Serietopic #5

Toch wel weer ff een traantje gelaten bij de selectieaflevering van DCC, ik heb echt een zwak voor die meiden haha

2 likes

Reality topic aub :slight_smile:

3 likes

Ik kijk heel dcc niet maar vind dit ondertussen hinderlijker dan de posts daarover

23 likes

Ja what the helly wie boeit dit nou of het hier of daar besproken wordt

:slightly_smiling_face:

6 likes

sorry wil je dit aub in het ergernissentopic plaatsen

13 likes

THUNDER :zap::us::eagle:

14 likes

ja idd komt sowieso ook uit een stukje verhevenheid van mensen die bewust geen reality kijken hahaha

2 likes

En sorry dit kan niet in het zelfde topic als schiphol airport, put some respect on my dcc girls

8 likes

Zeg het alleen maar omdat het daarover ging 2 posts daarboven, niet zo serieus hoor :joy:

En trouwens ik kijk ook reality dus nee het is geen verhevenheid

1 like

Gaat het nou alweer hier over. Reality. topic. aub.

5 likes

Mij ontgaat de logica. Als er een vraag in het vragentopic gesteld wordt die ook maar enigszins in een ander topic past wordt die binnen no time verplaatst, het reality topic is speciaal opgezet omdat mensen hier altijd gingen zeuren als er te veel over reality gepraat werd (zoals nu), maar alle Cheer berichten blijven hier gewoon staan?

Mij maakt het verder weinig uit trouwens, lees allebei, want love zowel ‘prestige tv’ en reality, hoe trashier hoe beter, beste manier om mijn hersenen uit te schakelen in de fucked up timeline waarin we leven. Dus ik ga nu ook meteen even het Love Island topic weer leven inblazen want S12 UK is weer smullen :grin:

6 likes

Of een post over kinderen in een gewoon topic :smiling_face_with_tear:

2 likes

Squid Game

Nee niet de Koreaanse Baby Ratatouille/Rasputin/Renaissance :joy:
En die fucking Nintendog wtf!?!?!

Ik ben bij afl 3 maar ik heb geen idee wat dit allemaal betekent (behalve de baby lol) dus zou toch niet weten wat de spoiler is :joy:

5 likes

Ja sorry, maar toen ik die baby zag moest ik zo lachen. Ze is minder lelijk dan baby Ragout, maar ik kreeg echt flashbacks naar 2012 toen ik Breaking Dawn 2 voor het eerst keek.
En die rottweiler was zo nep. Moest zo hard lachen. Ik weet niet wat ik erger vind. “Agressieve” honden in films die overduidelijk aan het spelen zijn of een Sharknado achtige CGI hond :joy:

2 likes

Squid Game

Zou die laatste scène betekenen dat er een Amerikaanse versie aan zit te komen?

3 likes
Squid game

Geen idee of het legit is, maar ik heb dit meerdere keren voorbij zien komen

2 likes

Iemand al begonnen aan seizoen 4 van The Bear? Ik vond het vorige seizoen wat tegenvallen en hoop dat het nu weer beter is.

Gisteren afgekeken en ik vond seizoen 3 ook tegenvallen, deze was een stuk beter! Niet net zo goed als 1 en 2 maar wel weer leuk

1 like

Ik ben halverwege, vind het echt een goed seizoen weer!

2 likes