Serietopic #5

Dat oma valt mee, is natuurlijk ook gewoon zo. Maar ook de manier van praten etc van die jongen (los van de inhoud) zie ik echt niet bij de 12 tot 16 jarigen waar ik vrijwilligerswerk mee doe. Daarom werkte het voor mij niet echt, al ben ik me er wel van bewust dat ik in een andere bubbel leef.
Ik vond die school bijvoorbeeld ook echt afschuwelijk.

Sowieso goed dat de serie het gesprek op gang brengt maar door het gebrek aan emotie bij mijzelf (als huilebalk zijnde) viel hij mij tegen.

Dat zegt elke generatie volgens mij. Plato of Aristoteles zei dat ook, kwamen we ooit bij het vertalen van een tekst op school achter.

8 likes

Oh het tweede seizoen van we are Lady parts staat op npo start!

6 likes

ik vond apple cider vinegar best goed en vermakelijk, maar vind de mond van de hoofdrolspeelster echt vervelend op beeld hahaha :weary::weary::weary:

1 like

Echt precies de vriendin van Vetgezellig

4 likes

Maar dat is volgens mij ook echt zo. Toen ik 13 was gaf je elkaar een klap voor de bek en daarna was het klaar. (Zo ging het tenminste bij mij vroeger in de wijk) Nu moet je echt oppassen dat er geen mes getrokken word of dat je opgewacht word door een hele groep.

5 likes
adolescence leeftijd

Ik denk dat als het een 15 of 16 jarige jongen was geweest, het een stuk moeilijker was voor kijkers om ook mee te leven met de jongen. Als hij 16 was, had de psychologe hem bezocht om te beoordelen of hij als volwassenen berecht zou moeten worden. Ik denk dat het voor de serie wel help dat het dus echt zo’n jonge jongen is. Ook voor hoeveel goedkeuring hij nog wil van zijn vader. En hoeveel invloed de ouders denken te hebben in wat er is gebeurd.

5 likes

ik heb heel vaak zin om gilmore girls te kijken, ik vind lorelai en sookie echt chill, en ik heb door de jaren heen vanaf vroeger sowieso alles wel gezien en ook seizoenen gebinged, maar ik heb het het het laatste half jaar meermaals aangezet en ik word zoooooooo moe van ze allemaal!!
er is altijd wel iets te zeiken en te zeuren en een probleem en zowel dean als jesse zijn superirri maar rory is ook vervelend. haha maar als concept vind ik het wel echt een chille serie dus ik heb steeds zin in iets dat het niet helemaal is!!

nou dat wou ik even kwijt als dagboekpost in het serietopic

17 likes

Ja he ik heb hetzelfde, vind het ook helemaal niet meer zo leuk als vroeger en vind Lorelai ook zo’n aansteller :joy::joy: Alleen Michel is leuk hahaha

3 likes

haha jaaa en ik vind lorelai wel leuk en ik snap heel goed haar eigen moeder struggles maar het is zooo vermoeiend haha. en richard dacht ik vroeger ook dat het zo’n lieve man was maar dat is ook gewoon een lul

2 likes

De laatste ep van White Lotus gaat 1.5 uur duren! Denk dat we die dag lekker Thais gaan bestellen :smile:

Hier een vette versie van de themesong. https://youtu.be/Q-xTYfAjQEU?si=JThPDDbLpNC2eNMk

5 likes

Heeeerlijke theme song!

1 like

Ben begonnen met True Detective en gisteren aflevering 4 gezien, wat een goeie aflevering zeg

7 likes

Het is hier “herfst” en nu waren ze een paar dagen geleden in mijn hostel GG aan het kijken en het was zo chill met een groepje languit op de bank aflevering na aflevering kijken!

7 likes

Ik heb dit ook met GG. Ik kijk het altijd in de herfst en afgelopen herfst ook weer begonnen maar halverwege gestopt. Ik ga me vooral steeds meer ergeren aan Rory, die eigenlijk helemaal niet zo leuk is als ik altijd dacht.

2 likes

Vind True Detective (vooral seizoen 1) een van de beste series ooit gemaakt. Matthew McConaughey… Geen woorden voor. Wat een acteur en watttt een god.

5 likes

Jaa fantastische serie! Laatste seizoen vond ik ook heeeel goed. Je hebt nog wat voor de boeg, heerlijk!

3 likes

ik had precies hetzelfde! deze herfst begonnen en toen gestopt. en daarna tot laatst steeds pogingen gewaagd maar ik kom er niet meer in. rory wordt ook steeds vervelender hoe ouder ze wordt dus het wordt ook echt niet beter :joy:

3 likes

Ik kijk Parenthood waar Lauren Graham ook in speelt en het is gewoon 1 op 1 een kopie van Lorelai en nu vind ik het irritant omdat het zo duidelijk een maniertje is. Zo van oeh ik ben zo chaotisch en druk en ik praat heel veel en alle mannen vinden me hot maar ik ben zo klunzig hihi en ik heb een dochter van 16. Kan zij ook andere typetjes spelen?

9 likes

Ja dit en wat hierboven wordt genoemd. Ik heb dit dus nooit gekeken en afgelopen herfst een poging gedaan, maar kwam maar tot halverwege en daarna vind ik het zo eentonig worden. Rory is bloed irritant naarmate het seizoen vordert en ze blijft met dat betweterige kinderstemmetje praten. En dan dan eeuwige gedraai van Lorelai en Luke. Ik snap echt niet dat mensen dit echt meerdere malen helemaal uit kunnen kijken. :yawning_face:

4 likes