Die Netflix docuserie over paardenraces is echt fantastisch. Goede personages en interessant inkijkje in die wereld
Gisteren de overlevenden in 1 rits uitgekeken (mini serie op netflix). Heel toffe serie!
Dag en nacht seizoen 2 vind ik echt tegenvallen. Seizoen 1 is zoveel beter. Nu is het gewoon weer de zoveelste ziekenhuisserie.
Iemand the waterfront gezien? En wat vond je ervan?
Die blonde gezette vrouw over dr hoogtevrees âop een vloeitje krijg ik al hoogtevreesâ hahaba
Er staat weer een nieuw seizoen van de Dallas Cowboys Cheerleaders online Ben meteen weer helemaal invested haha
Oooooo ik weet wat ik ga doen tijdens het thuisâwerkenâ morgen!!
pffff zoveel goede drops de laatste tijd waar te beginnen
Ik kan echt genieten ervan. Soort oude jolige mopperkont
Wie heeft de serie van Yolanthe gezien?
Heb er echt mijn twijfels bijâŠ
Ik heb het niet gezien.
Wat voor twijfels?
In hoeverre alles wel echt is. Snap dat niet alles wat je ziet, zoals ook bij de Kardashians, echt is en veel gescript. Yolanthe wordt naar mijn mening wel echt neergezet als een soort âsaviorâ, een alleskunner, iemand die zo perfect mogelijk is - als moeder, vriendin, zus - en waarop heel de familie leunt, die ook zomaar op missie gaat in Nepal om meisjes te redden voor haar stichting⊠Plus het kopen en volledig verbouwen van een villa in LA. De âovervolleâ agenda, zogenaamde amerikaanse series die ze moet afzeggen voor haar stichting⊠etc.
LMAO het is echt veel te warm dus vandaag met airco de show op 1,5x snelheid gekeken.
Whats up met die vriendjes van DCC meiden. Ik verbaas me steeds over hoe prachtig die vrouwen zijn en dan zit er een soort Shrek naast
Dat zie ik ook als ik gewoon dagelijks om me heen kijk haha
Die Kelli zei ook tegen Reece dat haar verloofde helemaal niet was wat ze had verwacht. Zoiets. Ik vind ze samen heel leuk en ze hebben volgens mij ook veel lol maar ik was toch ook wel even verbaasd toen ik haar vriend zag. Vind het echt lullig van mezelf
Ik heb ineens de VPRO-serie frontlinie ontdekt en ben er helemaal in de ban van. Ik heb nu Zuid-Afrika, Nieuw-Caledonië en Niger gekeken.
Wel echt sad hoor. Hoe kolonialisme nog altijd doorwerkt (of nog steeds bestaat). En ook racisme. Maar wel heel interessant om meer over de landen en de bevolking te weten.
Reece en Will zijn nog wel cute samen. Maar wanneer ik Chandi haar vriendje zag was ik shocked. Hij leek haar zelfs niet leuk te vinden
Ik vond ze eerst ook wel cute maar toen ik hem op hun bruiloft zag met die stropdas om zân hoofd viel zân charme wel weg
Misschien kunnen posts over DCC ook naar het algemene reality topic?
Ik vind dit ook wel lief allemaal. Het idee dat mooie mensen alleen maar met andere mooie mensen moeten zijn is ook een beetje incel logica ofzo. Ik vind het ook altijd zo treurig dat rijke beroemde mannen supermodellen daten alsof het een prijs van succes is dat je jonge symmetrische mensen mag neuken.