Serietopic #5

Hebben dept.q ook in paar dagen gebinged. iemand nog een leuke aanrader zelfde genre?

Ik ben weer begonnen met ginny en georgia en het stelt niet teleur! Zo’n lekkere serie

7 likes

Ik vind sara waisglass zo op blair waldorf van GG lijken (leighton meester)

4 likes

Ik zoek een nieuwe feelgood serie waar ik in kan verdwijnen. Eerdere successen: The Bold Type, Gilmore Girls, Sex&The City, Parenthood, Gossip Girl, Working Moms, Nederlands vind ik Oogappels goed

Jullie tips? Heb Disney, Netflix, Videoland en NPO.

1 like

Nobody Wants This op Netflix wellicht?

1 like

Ah ja die heb ik ook gezien, vond ik ook geweldig. Wachten op het 2e seizoen :smile:

3 likes

Haha ja snap ik! Bovenste speelt zo’n leuke rol in ginny en georgia

1 like

Als je the bold type leuk vond dan vind je Younger misschien ook wel leuk. Good girls, bridgerton, the good place en dynasty passen er misschien ook wel bij.
Firefly lane en dead to me vond ik ook wel leuk, maar is niet echt helemaal feel good.

4 likes

A million little things (Videoland) vond ik prachtig! @thekellyfam

1 like

Als je ooit Prime hebt dan Daisy Jones and the Six!

3 likes

Ginny & Georgia dus!

Weet iemand waar Younger nog te zien is? Vroeger op Videoland en Netflix maar nu beiden niet meer. Ik heb Videoland, Netflix, HBO en Disney+. Vind nog een dienst erbij too much :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het staat op prime! Misschien proef abonnement afsluiten?

1 like

Dynasty werd al getipt, maar dat vind ik zo’n topserie. Lekker dramatisch met onwaarschijnlijke verhaallijnen, en ook heel veel afleveringen in een seizoen dus je kunt lekker bingen

Oh en ‘never have I ever’ vond ik heeel leuk, echt zo’n feelgood highschool serie met veel humor

5 likes

Chesapeake shores, Brothers & Sisters, Emily in Paris, Sweet Magnolias, And just like that

3 likes

Bonusfamiljen op Netflix!

3 likes

ginny & georgia zou ik niet echt scharen onder feelgood alleen?

1 like

Ohhh heb ik wel eens gehad al. Misschien eens rondvragen of iemand een abbo heeft haha

1 like

Niet? Ja er is wel veel drama maar ik vind het niet echt zielig ofzo? Overall wel feel good

oh ik vind het best heftig, seksueel misbruik, huiselijk geweld, instabiele moeder, kind dat aan zelfbeschadiging doet. wel ook entertaining en comedy hoor maar ik zou het niet in de categorie gilmore girls etc feelgood plaatsen

maar kan aan mij liggen hoor

7 likes

Virgin River

3 likes