Serietopic #5

Zo idd!!! Laatste scène 3x gekeken

4 likes

Er zijn weer nieuwe afleveringen van Schiphol Airport! Ik erger me nu al helemaal scheel aan die Josee :joy:

Ik zou echt niet onder haar kunnen werken zeg, ze zorgt alleen maar voor meer paniek en kan totaal niet de-escaleren. Met haar geblaat.

6 likes

Haha :100:, wat een vreselijk mens om voor te werken lijkt me dat

1 like

Daan daarentegen is wel echt een lief mens zeg!

2 likes

Op Prime staat nu everything I know about love naar het boek van Dolly Alderton en vind het wel leuk tot nu toe.

8 likes

Ohh dat ga ik kijken! Zijn het korte afleveringen? Of is het een film

Afleveringen van 40 minuten ongeveer, ik heb alles gezien en vond het leuk!

3 likes

Aaah echt een schat inderdaad

3 likes

Die laatste aflevering van The Last of Us, jenken :cry: Zo goed gedaan! Geen Bill & Frank natuurlijk, maar echt bijna net zo goed…

4 likes

Jaaa love Daan! Super behulpzaam en geruststellend zo lief

Josee praat ook zo debiel tegen passagiers die denken echt dat ze gestoord is volgens mij

2 likes

Ja, echt vreselijk. Vooral tegen die vrouw in die rolstoel in aflevering 1 van het nieuwe seizoen, wtf

4 likes

Pff inderdaad. Ook net gezien en gejankt… beste aflevering van het seizoen sinds aflevering 2.

2 likes

Ja gewoon stug Nederlands blijven praten tegen buitenlandse reizigers

5 likes

Pff ja wat erg, ik wil gewoon het geluid uitzetten als zij in beeld is

1 like

Ik vond de scène uitermate geschikt om straks Nick zo vanaf die startbaan aan te laten komen lopen…

Maar liever hoop ik dat hij is blijven zitten, vond zijn personage vreselijk.

Jaa, het zijn 7 afleveringen. Net de laatste 2 gezien en vond het heel leuk!

2 likes

Handmaids tale s6e9

Ja ik denk ook dat ie echt dood is hoor. Vond het contrast juist wel mooi, dat Lawrence zichzelf opoffert terwijl Nick juist weer bewijst hoe opportunistisch hij is (kant van de winnaar gekozen). En de scène met aunt Lydia was geweldig “And please forgive them, my precious girls for they have been prisoners of WICKED GODLESS MEN!”

18 likes

Ja dit was echt een vette aflevering. Vond de eersten niet zo wauw, maar ben blij dat ik toch verder gekeken heb.

2 likes

Is mafs usa net zo leuk als australie? Vanaf deze week staat het nieuwe seizoen usa erop, dus overweeg het. Maar als voorgaande seizoenen boring waren dan skip ik het hahaha

1 like

Ik vind het zo jammer dat het nu voorbij is :sob: na de tweede arc begon ik wel echt te voelen hoe alles verkort was en ik vond de time skips best jammer.

spoiler

Inderdaad dat shot van bix vond ik ook jammer, de optiek van vrouw met kind in zo’n agrarische setting voelde nogal fascy :sweat_smile:

En nu we alles gezien hebben ben ik bang dat ik Cinta’s dood ook bury your gays vond. Fucking Wilmon heeft gewoon zn Franse vriendin nog.

Maar alsnog love love love Andor. Het verdient echt een breder publiek dan alleen star Wars fans.

4 likes