Handmaid's Tale
Wtf wat was dit een saaie en onnodige aflevering inderdaad
Wtf wat was dit een saaie en onnodige aflevering inderdaad
Pff ja die wegdraaiende ogen en dan die eeuwige fluisterstem. Ik heb me het hele seizoen geërgerd.
De laatste aflevering had ook 20 minuten kunnen duren door alle slowmotion…
Maar inderdaad, na vorige week was dit een beetje teleurstellend.
The last of us aflevering 7
Ik had totaaaal niet door dat dit de season finale was? Oeps… seizoen 2 is zo veel minder goed dan 1, echt jammer.
Komt allemaal door het tweede boek helaas
The last of us aflevering 7
Wow, ik kom er nu door jou achter dat dat de laatste aflevering was. Ik vond het meer een cliffhanger voor een volgende aflevering ipv een volgend seizoen.
Doet de Videolandapp bij jullie ook zo kut? 🫨
Bij mij niks aan de hand en ben al een paar uur als de brandweer aan het binge watchen
Haha is dat een programma of ben je heel rap aan het kijken?
Ik ook niet ![]()
Is een programma hahaha
Ja had 'm opnieuw geïnstalleerd en toen deed 'ie het wel weer, maar liep alles elke 2 minuten vast en kreeg ik telkens een melding dat de aflevering niet geladen kon worden. Heb uiteindelijk maar op mijn laptop gekeken ![]()
hahahahaha
Iemand ook begonnen aan Playing Nice op npo? Pff niet aan te raden als je iets gezelligs wilt kijken en zelf kleine kinderen hebt (of zwanger bent
). Maar wil nu weten hoe het eindigt
Echt favo tv
maar goed zit nu al voor t 5e jaar in de herhalingen dus dat is sad
Ik ben er aan begonnen, maar het voelde zo raar hapsnap en ongeloofwaardig en het was al meteen duidelijk dat het mis zou gaan, dus ik ben er na de eerste aflevering mee gestopt. Recensies waren ook niet zo goed zag ik later ![]()
Dat eerste shot zo ongeveer ook he haha. Zeg ook niet dat het een goede serie is maar inmiddels zitten we er al te diep in ![]()
Ja, dat is ellendig, dan móet je het wel afkijken.
Ik heb 'm gezien. Wilde hem wel afkijken inderdaad.
Ik heb de eerste twee afleveringen van Nine perfect strangers gekeken. Ik vond seizoen 1 wel vermakelijk maar
Wtf is die pop/levende knuffel?! Ik was echt direct afgehaakt toen die in beeld kwam. En al die regenboog dingen van die man, ik dacht echt waar kijk ik naar.