Serietopic #5

Staan toch al twee afleveringen op? Ik heb er al twee gekeken maar begin nu te twijfelen :rofl:

Wow echt totaal niet opgemerkt :joy: Jij maakt mijn avond, ik ga nu kijken!

2 likes

Veel plezier!! Ik vond het weer leuk :grin:

1 like

Het is niet eng ofzo maar eerder soms beetje mysterieus ofzo maar het is ook grappig

2 likes

Gisteren ana begonnen maar wat een cringey serie? Zo slecht geschreven en geacteerd.

Dit seizoen van hacks kan ik trouwens ook niet pruimen, het begint allemaal teveel op zijn beloop te gaan zonder leuke verhaallijnen.

1 like

Inderdaad mysterieus maar niet eng. Het creepy muziekje is wat misleidend.
Ik heb 'm uitgekeken en me goed vermaakt. Het wereldje en decor deed me denken aan The Perfect Couple (ook een aanrader)

2 likes

Ik vind Isabel echt totaaaaaal ongeschikt (Schiphol). Zelfs haar ‘goedemiddag’ is ongemeend, maakt niet eens oogcontact😂

Waarom ongeschikt? Alleen maar door haar toon? Ja oké ze pakt de mensen niet met fluwelen handschoentjes aan maar ze doet toch gewoon wat ze moet doen? Ik snap dat het vriendelijker kan, maar de uitkomst verandert er niet door. Ze heeft ook een keer uitgelegd waarom ze geen oogcontact maakt maar ik weet niet meer wat ze zei, iets met efficiëntie geloof ik. Lijkt me gewoon een heel pragmatisch iemand en die heb je ook nodig lijkt me.

14 likes

Ik denk wel dat de uitkomst verandert als ze aan haar communicatieskills gaat werken. Op deze manier escaleren situaties onnodig.

Oh, ik vind haar juist perfect voor die functie haha!

7 likes

Hoe bedoel je onnodig? De situaties die tot nu toe te zien zijn komen toch juist door de passagiers die denken dat ze alles kunnen maken? Vind haar nog mild juist

9 likes

Die gast die haar 5x negeerde
 ik had echt niet zoveel geduld gehad

11 likes

Omg ja wtf was dat, en toen Ronald erbij kwam toen luisterde die ineens. Zou echt uit m’n vel springen lol (maar volgens mij was die gast sowieso niet helemaal honderd)

Vind sowieso dat Ronald heel vaak alle kutsituaties naar Isabel schuift, dan gaat hij daar weer vrolijk rondlopen en iedereen heel vriendelijk begroeten en zodra er een klein akkefietje is haalt hij Isabel erbij om het op te lossen

8 likes

Ik geloof dat Isabel de eindverantwoordelijke is/ Ronald’s superviser oid. Hij had een video gemaakt over hoe hij het vind om “onder” haar te werken.

2 likes

Oh dat wist ik niet, dacht dat ze dezelfde functie hadden!

Een grote familie S2 laatste afleveringen

Kijkt wel weer lekker weg. Ik snap alleen niet echt wat nou de reden is dat Taco en Julia uit elkaar gaan?

Handmaids Tale finale:

Samenvatting

Ik vond het nogal een saai einde. Gewoon een reeks aan afscheid/eindes die vaak niet bijzonder interessant of raak waren. De serie eindigen door June haar verhaal te laten vertellen voelt ook als een zwakke keuze.

Zaten wel een paar prima scĂšnes in (Landslide bv), maar ik had het nog sterker gevonden als aflevering 9 het einde was geweest. Die aflevering was ijzersterk. Liever losse eindjes dan dit.

9 likes

Moet me echt beheersen om niet te klikken :joy:

6 likes

Ja voor mijn gevoel hadden ze met de laatste aflevering ook kunnen skippen als ze de voorgaande aflevering 10 min langer hadden gemaakt zodat daarin de laatste losse eindjes werden afgewikkeld. Ergens vond ik het ook wel jammer dat Hannah niet bevrijd is, al zag ik al wel aankomen dat dat niet meer ging lukken. Was toch wel de hoofdreden dat ze weer terugging Gilead in enzo en bepaalde ontsnappingskansen niet pakte. Had nog een klein beetje hoop dat zij uit dat busje zou komen i.p.v. Janine.

6 likes

Handmaids tale einde Blijkbaar door het boek “The Testaments” dat Hannah nooit bevrijd ging worden. Weet niet of ze daar nog een serie over gaan maken

4 likes