Serietopic #5

Dus dan is Parenthood nog steeds extreem dramatisch?

Nee valt wel mee. Er wordt wel ingegaan op verdrietige/moeilijke thema’s maar heb niet net zo hard gejankt als bij This Is Us. Dus denk Parenthood een 6 (ik ben een jankerd ik vind alles emotioneel) en This is Us een 9.

1 like

Oh ja ik vond beide ook zo goed 🥹 viel daarna ook in zo’n gat haha. Ik wil nog zo’n serie!

2 likes

Haha, ok. Ik dacht al, This is Us is echt een van de meest dramatische series ooit, net wat minder de gemiddelde soap :joy:

3 likes

Jaa beetje verkeerd taalgebruik

@hoiikbenes ik ook :sob: let me know als je iets vindt

2 likes

Heeft iemand Forever al gezien op Netflix? Ik was begonnen aan Four Seasons maar kon het niet vinden… na 15 min uitgezet.

Fleishman begonnen te kijken, heeel tof! Thanks!

4 likes

Bij gebrek aan beter zit ik Voetbalouders te kijken. Op zich aardig, maar jammer dat Ilse Warringa’s rol zo overdreven is en er nog 2 andere acteurs uit De Luizenmoeder erin zitten, het wordt een truukje zo.

4 likes

Ja precies dit, concept is leuk en goeie spiegel voor sommige voetbalouders maar het is echt too much.

4 likes

Ja het is echt too much idd. En Ilse Warringa had het bedacht n.a.v. haar eigen ervaringen. Mag toch hopen dat ze die 10 x zo erg heeft aangedikt.

1 like

Dit houdt me nog tegen om deze serie te gaan kijken. Ergens lijkt het me een leuke, luchtige tussendoor serie, maar ben ook “bang” dat het weer zo veel van hetzelfde is.

2 likes

Heb dit ook gezien, vond het de laatste 2afleveringen erg irritant worden. Zo overdreven

1 like

Eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen Schiphol Airport staan op Videoland!

13 likes

Zo idd!!! Laatste scène 3x gekeken

4 likes

Haha :100:, wat een vreselijk mens om voor te werken lijkt me dat

1 like

Daan daarentegen is wel echt een lief mens zeg!

2 likes

Op Prime staat nu everything I know about love naar het boek van Dolly Alderton en vind het wel leuk tot nu toe.

8 likes

Ohh dat ga ik kijken! Zijn het korte afleveringen? Of is het een film

Afleveringen van 40 minuten ongeveer, ik heb alles gezien en vond het leuk!

3 likes

Aaah echt een schat inderdaad

3 likes