Serietopic #5

Oh ja ik vond beide ook zo goed 🄹 viel daarna ook in zo’n gat haha. Ik wil nog zo’n serie!

2 likes

Haha, ok. Ik dacht al, This is Us is echt een van de meest dramatische series ooit, net wat minder de gemiddelde soap :joy:

3 likes

Jaa beetje verkeerd taalgebruik

@hoiikbenes ik ook :sob: let me know als je iets vindt

2 likes

Heeft iemand Forever al gezien op Netflix? Ik was begonnen aan Four Seasons maar kon het niet vinden… na 15 min uitgezet.

Fleishman begonnen te kijken, heeel tof! Thanks!

4 likes

Bij gebrek aan beter zit ik Voetbalouders te kijken. Op zich aardig, maar jammer dat Ilse Warringa’s rol zo overdreven is en er nog 2 andere acteurs uit De Luizenmoeder erin zitten, het wordt een truukje zo.

4 likes

Ja precies dit, concept is leuk en goeie spiegel voor sommige voetbalouders maar het is echt too much.

4 likes

Ja het is echt too much idd. En Ilse Warringa had het bedacht n.a.v. haar eigen ervaringen. Mag toch hopen dat ze die 10 x zo erg heeft aangedikt.

1 like

Dit houdt me nog tegen om deze serie te gaan kijken. Ergens lijkt het me een leuke, luchtige tussendoor serie, maar ben ook ā€œbangā€ dat het weer zo veel van hetzelfde is.

2 likes

Heb dit ook gezien, vond het de laatste 2afleveringen erg irritant worden. Zo overdreven

1 like

Eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen Schiphol Airport staan op Videoland!

13 likes

Zo idd!!! Laatste scĆØne 3x gekeken

4 likes

Haha :100:, wat een vreselijk mens om voor te werken lijkt me dat

1 like

Daan daarentegen is wel echt een lief mens zeg!

2 likes

Op Prime staat nu everything I know about love naar het boek van Dolly Alderton en vind het wel leuk tot nu toe.

8 likes

Ohh dat ga ik kijken! Zijn het korte afleveringen? Of is het een film

Afleveringen van 40 minuten ongeveer, ik heb alles gezien en vond het leuk!

3 likes

Aaah echt een schat inderdaad

3 likes

Die laatste aflevering van The Last of Us, jenken :cry: Zo goed gedaan! Geen Bill & Frank natuurlijk, maar echt bijna net zo goed…

4 likes

Ja, echt vreselijk. Vooral tegen die vrouw in die rolstoel in aflevering 1 van het nieuwe seizoen, wtf

4 likes