Serietopic #5

Handmaids tale

Er komt inderdaad een nieuwe serie gebaseerd op The Testaments, met Aunt Lydia in een van de hoofdrollen. Maar wat je zegt is dus mogelijk wel een flinke spoiler voor die serie (ik ga wss niet kijken, ben nu wel “klaar” met de serie).

Zie hier wel dat het in 2026 komt maar geen idee of dat klopt :joy: The Testaments (TV Series 2025– ) - IMDb
@Hiphopopotamus oh jij poste het net haha. Spoiler einde: Ik bedoelde dat ze in the handmaids tale niet bevrijd ging worden, weet verder ook niet

1 like

Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik nooit meer naar een close up van Elizabeth Moss hoef te kijken.
Ik vond het een waardeloos seizoen, overall.

7 likes
Handmaids

Ik heb gewoon heel hard fuck you naar de tv geroepen toen de aflevering afgelopen was. :joy:

1 like
Handmaid's Tale

Wtf wat was dit een saaie en onnodige aflevering inderdaad

4 likes

Pff ja die wegdraaiende ogen en dan die eeuwige fluisterstem. Ik heb me het hele seizoen geërgerd.

De laatste aflevering had ook 20 minuten kunnen duren door alle slowmotion…

Maar inderdaad, na vorige week was dit een beetje teleurstellend.

2 likes

The last of us aflevering 7

Ik had totaaaal niet door dat dit de season finale was? Oeps… seizoen 2 is zo veel minder goed dan 1, echt jammer.

4 likes

Komt allemaal door het tweede boek helaas

3 likes

The last of us aflevering 7

Wow, ik kom er nu door jou achter dat dat de laatste aflevering was. Ik vond het meer een cliffhanger voor een volgende aflevering ipv een volgend seizoen.

1 like

Doet de Videolandapp bij jullie ook zo kut? 🫨

1 like

Bij mij niks aan de hand en ben al een paar uur als de brandweer aan het binge watchen

5 likes

Haha is dat een programma of ben je heel rap aan het kijken?

10 likes

Ik ook niet :sob:

4 likes

Is een programma hahaha

7 likes

Ja had 'm opnieuw geïnstalleerd en toen deed 'ie het wel weer, maar liep alles elke 2 minuten vast en kreeg ik telkens een melding dat de aflevering niet geladen kon worden. Heb uiteindelijk maar op mijn laptop gekeken :sweat_smile:

2 likes

hahahahaha

2 likes

Iemand ook begonnen aan Playing Nice op npo? Pff niet aan te raden als je iets gezelligs wilt kijken en zelf kleine kinderen hebt (of zwanger bent :joy:). Maar wil nu weten hoe het eindigt

1 like

Echt favo tv :heart: maar goed zit nu al voor t 5e jaar in de herhalingen dus dat is sad

4 likes

Ik ben er aan begonnen, maar het voelde zo raar hapsnap en ongeloofwaardig en het was al meteen duidelijk dat het mis zou gaan, dus ik ben er na de eerste aflevering mee gestopt. Recensies waren ook niet zo goed zag ik later :sweat_smile: