Serietopic #5

A million little things (Videoland) vond ik prachtig! @thekellyfam

1 like

Als je ooit Prime hebt dan Daisy Jones and the Six!

3 likes

Ginny & Georgia dus!

Weet iemand waar Younger nog te zien is? Vroeger op Videoland en Netflix maar nu beiden niet meer. Ik heb Videoland, Netflix, HBO en Disney+. Vind nog een dienst erbij too much :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het staat op prime! Misschien proef abonnement afsluiten?

1 like

Chesapeake shores, Brothers & Sisters, Emily in Paris, Sweet Magnolias, And just like that

3 likes

Bonusfamiljen op Netflix!

3 likes

ginny & georgia zou ik niet echt scharen onder feelgood alleen?

1 like

Ohhh heb ik wel eens gehad al. Misschien eens rondvragen of iemand een abbo heeft haha

1 like

Niet? Ja er is wel veel drama maar ik vind het niet echt zielig ofzo? Overall wel feel good

oh ik vind het best heftig, seksueel misbruik, huiselijk geweld, instabiele moeder, kind dat aan zelfbeschadiging doet. wel ook entertaining en comedy hoor maar ik zou het niet in de categorie gilmore girls etc feelgood plaatsen

maar kan aan mij liggen hoor

7 likes

Virgin River

3 likes

Derry Girls op Netflix en We are Lady Parts op NPO.

5 likes

@issa thx voor je uiteenzetting over Sirens! Ik heb genoten van de serie, maar jouw verhaal heeft me er wel anders naar doen laten kijken

3 likes

Heb na ginny en georgia (die weer top was en leuke cliffhanger dus komt sowieso nog een seizoen) nobody wants this gekeken en vond het ook wel een lekkere weg kijk serie.

Nu net begonnen met sirens!

Ps jaaa ik had twee bank hang dagen ingepland (geen kind) :joy::joy: ga morgen weer wat doen

2 likes

Oh heerlijk haha

1 like

Huh zijn maar 5 afleveringen?? Wat is dit voor onzin

Ik heb laatst Beauty in Black (Netflix) gebinged en het was zo slecht dat ik niet kan wachten tot het volgende seizoen :sweat_smile:

Ik vond seizoen 3 van ginny en georgia weer erg lekker wegkijken. Ook wel echt paar x een traan gelaten.

2 likes

Ik kijk nu the night of (op HBO) en het is echt een aanrader. Iemand hem hier al gezien?
De eerste aflevering kwam wat langzaam op gang maar daarna wilde ik echt doorkijken.
En love john turturro hierin.

7 likes

Ik heb die jaaaren geleden gezien, volgens mij toen in no time afgekeken. :sweat_smile:

3 likes