Ik ben de laatste weken Parenthood aan het bingen en ik weet niet wat het is maar ik moet telkens janken van deze serie? Alles is zo lievig. Ben nu bijna bij het laatste seizoen ugh
Beide seizoenen in een paar dagen aan het bingen. Vind tweede seizoen wel echt minder. Vind het het met die (slecht acterende) kinderen stuk irritanter en frustrerender. Vooral hoe die Jerry nu zo anders is. Echt kut.
Verder nog steeds leuke serie, nu al op zoek naar een nieuwe binge serie
Ik snap je helemaal. Heb alle seizoenen er doorheen gejaagd in een maand en zo genoten. Echt een comfort serie, heel hoopvol ofzo
Nu bij seizoen 3 van The White Lotus, maar weet iemand een serie die er op lijkt om na dit seizoen te kunnen kijken?
Ja Jerry is zo irritant geworden. En jammer dat Ella een kleinere rol heeft. Vind het wel heel leuk dat Naima teruggekomen is na die ene aflevering in seizoen 1.
Ik vind Ella wel echt hot dit seizoen
Ik vond 4 seasons (Netflix) wel een beetje die vibes hebben.
Sowieso gewoon een heel leuke serie
Dan kun je erna Brothers and Sisters gaan kijken op Disney+. Vond ik er wel een beetje op lijken qua sfeer, is met Sally Field en Calista Flockheart. Of This is Us (dat is helemaal prachtig) maar dat heb je dan misschien al gezien
Het is helemaal goed gekomen. Wat een geweldige tv
Andor Seizoen 2
Ik was na de eerste drie afleveringen niet helemaal overtuigd, maar vond het uiteindelijk toch echt weer geweldig.
Alleen het einde van Bix met kind vond ik vrij onnodig, alsof de mooie vrouw alleen goed is om het kind van de held te baren (zelfs al weet die held daar niks van). Wel blij om B2EMO weer te zien, maar had het fijner gevonden als Bix daar zonder kind was, of nog beter ergens haar eigen rebel-cell aan het leiden was. Heb wel een megacrush op haar trouwens, wat een prachtige vrouw
Morgen ook nog even Rogue One kijken
Naar aanleiding van hier, kijk ik nu opgelicht in de liefde. Hoe stom is Ingeborg?! Ze zei dat als je zijn naam opzocht al berichten kreeg van oplichting…
Dan weet je toch al dat het niet klopt en nu woont zij in een tent
Ik heb zojuist de laatste aflevering Parenthood gezien en nu ben ik een beetje verdrietig 🥹 ik heb hier maanden naar gekeken en nu is het klaar.
Ik houd van dit soort series waar het over een familie gaat. Ik vond This Is Us ook echt ontzettend goed.
Is parenthood vergelijkbaar met this is us?
Beide gefocust op een familie, met drama en liefdevolle momenten. Parenthood is wel wat meer lineair dan this is us (die heeft veel flashbacks etc). Parenthood is wat luchtiger, this is us net wat dieper en dramatischer. Maar ik denk als je de een waardeert de ander ook wel??
Dus dan is Parenthood nog steeds extreem dramatisch?
Nee valt wel mee. Er wordt wel ingegaan op verdrietige/moeilijke thema’s maar heb niet net zo hard gejankt als bij This Is Us. Dus denk Parenthood een 6 (ik ben een jankerd ik vind alles emotioneel) en This is Us een 9.
Oh ja ik vond beide ook zo goed 🥹 viel daarna ook in zo’n gat haha. Ik wil nog zo’n serie!
Haha, ok. Ik dacht al, This is Us is echt een van de meest dramatische series ooit, net wat minder de gemiddelde soap
Heeft iemand Forever al gezien op Netflix? Ik was begonnen aan Four Seasons maar kon het niet vinden… na 15 min uitgezet.
Fleishman begonnen te kijken, heeel tof! Thanks!