Serietopic #5

Haha is dat een programma of ben je heel rap aan het kijken?

10 likes

Ik ook niet :sob:

4 likes

Is een programma hahaha

7 likes

Ja had 'm opnieuw geĂŻnstalleerd en toen deed 'ie het wel weer, maar liep alles elke 2 minuten vast en kreeg ik telkens een melding dat de aflevering niet geladen kon worden. Heb uiteindelijk maar op mijn laptop gekeken :sweat_smile:

2 likes

hahahahaha

2 likes

Iemand ook begonnen aan Playing Nice op npo? Pff niet aan te raden als je iets gezelligs wilt kijken en zelf kleine kinderen hebt (of zwanger bent :joy:). Maar wil nu weten hoe het eindigt

1 like

Echt favo tv :heart: maar goed zit nu al voor t 5e jaar in de herhalingen dus dat is sad

4 likes

Ik ben er aan begonnen, maar het voelde zo raar hapsnap en ongeloofwaardig en het was al meteen duidelijk dat het mis zou gaan, dus ik ben er na de eerste aflevering mee gestopt. Recensies waren ook niet zo goed zag ik later :sweat_smile:

Dat eerste shot zo ongeveer ook he haha. Zeg ook niet dat het een goede serie is maar inmiddels zitten we er al te diep in :joy:

4 likes

Ja, dat is ellendig, dan mĂłet je het wel afkijken.

1 like

Ik heb 'm gezien. Wilde hem wel afkijken inderdaad.

4 likes

Ik heb de eerste twee afleveringen van Nine perfect strangers gekeken. Ik vond seizoen 1 wel vermakelijk maar

Soort van spoiler

Wtf is die pop/levende knuffel?! Ik was echt direct afgehaakt toen die in beeld kwam. En al die regenboog dingen van die man, ik dacht echt waar kijk ik naar.

1 like

Zo aan het genieten van The Pitt!

Ik begon het een beetje saaier te vinden vanaf de schietpartij op dat festival, maar net ging Cassie McKay haar enkelband kapotboren waar iedereen bij stond en dat vond ik echt de coolste scène tot nu toe. Sowieso vind ik haar en Mel King de leukste personages.

2 likes

Jaaa love Mel King! Ik vind haar echt een leuk karakter.

3 likes

Jaa zit nu bij seizoen 1, is in corona tijd opgenomen. Zag nog wel 1 ander seizoen op videoland staan maar js maar 5 afleveringen

Wat vinden jullie van sirens op Netflix? Ik vind die serie kijken als een randpsychose :joy:

5 likes

Ik ben dit net ook gaan kijken omdat jij en @Snork het er hier over hebben, dit ga ik indd zo uitgekeken hebben. Grappig ook hoe bijna al die brandweermannen kaal zijn :laughing:

5 likes

Eindelijk tijd gehad om te beginnen aan The Pitt en :heart:. Jammer dat die HBO app zo kut is

8 likes

Wat vind je kut aan de app dan? Ik heb er nooit problemen mee

1 like

Oh misschien ligt het aan mijn tv dan? Blijft continu hangen, net bv nog op ‘wie is er aan het kijken’ terwijl ik een aflevering wilde starten

3 likes