Hmm als je het leuk vindt kan dat maar ik heb het zelf niet gedaan en kon alles goed volgen!
Het is pas 1 aflevering hè? Ik was ook niet blown away, maar vond er wel weer wat toffe dingen in zitten, en ben wel benieuwd naar de rest van het seizoen. De Bill & Frank aflevering wordt natuurlijk moeilijk te evenaren, maar ben ook wel heel nieuwsgierig of er nog een flashback-aflevering komt zo in die richting, met de hoofdpersonen alleen zijdelings betrokken. En ik vermoed/hoop dat, ondanks dat seizoen 3 al bevestigd is, Pedro dit seizoen niet gaat overleven
Ik heb op een of andere schimmige site dat nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen EN echter meisjes in de jungle gevonden, kijk er naar uit om met mijn ogen te rollen.
oke ik heb echt een goed idee voor the residence s2 (als dat komt?); een moord tijdens een danswedstrijd en dat dan sophie ellis bextor een gastrol heeft amazinnn toch
Iemand the stolen girl op Disney al gezien? Ik ben bij aflevering 2 en vind het tot nu toe interessant!
De eenna laatste, over die fotos.
Ik uiteindelijk ook niet en er zat best nog een lange recao voor.
Crazy verhaal weer. Wel leuk. Ben iets minder enthousiast erover dan ik mensen online gezien had (best star trek film ever… Mwah). Maar heb me goed geamuseerd.
Jij?
Ja, van de week gekeken. Vond het ook wel aardig! En fijn dat het niet zo enorm lang is. Het loopt lekker door.
Begonnen met a discovery of witches, leuk tot nu toe!
Haaa hier zat ik net naar te kijken, ooit aan beginnen jaren geleden en ergens gestrand bij seizoen 2. Weet alleen niet meer waar precies (en was op een andere streaming service). Vond het wel vermakelijk! Seizoen 1 iig.
Ja ik! Vandaag in 1 keer afgekeken, goede serie vind ik het
In 2 dagen This Is Going To Hurt gekeken, mooie serie! Droog maar ook wat donker soms… zin om het boek te lezen ook nu.
Net afl 1 van het nieuwe seizoen van Black Mirror gekeken en ik ben er helemaal naar van. Wat een ellendig verhaal! Het was wel een ijzersterke aflevering.
Ik zou hem niet aanraden voor iemand voor wie ernstige ziekte wellicht een trigger is. Eén van mijn ouders is overleden aan de ziekte die een rol speelt in deze aflevering en ik had ‘m achteraf bezien liever geskipt.
Zijn er mensen die ook last of us seizoen 2 kijken?
Aflevering 2
Omg wat een mega spannende aflevering en dat einde heartbreaking
Last of us S2E2
Samenvatting
Aflevering 2 er gewoon uit. Ik ken de game verder niet maar dacht wel zodra Abby Joel tegenkwam van dit gaat niet goedkomen.
Ik kan het even niet vinden na white Lotus.
Ik zoek iets in de trant van WL, the Perfect Couple en Big Little Lies.
Ik heb Prime, Netflix, HBO, Disney, Videoland.
Iemand een tip?
Heb je Nine perfect strangers al gezien? Staat op prime
Little fires everywhere, the morning show, fleisman is in trouble (steengoed).
En @Fetablokje ahh thanks! Kijk deze waren mij nog niet opgevallen maar lijken me zeker leuk. Ik ga er voor!
LOU 2
Ik heb de aflevering nog niet gekeken, maar wel een vermoeden. Zo geen zin om het trauma van de game weer te moeten beleven