Is het laatste nieuwe seizoen van Greys Anatomy heftig? Het gaat veel over abortus zag ik, en dat kan ik soms triggerend vinden. Is het prima te kijken of moet ik eventueel rekening houden met heftige scènes?
De aflevering gisteren was wat dat betreft wel heftig. Niet zozeer daarover maar over protesten rond die kwestie.
Idd heerlijk hersenloos wegkijken haha
Wat erg dat het ook al seizoen 6 is hahahaha ik dacht 4 ofzo
Maar heerlijk
Ik zit dag & nacht via npo plus te kijken en ik zou echt willen dat de focus vooral op de bevallingsverhalen lag, want de persoonlijke verhaallijnen zijn weer zo soap-y.
Eindelijk! Heb vorig jaar alles in korte tijd gebinged en heb het een paar weken terug zelfs opnieuw gekeken Echt genieten.
Dynasty lijkt me meer een soap-drama? Nooit gekeken om eerlijk te zijn.
Succession is comedy achtig, wel droog met vrij zware familie dynamics en dialogen.
Wat is het overeenkomende element; dat het om evt opvolging in familiebedrijf gaat?
@anon50301661 schrijver heeft in interviews idd aangegeven zich door div Shakespeare verhalen te hebben geïnspireerd. Reden waarom veel scenes rondom verjaardagen, bruiloften afspelen etc
Ik ben begonnen met ‘how to be rich’, soort lifestyle programma met een presentator die een best selling author is over hoe met geld om te gaan en dan koppels of individuen helpt met geldzaken. Wist niet precies hoe het zou zijn maar vind het echt heel interessant en nuttig! Hij geeft echt goeie tips, niet van die MLM shit maar echt de basics van goed met geld om gaan en je spullen op orde krijgen.
Ik vind Beef echt zo’n geweldige serie, echt goed gedaan en een heel origineel verhaal.
Ja heb hem net af en echt interessante karakterontwikkelingen, absurd, grappig en veel leuke verwijzingen naar de aziatische cultuur!
Weet je toevallig of dat alleen s2 is of ook s1. Ik heb 1 nog niet gezien, dus het heeft voor mij alleen zin als de hele serie erop komt
Google zegt van wel! Seizoen 1 komt er helemaal op op 20 mei, en van seizoen 2 komt vanaf dan elke week een aflevering.
Oh sorry omg had ook zelf kunne googlen🫣
Dankjewel, dan ben ik wel excited!
Ik heb Succesion geprobeerd, maar vond de eerste 2 afleveringen niet leuk. Maar hoor echt van iedereen dat het een supergoede serie is. Is het nog de moeite waard om door te kijken? Soms is het begin van de serie nog wel anders dan de rest vd serie/het verhaal moet zich nog ontwikkelen, maar soms ook niet.
Vind ik wel! Ik vond het begin niet slecht, maar het duurde wel even voor ik er echt in zat.
Nou dit had ik ook bij de eerste 2 afleveringen, dat heb ik toen hier ook gepost. Verder gaan kijken en ik denk dat het nu zelfs m’n favoriete serie is. Je moet er wel echt ff inkomen.
Thanks @Branko @Sproetjes. Ik vond het idd ook niet slecht, maar het sprak me gewoon (nog) niet aan. Dan ga ik nog even verder kijken, ben benieuwd!
Ben nu Gotham Knights aan het kijken, met Mischa Collins als Harvey Dent.
Voor mensen die behoefte hebben aan een vermakelijke serie waar ze een tijdje zoet mee zijn, ik kan Shameless van harte aanraden (op HBO max).