Serietopic #5

zach tijdens de reunie :crown:

:clap:acc :clap:oun :clap:tabi :clap:lity

5 likes

Staat ie nou eindelijk online

1 like

weet niet, heb een livestream van de stream op tiktok gekeken :smiling_face_with_tear:

2 likes

Netflix heeft aangekondigd dat het vanavond om 21.00 erop komt.

1 like

Ik vind dit een serie die inderdaad alleen maar beter wordt naarmate je langer kijkt. Veel plezier, je hebt nog veel voor de boeg!

Ah zo ver al! :joy: Ik vond het zo jammer toen de serie afgelopen was!

Heb je Breaking Bad wel al gezien?

1 like

Spoiler succession s04e04

hij wil zn vader geloof ik wel door het slijk halen dus. Wat Karolina en hugo opperde, achter de rug van roman om.

6 likes

Ik zit nu zo’n 20 min in die reünie van LIB en het is echt zo saai. Zit echt weer stukken te skippen net als bij de laatste aflevering :sleeping: Zoveel gelul over niks, geef op z’n minst wat drama.

3 likes
Succession S4A4

Ik heb wel te doen met Shiv hoor :pensive:

5 likes

Wij zijn er net klaar mee en nu net weer begonnen met BB haha. Was inderdaad ook fan van de cinematografie

3 likes

Succession S4E4

Samenvatting

Kendall Logan Roy
K L R
K I L L E R
“You are not a killer” :exploding_head:

Marcia is back!!! Zo heavy hoe ze deed tegenover Kerry. De hele breakdown van Kerry was echt heftig en Roman die haar ging helpen :cry:

Vieze Greg met zijn opmerkingen “here comes the waterworks” .

Heel benieuwd hoe de dynamiek tussen Shiv en Tom gaat zijn. Ze was nu altijd zo kwaad.

Willa was weer top. Iedereen begrafenisstemming, maar zij is bezig met het huis te renoveren :grimacing:

9 likes

Ja later gebeurde er gelukkig wat meer, maar ik heb het alsnog niet afgekeken. Die hele heisa om dat babygedoe heb ik dus ook gemist maar mijn vriend heeft daar vloekend verslag van gedaan toen hij het einde keek :joy: Kan echt niet, die vragen.

1 like

Heb eerste twee aflv van Mrs Maisel gezien, het is weer erg leuk! Beter dan het vorige seizoen. Grapdichtheid is hoooog! Zo’n heerlijke feelgoodserie.

2 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Amerikanen maken er sowieso een sport van om hun leefomgeving zo troosteloos mogelijk in te richten.

6 likes

Succession 4x4

Ik vond Marcia wel kil, maar ergens snapte ik het ook wel een heel klein beetje. Die is gewoon keihard opzij gezet voor een minnares die allemaal spullen in naar huis had staan. Is natuurlijk niet Kerry’s schuld mar doet wel pijn lijkt me. Ik vond zelf die zwangerschap van Shiv wel intrigerend. Is dat van Tom? En het leek wel gepland (even los van Logan’s dood natuurlijk)

3 likes

Succession 4x4

vlgs mij van Tom maar niet gepland, net voor de scheiding wilden ze toch embryo’s invriezen dacht ik ? Maar ze was al bijna 20 weken, dus wel al lange tijd zwanger dan idd…

1 like

Is Succession vergelijkbaar met Dynasty? (de nieuwe)

De verhaallijn lijkt er in ieder geval op

YES! Eindelijk een nieuw seizoen Queer Eye in mei :heart::heart::heart:

10 likes

Yellowjackets komt 20 mei op skyshowtime las ik net! Lekker laat maar het komt wel nog
@Calypso @wompie @Falkor en andere forummers die er ook op zaten te wachten

6 likes