Natuurlijk is het wel reality. Het is niet gescript.
Oke Josée, verplaats maar naar ‘t trash tv topic
Handmaid: Ja ik vond het ook een beetje matig na aflevering 9. Vond eigenlijk het hele seizoen een beetje mwah op aflevering 9 na.
vond het ook vreemd dat Janine, Lydia en dat kind van janine allemaal ineens zo worden vrijgelaten zomaar.
Ik had wel al sinds die keer dat Serena voor het eerst Mark heeft ontmoet het gevoel dat ze die twee wouden koppelen en het leek nu ook alsof ze die twee in de toekomstnog samen zouden komen.
Handmaids tale
Ja en caleb was toch ook janines zoon? Die was toen dood gegaan kwam june achter, maar dat hield ze bewust stil voor janine. Of heb ik een deel gemist dat ze dat toch verteld had in een eerder seizoen?
ja klopt die was ik alweer vergeten! Volgens mij had ze toen tegen Janine gezegd dat hij was verhuisd, maar niemand is ooit meer over hem begonnen inderdaad
Haha ja Gilead gebruikt kinderen als het allerbelangrijkste goed en als een cruciaal handelsmiddel dat hun hele bestaansrecht bepaalt en dan ineens wordt er random een kind teruggeveven zonder enige tekst en uitleg.
Iemand al begonnen aan Dept.Q op netflix?
Ben nu aflevering 6 maar het is een aanrader en wil weten hoe het afloopt.
Ja net aflevering 1 gekeken, tot nu toe heel veelbelovend!
Nee ik vind dit beter dan de films! Het verhaal is ook net anders dan de boeken.
Zijn de boeken wel de basis (buiten de mensen), komen dezelfde moordzaken ook terug?
1 seizoen is 1 boek. De boeken zijn de basis en dit seizoen is ook gebaseerd op het eerste boek.
Hebben dept.q ook in paar dagen gebinged. iemand nog een leuke aanrader zelfde genre?
Ik ben weer begonnen met ginny en georgia en het stelt niet teleur! Zo’n lekkere serie
Ik zoek een nieuwe feelgood serie waar ik in kan verdwijnen. Eerdere successen: The Bold Type, Gilmore Girls, Sex&The City, Parenthood, Gossip Girl, Working Moms, Nederlands vind ik Oogappels goed
Jullie tips? Heb Disney, Netflix, Videoland en NPO.
Nobody Wants This op Netflix wellicht?
Ah ja die heb ik ook gezien, vond ik ook geweldig. Wachten op het 2e seizoen ![]()
Haha ja snap ik! Bovenste speelt zo’n leuke rol in ginny en georgia
Als je the bold type leuk vond dan vind je Younger misschien ook wel leuk. Good girls, bridgerton, the good place en dynasty passen er misschien ook wel bij.
Firefly lane en dead to me vond ik ook wel leuk, maar is niet echt helemaal feel good.