Ik ben nu in aflevering 3 en ze halen de verkeerde zwarte meid naar het kantoor om haar af te wijzen??? Omggggggg wat gĂȘnant dit
Het viel me ook trouwens meteen op dat Kelly een Ozempic abonnementje heeft genomen no? Die zag zichzelf op tv en dacht ik moet dunner zijn bij al deze meiden. Ik kreeg ook de MEGA creeps dit keer van de mannen in de jury die gingen meebepalen bij de audities. Criterium: krijg ik er een stijve van
ginny & georgia einde sz3
maxime echt oneerlijk voor haar stelletje rotwijven!!
Weet iemand of het 2e deel van greys anatomy s21 al op disney+ staat?
Tm aflevering 18
DCC
aflevering 2
Wat een lijdensweg voor Dayton zeg. Ze weten echt wel dat ze niet goed genoeg is, maar het lijkt alsof ze haar erin houden tot de final cuts omdat ze dochter van isâŠ
En Victoria⊠het is alsof DCC echt haar complete leven is, net als die van haar moeder. Vind dat nog steeds een vreemd verhaal overigens. Hoe kan het hele team je niet mogen
Nogmaals dit past mi beter in het reality topic
@grace @shaaar @Veertje @soleado @Pinky
En een paar berichten oke, maar het is wel populair.
(ja ben vast een zeikerd, idc).
Ja helemaal eens! Wel veel gekeken haha maar het is allemaal wel erg picture perfect en fake. Ligt ze ook in dat ziekenhuis zwaar te puffen en te kreunen maar wel met helemaal opgemaakt hoofd. En de enige tekortkoming die ze laten zien is âooh ik werk altijd zo hardâ. Hou op hoor, laat even wat echts zien.
Oeh ik kom erachter dat ik heel s21 nog niet heb gezien van greyâs (dat was s20). En mijn vriend gaat met de kinderen kamperen dit weekend
Toch wel weer ff een traantje gelaten bij de selectieaflevering van DCC, ik heb echt een zwak voor die meiden haha
Reality topic aub
Ik kijk heel dcc niet maar vind dit ondertussen hinderlijker dan de posts daarover
Ja what the helly wie boeit dit nou of het hier of daar besproken wordt
sorry wil je dit aub in het ergernissentopic plaatsen
THUNDER
ja idd komt sowieso ook uit een stukje verhevenheid van mensen die bewust geen reality kijken hahaha
En sorry dit kan niet in het zelfde topic als schiphol airport, put some respect on my dcc girls
Zeg het alleen maar omdat het daarover ging 2 posts daarboven, niet zo serieus hoor
En trouwens ik kijk ook reality dus nee het is geen verhevenheid
Gaat het nou alweer hier over. Reality. topic. aub.