Oh dat wist ik niet, dacht dat ze dezelfde functie hadden!
Een grote familie S2 laatste afleveringen
Kijkt wel weer lekker weg. Ik snap alleen niet echt wat nou de reden is dat Taco en Julia uit elkaar gaan?
Handmaids Tale finale:
Samenvatting
Ik vond het nogal een saai einde. Gewoon een reeks aan afscheid/eindes die vaak niet bijzonder interessant of raak waren. De serie eindigen door June haar verhaal te laten vertellen voelt ook als een zwakke keuze.
Zaten wel een paar prima scĂšnes in (Landslide bv), maar ik had het nog sterker gevonden als aflevering 9 het einde was geweest. Die aflevering was ijzersterk. Liever losse eindjes dan dit.
Moet me echt beheersen om niet te klikken
Ja voor mijn gevoel hadden ze met de laatste aflevering ook kunnen skippen als ze de voorgaande aflevering 10 min langer hadden gemaakt zodat daarin de laatste losse eindjes werden afgewikkeld. Ergens vond ik het ook wel jammer dat Hannah niet bevrijd is, al zag ik al wel aankomen dat dat niet meer ging lukken. Was toch wel de hoofdreden dat ze weer terugging Gilead in enzo en bepaalde ontsnappingskansen niet pakte. Had nog een klein beetje hoop dat zij uit dat busje zou komen i.p.v. Janine.
Handmaids tale einde Blijkbaar door het boek âThe Testamentsâ dat Hannah nooit bevrijd ging worden. Weet niet of ze daar nog een serie over gaan maken
Handmaids tale
Er komt inderdaad een nieuwe serie gebaseerd op The Testaments, met Aunt Lydia in een van de hoofdrollen. Maar wat je zegt is dus mogelijk wel een flinke spoiler voor die serie (ik ga wss niet kijken, ben nu wel âklaarâ met de serie).
Zie hier wel dat het in 2026 komt maar geen idee of dat klopt The Testaments (TV Series 2025â ) - IMDb
@Hiphopopotamus oh jij poste het net haha. Spoiler einde: Ik bedoelde dat ze in the handmaids tale niet bevrijd ging worden, weet verder ook niet
Kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik nooit meer naar een close up van Elizabeth Moss hoef te kijken.
Ik vond het een waardeloos seizoen, overall.
Handmaids
Ik heb gewoon heel hard fuck you naar de tv geroepen toen de aflevering afgelopen was.
Handmaid's Tale
Wtf wat was dit een saaie en onnodige aflevering inderdaad
Pff ja die wegdraaiende ogen en dan die eeuwige fluisterstem. Ik heb me het hele seizoen geërgerd.
De laatste aflevering had ook 20 minuten kunnen duren door alle slowmotionâŠ
Maar inderdaad, na vorige week was dit een beetje teleurstellend.
The last of us.
Dat moment tussen Ellie en Joel dat hij toegeeft de fireflies vermoord te hebben om Ellie te redden⊠Ik moest wel even een paar keer slikken, tranen in mân ogen.
The last of us aflevering 7
Ik had totaaaal niet door dat dit de season finale was? Oeps⊠seizoen 2 is zo veel minder goed dan 1, echt jammer.
Komt allemaal door het tweede boek helaas
The last of us aflevering 7
Wow, ik kom er nu door jou achter dat dat de laatste aflevering was. Ik vond het meer een cliffhanger voor een volgende aflevering ipv een volgend seizoen.
Dat had ik dus ook niet door. Ik dacht dat we nog twee afleveringen te gaan hadden.
Doet de Videolandapp bij jullie ook zo kut? đ«š
Bij mij niks aan de hand en ben al een paar uur als de brandweer aan het binge watchen