense aflevering, ik ben het eens met alle positieve dingen die er hierboven over geschreven worden, maar ik blijf het echt heel erg vergelijkbaar met ER vinden (en dat bedoel ik heel positief want ER is ƩƩn van mijn favoriete series). Qua hoe medisch accuraat het is, of iig, ik ben een leek maar zo komt het over, en ook qua heftigheid en hoe spannend het is. Het enige grote verschil (in positieve zin voor the Pitt) vind ik dat er geen nerveuze muziekjes onder gemonteerd zitten tijdens de spoedgevallen en de spannende momenten, dat maakt het wel nog iets realistischer.
Maar kortom ik zou dus nogmaals iedereen die the Pitt erg goed vindt gewoon aanraden om ER te gaan kijken als je dat nog niet gedaan hebt.
Ja eens, bij seizoen 1 had ik nog geen idee hoe de serie in elkaar zat. Ik dacht echt wat is dit voor mega saaie shitserie. Ben blij dat ik het volgehouden heb om het te blijven kijken. Maar het gaat voor mijn gevoel wel echt 10 keer slomer dan de gemiddelde serie.
Nou, ik heb de vier afleveringen van Adolescene ook gekeken en jemig. Ik was echt ontdaan door de laatste aflevering, ik heb echt een tijd hardop zitten huilen poeh. Wat een fantastische acteurs. Ik vond de aflevering met de psycholoog/psychiater echt fantastisch, wauw. Heel goed en indringend. 5 sterren!
Ik heb het idee dat sommige mensen niet gevoelig zijn voor alle onderhuidse spanningen en dubbele lagen in de dialogen. En als je dat allemaal mist, dan zijn het gewoon mensen die op vakantie zijn haha
Ik vind het echt weer een top seizoen
Oh ik vond het wel een stuk spannender dan de vorige afleveringen!
survival of the thickest s2 staat op netflix en het is echt weer heel leuk en grappig š«¶
Ik snap eigenlijk wel waarom mensen niet zo enthousiast zijn over het nieuwe seizoen van White Lotus, ik heb de eerste twee afleveringen bekeken en het acteerwerk is gewoon niet zo sterk als bij voorgaande seizoenen. Het voelt niet alsof de personages heel dynamisch of genuanceerd zijn. Er wordt ook zoveel aan elkaar gekoppeld met Rick en die man, Belinda en Gary, Victoria en het blonde trio waardoor de spanningsboog heel raar voelt.
the pitt ep 13
Dat einde āI dont know how many people iāve helped, but i remember every person iāve lostā.
Ik vind het zo gek, ik heb helemaal niet gehuild bij Adolescene terwijl ik normaal heel snel huil.
Echt ājammerā en begin daardoor bijna aan mijzelf te twijfelen haha maar ik denk dat het voor mij vooral de leeftijd van de jongen is, ik vind die wel hƩƩl jong en eerlijk gezegd het verhaal daardoor ongeloofwaardig. 13 jarigen komen net van de basisschool en ja natuurlijk zijn ze volop bezig met social media etc maar ik had het veel logischer gevonden als deze jongen met zijn ideeĆ«n en manier van praten 15 of 16 was.
Waarschijnlijk bevestig ik nu precies het punt van de serie met mān āzo jong zijn die kinderen daar nog niet mee bezig!!ā maar mij pakte het daardoor niet.
Ik ga als een enorme oma klinken nu maar de 13jarigen van nu zijn ook niet meer de 13jarigen uit āonzeā tijd
Het is gebaseerd op een echt gebeurd verhaal. Het liedje waar aflevering 2 mee afsloot word dus ook gezongen door het meisje dat echt is neergestoken. Ze kunnen dus helaas echt zo jong zijnā¦
Hier zijn eigenlijk geen aanwijzingen voor, dat de jeugd van nu jonger of ernstigere delicten pleegt dan bijvoorbeeld 20 jaar geleden. In het algemeen is dat volgens de cijfers niet zo.
Oh huh ik dacht dat het gezongen werd door de actrice die Katie speelde?
In het stukje wat ik had gezien kwam het op mij over dat het echt het meisje is die neergestoken is waar het verhaal op gebaseerd is. Maar ga nu aan mezelf twijfelen dat ik het verkeerd heb haha
Edit: ik heb het fout! Idd de actrice.
Het is niet gebaseerd op ƩƩn specifieke moord, maar geschreven op basis van meerdere geweld incidenten met jongeren volgens mij
Ik bedoelde ook niet per se qua delicten. Meer dat ze verder zijn in hun ontwikkeling. Niet meer de enorme brugpiepers met giga rugzakken. Maar dat is puur mijn idee en niet gestaafd door wetenschappelijk onderzoek