Serietopic #5

Ik wilde vanavond eigenlijk beginnen aan Sirens, maar toevallig eerst ff de traiker van The Residence gekeken en zo enthousiast daarover dat we die serie meteen hebben aangezet. Een murder mystery in het Witte Huis, erg witty en goed geschreven, van Shondaland. Nu 3 afleveringen gezien en helemaal enthousiast!

6 likes

Zit diep in seizoen 2 van Yellowstone en ik vind het geweldig maar het geweld trek ik zo slecht :smiling_face_with_tear:

Heb twee dagen geleden Videoland maar weer eens afgesloten om het laatste seizoen van The Handmaid’s Tale te kunnen kijken. Ben nu net begonnen in de achtste en ooooh, dit seizoen is goed! Op zich wel blij dat dit nu het laatste seizoen is, maar ze lijken het wel sterk af te sluiten gelukkig!

5 likes

I can’t met dertigers die dan een student spelen :weary:

2 likes

Vanochtend toch begonnen met Voetbalouders en wat een bagger. Ik moest het 2 afleveringen geven van mezelf, maar heb mezelf niet eens op een glimlach kunnen betrappen, dus afgezet en ga het zeker niet verder kijken.

2 likes

Omg nine perfect strangers seizoen 2 vanaf donderdag op prime, ik kan niet wachten

5 likes

Staan toch al twee afleveringen op? Ik heb er al twee gekeken maar begin nu te twijfelen :rofl:

Wow echt totaal niet opgemerkt :joy: Jij maakt mijn avond, ik ga nu kijken!

2 likes

Veel plezier!! Ik vond het weer leuk :grin:

1 like

Het is niet eng ofzo maar eerder soms beetje mysterieus ofzo maar het is ook grappig

1 like

Gisteren ana begonnen maar wat een cringey serie? Zo slecht geschreven en geacteerd.

Dit seizoen van hacks kan ik trouwens ook niet pruimen, het begint allemaal teveel op zijn beloop te gaan zonder leuke verhaallijnen.

1 like

Inderdaad mysterieus maar niet eng. Het creepy muziekje is wat misleidend.
Ik heb 'm uitgekeken en me goed vermaakt. Het wereldje en decor deed me denken aan The Perfect Couple (ook een aanrader)

2 likes

Ik vind Isabel echt totaaaaaal ongeschikt (Schiphol). Zelfs haar ‘goedemiddag’ is ongemeend, maakt niet eens oogcontact😂

Waarom ongeschikt? Alleen maar door haar toon? Ja oké ze pakt de mensen niet met fluwelen handschoentjes aan maar ze doet toch gewoon wat ze moet doen? Ik snap dat het vriendelijker kan, maar de uitkomst verandert er niet door. Ze heeft ook een keer uitgelegd waarom ze geen oogcontact maakt maar ik weet niet meer wat ze zei, iets met efficiëntie geloof ik. Lijkt me gewoon een heel pragmatisch iemand en die heb je ook nodig lijkt me.

14 likes

Ik denk wel dat de uitkomst verandert als ze aan haar communicatieskills gaat werken. Op deze manier escaleren situaties onnodig.

Oh, ik vind haar juist perfect voor die functie haha!

7 likes

Hoe bedoel je onnodig? De situaties die tot nu toe te zien zijn komen toch juist door de passagiers die denken dat ze alles kunnen maken? Vind haar nog mild juist

9 likes

Die gast die haar 5x negeerde
 ik had echt niet zoveel geduld gehad

11 likes

Omg ja wtf was dat, en toen Ronald erbij kwam toen luisterde die ineens. Zou echt uit m’n vel springen lol (maar volgens mij was die gast sowieso niet helemaal honderd)

Vind sowieso dat Ronald heel vaak alle kutsituaties naar Isabel schuift, dan gaat hij daar weer vrolijk rondlopen en iedereen heel vriendelijk begroeten en zodra er een klein akkefietje is haalt hij Isabel erbij om het op te lossen

8 likes

Ik geloof dat Isabel de eindverantwoordelijke is/ Ronald’s superviser oid. Hij had een video gemaakt over hoe hij het vind om “onder” haar te werken.

2 likes