Ik vond de scène uitermate geschikt om straks Nick zo vanaf die startbaan aan te laten komen lopen…
Maar liever hoop ik dat hij is blijven zitten, vond zijn personage vreselijk.
Ik vond de scène uitermate geschikt om straks Nick zo vanaf die startbaan aan te laten komen lopen…
Maar liever hoop ik dat hij is blijven zitten, vond zijn personage vreselijk.
Jaa, het zijn 7 afleveringen. Net de laatste 2 gezien en vond het heel leuk!
Handmaids tale s6e9
Ja ik denk ook dat ie echt dood is hoor. Vond het contrast juist wel mooi, dat Lawrence zichzelf opoffert terwijl Nick juist weer bewijst hoe opportunistisch hij is (kant van de winnaar gekozen). En de scène met aunt Lydia was geweldig “And please forgive them, my precious girls for they have been prisoners of WICKED GODLESS MEN!”
Ja dit was echt een vette aflevering. Vond de eersten niet zo wauw, maar ben blij dat ik toch verder gekeken heb.
Is mafs usa net zo leuk als australie? Vanaf deze week staat het nieuwe seizoen usa erop, dus overweeg het. Maar als voorgaande seizoenen boring waren dan skip ik het hahaha
Ik vind het zo jammer dat het nu voorbij is na de tweede arc begon ik wel echt te voelen hoe alles verkort was en ik vond de time skips best jammer.
Inderdaad dat shot van bix vond ik ook jammer, de optiek van vrouw met kind in zo’n agrarische setting voelde nogal fascy
En nu we alles gezien hebben ben ik bang dat ik Cinta’s dood ook bury your gays vond. Fucking Wilmon heeft gewoon zn Franse vriendin nog.
Maar alsnog love love love Andor. Het verdient echt een breder publiek dan alleen star Wars fans.
Ooh ik ga me steeds meer aan haar ergeren, zeker als je haar dan vergelijkt met Daan.
Die schiphol serie doet me wel weer ff beseffen hoe kut mensen kunnen zijn zeg Ben nog maar bij de eerste aflevering maar die mensen met die koffer en die taxichauffeur, waarom zo’n grote bek
Ik worstel me door het laatste seizoen van Handmaid’s Tale.
Ik kan June niet uitstaan, en vind Elizabeth Moss sowieso echt verschrikkelijk, maar ik heb niet al die seizoenen gekeken om het niet af te maken…
Ik vond het begin van het seizoen veels te traag. Maar de laatste paar afleveringen vond ik echt top!
Vond je de laatste afleveringen ook niets?
ik kijk nu vooral voor de verhaallijn van aunt Lydia en Serena. Even in een spoiler voor wie niet weet wie tot nu toe nog in leven is Over June is wel een beetje herkenbaar, die blikken in de camera steeds
Ik kijk toch nog ook wel voor June omdat ik Hannah gered wil zien worden en gwn dat heel Gilead naar de tyfus gaat
Handmaids tale
ik denk ook dat Nick wel dood is, maar echt een opportunist. Mooie karakter groei van Lawrence. Maar nu is dat dochtertje dus ook al twee vaders kwijt…
Ik ben mega benieuwd wat die laatste aflevering gaat laten zien. Er moet voor mijn idee nog wel veel gebeuren.
Mee eens en toch doet wel wat met een kind. En je zag nu toch ook een menselijker kant naar boven komen met het voorlezen.
Hallelujah. Enge cultist.
Pørni op Netflix is erg leuk! Het is een Noorse serie en duurt maar 30 min. Het kijkt lekker weg.
Wie kijkt ook Sirens? Vind wel leuk tot nu toe
Ik ga vanavond kijken, ben benieuwd!
Ik wilde net in dit topic vragen of iemand het al gezien heeft en of het wat is. Ik ben een softie met tv kijken en vond de trailer hinten op eventueel wat onderhuidse creepy dingen. Hoe is dat?
Overcompensating op Prime is heel leuk Soort Sexlife of college girls, maar dan met een queer jongen in de hoofdrol
Ik heb net my lady jane gekeken en ik vond het zo tegenvallen, snap wel dat het gecanceld is. Ik houd normaal wel van de enemies to lovers trope, maar dit deed me echt niets.