Amerikanen maken er sowieso een sport van om hun leefomgeving zo troosteloos mogelijk in te richten.
Succession 4x4
Ik vond Marcia wel kil, maar ergens snapte ik het ook wel een heel klein beetje. Die is gewoon keihard opzij gezet voor een minnares die allemaal spullen in naar huis had staan. Is natuurlijk niet Kerry’s schuld mar doet wel pijn lijkt me. Ik vond zelf die zwangerschap van Shiv wel intrigerend. Is dat van Tom? En het leek wel gepland (even los van Logan’s dood natuurlijk)
Succession 4x4
vlgs mij van Tom maar niet gepland, net voor de scheiding wilden ze toch embryo’s invriezen dacht ik ? Maar ze was al bijna 20 weken, dus wel al lange tijd zwanger dan idd…
Is Succession vergelijkbaar met Dynasty? (de nieuwe)
De verhaallijn lijkt er in ieder geval op
YES! Eindelijk een nieuw seizoen Queer Eye in mei
Yellowjackets komt 20 mei op skyshowtime las ik net! Lekker laat maar het komt wel nog
@Calypso @wompie @Falkor en andere forummers die er ook op zaten te wachten
Is het laatste nieuwe seizoen van Greys Anatomy heftig? Het gaat veel over abortus zag ik, en dat kan ik soms triggerend vinden. Is het prima te kijken of moet ik eventueel rekening houden met heftige scènes?
De aflevering gisteren was wat dat betreft wel heftig. Niet zozeer daarover maar over protesten rond die kwestie.
Idd heerlijk hersenloos wegkijken haha
Wat erg dat het ook al seizoen 6 is hahahaha ik dacht 4 ofzo
Maar heerlijk
Ik zit dag & nacht via npo plus te kijken en ik zou echt willen dat de focus vooral op de bevallingsverhalen lag, want de persoonlijke verhaallijnen zijn weer zo soap-y.
Eindelijk! Heb vorig jaar alles in korte tijd gebinged en heb het een paar weken terug zelfs opnieuw gekeken Echt genieten.
Dynasty lijkt me meer een soap-drama? Nooit gekeken om eerlijk te zijn.
Succession is comedy achtig, wel droog met vrij zware familie dynamics en dialogen.
Wat is het overeenkomende element; dat het om evt opvolging in familiebedrijf gaat?
@anon50301661 schrijver heeft in interviews idd aangegeven zich door div Shakespeare verhalen te hebben geïnspireerd. Reden waarom veel scenes rondom verjaardagen, bruiloften afspelen etc
Ik vind Beef echt zo’n geweldige serie, echt goed gedaan en een heel origineel verhaal.
Ja heb hem net af en echt interessante karakterontwikkelingen, absurd, grappig en veel leuke verwijzingen naar de aziatische cultuur!
Weet je toevallig of dat alleen s2 is of ook s1. Ik heb 1 nog niet gezien, dus het heeft voor mij alleen zin als de hele serie erop komt
Google zegt van wel! Seizoen 1 komt er helemaal op op 20 mei, en van seizoen 2 komt vanaf dan elke week een aflevering.
Oh sorry omg had ook zelf kunne googlen🫣
Dankjewel, dan ben ik wel excited!