Ooh ik ga me steeds meer aan haar ergeren, zeker als je haar dan vergelijkt met Daan.
Die schiphol serie doet me wel weer ff beseffen hoe kut mensen kunnen zijn zeg Ben nog maar bij de eerste aflevering maar die mensen met die koffer en die taxichauffeur, waarom zo’n grote bek
Ik worstel me door het laatste seizoen van Handmaid’s Tale.
Ik kan June niet uitstaan, en vind Elizabeth Moss sowieso echt verschrikkelijk, maar ik heb niet al die seizoenen gekeken om het niet af te maken…
Ik vond het begin van het seizoen veels te traag. Maar de laatste paar afleveringen vond ik echt top!
Vond je de laatste afleveringen ook niets?
ik kijk nu vooral voor de verhaallijn van aunt Lydia en Serena. Even in een spoiler voor wie niet weet wie tot nu toe nog in leven is Over June is wel een beetje herkenbaar, die blikken in de camera steeds
Ik kijk toch nog ook wel voor June omdat ik Hannah gered wil zien worden en gwn dat heel Gilead naar de tyfus gaat
Handmaids tale
ik denk ook dat Nick wel dood is, maar echt een opportunist. Mooie karakter groei van Lawrence. Maar nu is dat dochtertje dus ook al twee vaders kwijt…
Ik ben mega benieuwd wat die laatste aflevering gaat laten zien. Er moet voor mijn idee nog wel veel gebeuren.
Mee eens en toch doet wel wat met een kind. En je zag nu toch ook een menselijker kant naar boven komen met het voorlezen.
Hallelujah. Enge cultist.
Pørni op Netflix is erg leuk! Het is een Noorse serie en duurt maar 30 min. Het kijkt lekker weg.
Wie kijkt ook Sirens? Vind wel leuk tot nu toe
Ik ga vanavond kijken, ben benieuwd!
Ik wilde net in dit topic vragen of iemand het al gezien heeft en of het wat is. Ik ben een softie met tv kijken en vond de trailer hinten op eventueel wat onderhuidse creepy dingen. Hoe is dat?
Overcompensating op Prime is heel leuk Soort Sexlife of college girls, maar dan met een queer jongen in de hoofdrol
Ik heb net my lady jane gekeken en ik vond het zo tegenvallen, snap wel dat het gecanceld is. Ik houd normaal wel van de enemies to lovers trope, maar dit deed me echt niets.
Ik wilde vanavond eigenlijk beginnen aan Sirens, maar toevallig eerst ff de traiker van The Residence gekeken en zo enthousiast daarover dat we die serie meteen hebben aangezet. Een murder mystery in het Witte Huis, erg witty en goed geschreven, van Shondaland. Nu 3 afleveringen gezien en helemaal enthousiast!
Zit diep in seizoen 2 van Yellowstone en ik vind het geweldig maar het geweld trek ik zo slecht
Heb twee dagen geleden Videoland maar weer eens afgesloten om het laatste seizoen van The Handmaid’s Tale te kunnen kijken. Ben nu net begonnen in de achtste en ooooh, dit seizoen is goed! Op zich wel blij dat dit nu het laatste seizoen is, maar ze lijken het wel sterk af te sluiten gelukkig!
I can’t met dertigers die dan een student spelen
Vanochtend toch begonnen met Voetbalouders en wat een bagger. Ik moest het 2 afleveringen geven van mezelf, maar heb mezelf niet eens op een glimlach kunnen betrappen, dus afgezet en ga het zeker niet verder kijken.
Omg nine perfect strangers seizoen 2 vanaf donderdag op prime, ik kan niet wachten