Serietopic #5

Derry Girls op Netflix en We are Lady Parts op NPO.

5 likes

@issa thx voor je uiteenzetting over Sirens! Ik heb genoten van de serie, maar jouw verhaal heeft me er wel anders naar doen laten kijken

3 likes

Heb na ginny en georgia (die weer top was en leuke cliffhanger dus komt sowieso nog een seizoen) nobody wants this gekeken en vond het ook wel een lekkere weg kijk serie.

Nu net begonnen met sirens!

Ps jaaa ik had twee bank hang dagen ingepland (geen kind) :joy::joy: ga morgen weer wat doen

2 likes

Oh heerlijk haha

1 like

Huh zijn maar 5 afleveringen?? Wat is dit voor onzin

Ik heb laatst Beauty in Black (Netflix) gebinged en het was zo slecht dat ik niet kan wachten tot het volgende seizoen :sweat_smile:

Ik vond seizoen 3 van ginny en georgia weer erg lekker wegkijken. Ook wel echt paar x een traan gelaten.

2 likes

Ik kijk nu the night of (op HBO) en het is echt een aanrader. Iemand hem hier al gezien?
De eerste aflevering kwam wat langzaam op gang maar daarna wilde ik echt doorkijken.
En love john turturro hierin.

7 likes

Ik heb die jaaaren geleden gezien, volgens mij toen in no time afgekeken. :sweat_smile:

3 likes

Yep, erg goeie en spannende serie!

5 likes

Ja dit is echt een super goede serie!

2 likes

Ik vond Sirens ook echt goed! Verbaas me erover dat het vrij slechte kritieken krijgt (maar een 6.8 op IMDB). Al vond ik het einde ook wel echt abrupt. Maar denk dat veel mensen die diepere laag niet snappen.

Nu weer The Bold Type aan het kijken, ook met Meghann Fahy. Wat is dat toch een heerlijke feelgood serie. Ik heb het een aantal jaar geleden ook al gebingd, maar zit er nu weer helemaal in.

2 likes

Ik heb dit voor het eerst gekeken toen in corona en we allemaal thuiszaten en niet naar kantoor mochten en ik vond dat toen zooo’n heerlijke serie om naar te kijken, juist ook omdat je hen op de werkvloer volgt. Ook echt weer zin om opnieuw te kijken :heart_eyes:

6 likes

hallo! heb afgelopen week the white lotus S1 en S3 gebinged en vond het heerlijk. veel gelezen dat S3 tegenvalt. alsnog de moeite waard?

2 likes

Alsnog de moeite waard wat mij betreft! Ik heb echt genoten in ieder geval (ondanks dat het wat minder goed was dan de andere twee seizoenen).

11 likes

Ja vind ik nog wel. Zitten leuke personages in weer dus dat maakt het de moeite al wel waard. Vond vooral het einde minder dan de eerste 2 maar heb me er nog goed mee vermaakt alsnog

5 likes

Kijkt iemand 010: de mensen die rotterdam kleur geven?
Leuke serie lekker simpel
Maar die Marco die bij de ballentent werkt vind ik wel een grote muil hebben hoor zeker bij tegen de gasten! Snap dat hij gewoon zo is en het misschien niet gemeen bedoeld maar een tikkie minder mag wel

1 like

Ja heeeerlijke tv!

4 likes

Dat hoort wel echt bij de ballentent en eigenlijk voor een deel ook bij Rotterdam zelf

3 likes

Oké ik neem m’n woorden terug: Ginny&Georgia is idd geen feel good serie :sweat_smile: (in ieder geval niet seizoen 3 haha) maar omg Zion mag echt meer screentime :hot_face::hot_face:

5 likes