Serietopic #5

Bij gebrek aan beter zit ik Voetbalouders te kijken. Op zich aardig, maar jammer dat Ilse Warringa’s rol zo overdreven is en er nog 2 andere acteurs uit De Luizenmoeder erin zitten, het wordt een truukje zo.

4 likes

Ja precies dit, concept is leuk en goeie spiegel voor sommige voetbalouders maar het is echt too much.

4 likes

Ja het is echt too much idd. En Ilse Warringa had het bedacht n.a.v. haar eigen ervaringen. Mag toch hopen dat ze die 10 x zo erg heeft aangedikt.

1 like

Dit houdt me nog tegen om deze serie te gaan kijken. Ergens lijkt het me een leuke, luchtige tussendoor serie, maar ben ook “bang” dat het weer zo veel van hetzelfde is.

2 likes

Heb dit ook gezien, vond het de laatste 2afleveringen erg irritant worden. Zo overdreven

1 like

Eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen Schiphol Airport staan op Videoland!

13 likes

Zo idd!!! Laatste scène 3x gekeken

4 likes

Er zijn weer nieuwe afleveringen van Schiphol Airport! Ik erger me nu al helemaal scheel aan die Josee :joy:

Ik zou echt niet onder haar kunnen werken zeg, ze zorgt alleen maar voor meer paniek en kan totaal niet de-escaleren. Met haar geblaat.

6 likes

Haha :100:, wat een vreselijk mens om voor te werken lijkt me dat

1 like

Daan daarentegen is wel echt een lief mens zeg!

2 likes

Op Prime staat nu everything I know about love naar het boek van Dolly Alderton en vind het wel leuk tot nu toe.

8 likes

Ohh dat ga ik kijken! Zijn het korte afleveringen? Of is het een film

Afleveringen van 40 minuten ongeveer, ik heb alles gezien en vond het leuk!

3 likes

Aaah echt een schat inderdaad

3 likes

Die laatste aflevering van The Last of Us, jenken :cry: Zo goed gedaan! Geen Bill & Frank natuurlijk, maar echt bijna net zo goed…

4 likes

Jaaa love Daan! Super behulpzaam en geruststellend zo lief

Josee praat ook zo debiel tegen passagiers die denken echt dat ze gestoord is volgens mij

2 likes

Ja, echt vreselijk. Vooral tegen die vrouw in die rolstoel in aflevering 1 van het nieuwe seizoen, wtf

4 likes

Pff inderdaad. Ook net gezien en gejankt… beste aflevering van het seizoen sinds aflevering 2.

2 likes

Ja gewoon stug Nederlands blijven praten tegen buitenlandse reizigers

5 likes

Pff ja wat erg, ik wil gewoon het geluid uitzetten als zij in beeld is

1 like