Ik heb seizoen 4 pas veel later gekeken omdat ik er na seizoen 3 een beetje klaar mee was haha.
Heeft iemand “good American family” (Disney) al gezien? Hoor er in NL niet veel over volgens mij
Ik ben nu bij aflevering 2, merk dat ik er wel even weer in moet komen en kon alles wel voorspellen tot nu toe. Blijf de vibe wel altijd leuk vinden
Vond zelf aflevering 3 en 4 wat beter inderdaad.
Anna Camp die Reagan en Maddie speelt, speelt die rollen erg goed! (Met name aflv 4). Ben wel blij dat dit het laatste seizoen is.
Verdomme, Netflix vond het nodig om een dikke spoiler te geven over het einde van You op insta
Ik heb net aflevering 5 gezien en wel een plottwist op het einde! Het seizoen is best vermakelijk.
Ik ben breaking bad aan het herkijken, nu in seizoen 4 en echt elke aflevering haat ik walter white weer meer! Vind het wel grappig om de theorieën van mijn vriend (die voor het eerst kijkt) te horen
Over You:
De eerste aflevering vond ik wat tegenvallen, ik vond in seizoen 4 de verhaallijn met Kate ook wat minder.
Maar ik heb aflevering 2 nu bijna afgekeken en zit er helemaal in!
Bronte vind ik heel leuk ben benieuwd hoe die verhaallijn gaat lopen
Ik vond het vanaf aflevering 5 weer leuker worden ja
Ja, eens! Flink zitten bingewatchen en nu nog 2 afleveringen te gaan, heb er toch wel van genoten en toch wat goede twists in de verhaallijn.
Ik wil the four seasons ff tippen, op Netflix. Ben net begonnen maar vind het leuk! Tina Fey & Steve Carell
Oh ik zat er wel meteen helemaal in en kon de toon wel waarderen eigenlijk! Heb je de afleveringen van gisteren al gezien?
Andor S2 E1-3
Ben het wel met je eens dat de scènes op yavin teveel van het goede waren, beetje te lang uitgerekt en frustrerend/niet grappig. Maar vond Syril en Dedra, afgezien van dat ik het insane vind dat zij nu samen zijn, echt geweldig.
Andor S2 E4-6
Ik ging ook goed op space Frans verzet, al was Syrils beret mss teveel van het goede haha. Vond het wel heel vet om cassian als undercover spion te zien, echt Luthen 2.0. En ik ben hoopvol dat Bix in de volgende arc een betere verhaallijn krijgt nu ze haar wraak heeft gekregen en het niet een verslavings verhaal word.
Op Tumblr waren mensen echt boos over Cinta’s dood, en vonden het bury your gays en weet niet of ik dat wel vind opgaan eigenlijk. Mss heb ik het helemaal fout maar ik denk dat aan het einde van de rit bijna iedereen niet meer leeft in deze serie
Heb de nieuwe afleveringen nog niet gezien, was een paar dagen weg, en wacht nu tot ik mijn vriend weer zie zodat we samen kunnen kijken (hopelijk morgen, anders maandag pas…). Ben wel benieuwd en ga sowieso ook verder kijken uiteraard, misschien was het ook wel goed dat ik niet zo positief was over de eerste drie, nu zijn mijn verwachtingen voor de rest ook wat lager en kan het hopelijk alleen maar meevallen
Iemand al het laatste seizoen van the yellowjackets gekeken? Heb het net gebinged, maar hoe kut was dat Waar heb ik naar zitten kijken, leek wel een enge koortsdroom. Zo jammer, was zo’n leuke serie.
(Ratings op imdb zijn wel gewoon goed, dus het kan aan mij liggen.)
Ik ben maar gestopt met kijken. Echt jammer inderdaad want ik vond seizoen 1 echt fantastisch!
Ik kom gewoon niet door seizoen 2 heen. Seizoen 1 vond ik echt spannend en keek ik achter elkaar maar nu heb ik echt moeite om erbij te blijven.
Ik heb gisteren 2 afleveringen van het nieuwe seizoen van black mirror gekeken. Ooit heb ik lang geleden seizoen 1 gekeken maar had er echt geen zin meer in. Ben blij dat ik het een poging heb gegeven want de eerste 2 waren al zo goed!
Ik ben bijna klaar met seizoen 2 van True Detective. Seizoen 1 was echt heel goed en seizoen 2 kwam wat trager op gang, maar ook erg leuk uiteindelijk. Ik voel me alleen echt dom als ik die serie kijk omdat ik soms gewoon niet snap waar ze het over hebben, vind het soms een beetje vaag. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar ik kan niet alles volgen en dat frustreert me een beetje
Nieuw seizoen dag & nacht op npo.
Vind het wel heel jammer dat het niet meer over de verloskundigen gaat.