Ja je kan elke aflevering apart kijken, soms zijn er subtiele verwijzingen naar een andere aflevering maar in principe is elke aflevering een apart verhaal. Alleen de laatste afl van dit seizoen is dus een part 2!
Ik heb echt zin in een grappige, luchtige serie dus ga vanavond beginnen met The Residence. Als ik de beschrijving zo lees, doet het me denken aan Only murders in the building. Hoop dat het net zo leuk is!
Black mirror heeft een nieuw seizoen! Wat zijn jullie favoriete afleveringen van de serie?
Het gaat er letterlijk 5 posts boven de jouwe over
Oh wow dit heb ik gewoon gemist, ik keek nog of het er al over ging. Dom van me
De eerste aflevering van The Last of Us s2 staat op HBO
white lotus
Alsin dat ze gewoon deze uitweg koos om haar gedrag te verklaren in plaats van de confrontatie aan te gaan dat ze niet meer bij elkaar passen?
Dan speelde ze dat wel goed haha. Vind dat wel een leukere verklaring
wie bedoel je met ze? Er zijn 3 vriendinnen toch
white lotus
Laurie, die haar gedrag verklaarde door te zeggen dat ze door het samenzijn met haar vriendinnen werd geconfronteerd met haar eigen slechte keuzes in het leven.
white lotus
Ja dat bedoelde ik, in plaats van de confrontatie aangaan en uitspreken wat ze werkelijk van ze dacht, koos ze voor de makkelijke weg. En die andere twee deden dat overigens ook, door direct mee te gaan in de verklaring van Laurie. Even huilen, nog een glas wijn en dan roepen hoeveel je van elkaar houdt verkiezen boven een nóg ongemakkelijker gesprek.
Liever je kop in het zand en doorgaan op de bestaande weg, dan de waarheid onder ogen zien en de zekerheid van 30 jaar vriendschap kwijtraken.
O wat goed, dat zag ik er niet in maar nu je dat zegt is dat veel logischer
Ik heb me echt verheugd op het tweede seizoen van The Last of Us maar ik vond de eerste aflevering daarvan echt geen reet aan? Kon mijn aandacht er maar moeilijk bij houden en vond Ellie maar strontvervelend?
White lotus Laurie:
Ik vond dat ƩƩn van de dingen die ik zo jammer vond aan de season finale. Ik vond Laurie eigenlijk de enige die wel steeds de confrontatie aan durfde te gaan en inƩƩns trekt ze de keutel in en speelt ze de schone schijn weer mee. Zo jammer.
Is het nodig om die oudere eerst terug te kijken? Is al behoorlijk lang geleden dat ik die gezien heb nlā¦
Same! Saaie introaflevering. Ik ken het verhaal niet van de games, maar hoop dat Ellie wat bij trekt want anders wordt het alleen maar elke maandag een uur geĆÆrriteerd zijn
Ik vond het op zich nog wel leuk maar idd dat kind echt stront irritant. Ik hoop met een clue maar dat duurt hopelijk niet te lang idd.
Voorspelling clue:
Ik gok dat haar vriendinnetje door haar roekeloosheid dood gaat en dat het daarna veranderd, al zou dat wel wat voorspelbaar zijn haha
white lotus finale
ja daās toch precies haar slachtofferrige karakter. vond het juist mooi uitbeelden dat ze allemaal debet zijn aan de dynamiek en jaclyn & kate in hun roddelen over haar ook gewoon gelijk hadden. heb het gevoel dat (online) mensen heel erg pro laurie waren maar die is uiteindelijk ook tering confrontatie mijdend met een minderwaardigheidscomplex en blijft in heel haar leven keuzes maken/in situaties zitten waar ze niet blij mee is. ik vond dat ze opeens probeerde de dynamiek te verbreken/āin opstandā tegen jaclyn kwam na dat met valentin echt als een soort opstandig puberkind, niet als een sterke vrouw. heel passief agressief ook. niks ten voordele van jaclyn en kate ofzo hoor maar laurie is gewoon net zo kut maar op een zichtbaardere sneue manier.
dat hele confrontatie aangaan op iets waar je zelf voor blijft kiezen is ook alleen maar makkelijk de schuld van je eigen keuzes op je vriendinnen afschuiven, als ze echt āde confrontatieā had willen aangaan had ze een open gesprek gestart en afscheid genomen.
edit: en haar tranen kwamen op mij ook niet over als tranen van liefde en dankbaarheid maar het besef dat ze vast zit in haarzelf en haar eigen systemen/mechanismen, eerder tranen van machteloosheid en verdriet die ze niet tegen kon houden.
Als ze de verhaallijn van het spel aanhouden dan kan het nog wel eens spannend worden. Maar ik denk het niet.
Ik ben er bang voor dat ze de tweede game uitsmeren over twee seizoenen omdat seizoen 3 al aangekondigd is en:
Spoiler Last of Us 2 game
Ze Pedro Pascal er zo lang mogelijk in willen houden
Wel weer genoten van de shots en hoe trouw ze aan de game gebleven zijn.
Ik ben het eens met je spoiler. Tenzij ze er een hel goede aanvulling voor terug vinden. We zullen zien. Maar tot nu toe ben ik niet echt warm te krijgen na deze aflevering.