Dat eerste shot zo ongeveer ook he haha. Zeg ook niet dat het een goede serie is maar inmiddels zitten we er al te diep in ![]()
Ja, dat is ellendig, dan móet je het wel afkijken.
Ik heb 'm gezien. Wilde hem wel afkijken inderdaad.
Ik heb de eerste twee afleveringen van Nine perfect strangers gekeken. Ik vond seizoen 1 wel vermakelijk maar
Soort van spoiler
Wtf is die pop/levende knuffel?! Ik was echt direct afgehaakt toen die in beeld kwam. En al die regenboog dingen van die man, ik dacht echt waar kijk ik naar.
Zo aan het genieten van The Pitt!
Ik begon het een beetje saaier te vinden vanaf de schietpartij op dat festival, maar net ging Cassie McKay haar enkelband kapotboren waar iedereen bij stond en dat vond ik echt de coolste scène tot nu toe. Sowieso vind ik haar en Mel King de leukste personages.
Jaaa love Mel King! Ik vind haar echt een leuk karakter.
Jaa zit nu bij seizoen 1, is in corona tijd opgenomen. Zag nog wel 1 ander seizoen op videoland staan maar js maar 5 afleveringen
Wat vinden jullie van sirens op Netflix? Ik vind die serie kijken als een randpsychose ![]()
Ik ben dit net ook gaan kijken omdat jij en @Snork het er hier over hebben, dit ga ik indd zo uitgekeken hebben. Grappig ook hoe bijna al die brandweermannen kaal zijn ![]()
Eindelijk tijd gehad om te beginnen aan The Pitt en
. Jammer dat die HBO app zo kut is
Wat vind je kut aan de app dan? Ik heb er nooit problemen mee
Oh misschien ligt het aan mijn tv dan? Blijft continu hangen, net bv nog op ‘wie is er aan het kijken’ terwijl ik een aflevering wilde starten
Ik vond het wel ok
Wacht @lightbox hebben jullie t over de Nederlandse versie? Ik bedoelde de Belgische, die is nog veel beter! 4 seizoenen ofzo en al jaren mijn ‘er is niets op tv deze zaterdag’ go to.
Favo aflevering is wanneer er op een fabrieksterrein het alarm afgaat en de automatische schuimsprinklers afgaan en de brandweermannen daarin verdwaald raken. Maar de cameraman die hoger staat kan alles filmen en je zo die helmpjes door t schuim ziet ploeteren.
Jaa ik kijk de nederlandse versie! Waar kijk je die van Belgie?
Ik wil eigenlijk ook graag the pitt zien maar ga niet nog een abbo nemen op een streamingsdienst dus ben maar begonnen aan the resident, is dat de moeite waard?
Videoland denk ik? Helden van hier. Verschillende versies: traumaheli (MUG), door het vuur, interventie…
En zaterdagavond rtl 5 on repeat
Vgm wel, mijn moeder vond het heel leuk (was verpleegkundige vroeger)
Ik heb hem gisteren uitgekeken maar
Ik vond het einde zo verwarrend en plotseling? Ik snap er echt helemaal niks van? Die Michaela is dus uiteindelijk toch niet het boze oog? En die man van haar is dus het probleem? En Simone heeft een of andere borderline persoonlijkheidstoornis ofzo? Die meid switched ook per minuut van vibe. ( Edit: na uitleg heb ik nu begrepen dat dit gedrag voortkomt uit trauma respons en het dus nogal kort door de bocht van mij is).
Echt ik zal wel dom zijn maar snapte er helemaal niks van.
Wel: Meghan Fahy😍 Zij is echt mijn girl crush.