Serietopic #5

Ik heb heel wat seizoenen gekeken en toen kwamen zij en Luke éindelijk écht bij elkaar. En toen ging het toch weer uit. Meteen gestopt met verder kijken toen, kon het niet meer aan.

Ik vind Dawson’s Kreek wel echt een hele leuke serie.

3 likes

White lotus: ik vond de season finale van the tegenvallen. Had nog wel een twist verwacht.

7 likes

Same! Ik vond het toch vrij voorspelbaar en was niet echt verrast.

1 like

Ja same! Ik vond het hele seizoen leuk, vorige aflevering vond ik wel wat saai worden maar dacht dat dat een beetje de stilte voor de storm was.
Waarschijnlijk waren mijn verwachtingen daardoor te hoog, maar ik was nergens echt door verrast helaas.

4 likes

Bennie op videoland vond ik ook leuk!

1 like

The handmaids tale: eerste aflevering van seizoen 6 vond ik erg sterk.

2 likes

Ik heb al alle drie de afleveringen gezien die online staan! Ook al blijf ik June irritante hoofden vinden trekken: zit toch weer geboeid te kijken. En benieuwd hoe dit gaat aflopen!

5 likes

Ja same! Ben nu bijna aan het einde vd de 3e aflevering. (Wilde maar 1 kijken).

2 likes

Ik vond de eerste aflevering ook wel weer spannend! Maar moet wel zeggen dat ik heel blij ben dat dit het laatste seizoen is

3 likes

Tot nu toe de eerste 2 afleveringen van de nieuwe Black Mirror gezien, vond ze beide echt wel goed maar ook beide best een snel afgeraffeld einde hebben, beetje spijtig. Had heus 5 min langer mogen duren.

Heel benieuwd wel naar de USS Callister aflevering, duurt ook 1,5 uur geloof ik.

6 likes

Zo, ik vond ze allebei echt ziek weer. De eerste echt super verdrietig en de tweede meer een beetje eerie maar zoo goed.

4 likes

Het werd een beetje ondergesneeuwd door adolescence en the pitt en white lotus hier, maar ik kan ook the residence zooo aanraden!! Ik kende Uzo Aduba vooral van orange is the new black (en vond haar toen al top), maar ook deze rol is weer zo goed. En ook echt veel humor

10 likes

Ik vind the residence ook verrassend leuk en grappig! Aanrader voor als je iets wilt kijken wat niet te zwaar is

5 likes

The Pitt komt terug voor seizoen 2!

Season 2 of the medical drama is on track to premiere in January 2026 — a mere eight months after Season 1. They also tell me that the action will pick up roughly 10 months after the events of the finale.

“We’re going to do Fourth of July weekend,” Gemmill reveals. “Nine, basically 10 months later, gives a lot of room for us to have developed a few stories in the interim, and catch up with everyone.”

16 likes

Ja eens, vooral de tweede! Soort van spoiler daarover:

Ik las dat Netflix verschillende versies van de aflevering heeft, waarbij de ene helft (?) die pet met Barnies ziet en de andere met Bernies. Wel geinig

Ik vond aflevering 3 ook goed! En die rol van Dorothy echt zooo goed gespeeld

6 likes
finale the White Lotus

ik vond dit seizoen echt weer heerlijk.
Even mijn mening over de finale:
Lekker voor Belinda dat ze nu cash heeft. Lekker ironisch dat zij nu degene was die zich niet kon binden.

De drie vriendinnen: was daar nou eigenlijk gewoon de conclusie dat Laurie niet tevreden was met haar leven? Dat vond ik wel een beetje saai.

De familie Ratliff: had het eigenlijk sterker gevonden als Lochlan wel dood was gegaan.

Greg zei de vorige aflevering dat hij een plan had en dat hij Chloe daarbij nodig had. Zij zei dat het om die kink van Greg ging. Maar was dat het echt?

Zielig voor Gaitok dat hij toch iemand moest neerschieten en dat hij nu een functie heeft die hem eigenlijk niet past, maar hij heeft nu wel het meisje…

En Rick…Ja…het was natuurlijk al vanaf het begin duidelijk dat Jim z’n vader was. Waarom Jim dat gewoon niet meteen zei en hem eerst zo boos moest maken door z’n moeder te beledigen, is me niet helemaal duidelijk.

Ik had wel te doen met Chelsea, zo zielig haha.

4 likes

Ik vond het echt weer een heerlijk seizoen maar die laatste aflevering en het einde echt om te janken zo slecht. Voelt ook echt afgeraffeld. :weary:

5 likes

Ik heb echt weer genoten van black mirror. Goed seizoen met voor ieder wat wils denk ik. Ik vond vooral afl 1 en 2 mooi en goed en natuurlijk het vervolg op uss callister

7 likes
white lotus

Over die drie vriendinnen: ik vond juist dat het de hypocrisie mooi blootlegde, eigenlijk compleet uit elkaar gegroeid en dat werd de hele week pijnlijk duidelijk maar uiteindelijk liever de schone schijn ophouden.

9 likes

Kun je het los van de vorige seizoenen kijken?