Serietopic #5

Mij ontgaat de logica. Als er een vraag in het vragentopic gesteld wordt die ook maar enigszins in een ander topic past wordt die binnen no time verplaatst, het reality topic is speciaal opgezet omdat mensen hier altijd gingen zeuren als er te veel over reality gepraat werd (zoals nu), maar alle Cheer berichten blijven hier gewoon staan?

Mij maakt het verder weinig uit trouwens, lees allebei, want love zowel ‘prestige tv’ en reality, hoe trashier hoe beter, beste manier om mijn hersenen uit te schakelen in de fucked up timeline waarin we leven. Dus ik ga nu ook meteen even het Love Island topic weer leven inblazen want S12 UK is weer smullen :grin:

6 likes

Of een post over kinderen in een gewoon topic :smiling_face_with_tear:

2 likes

Squid Game

Nee niet de Koreaanse Baby Ratatouille/Rasputin/Renaissance :joy:
En die fucking Nintendog wtf!?!?!

Ik ben bij afl 3 maar ik heb geen idee wat dit allemaal betekent (behalve de baby lol) dus zou toch niet weten wat de spoiler is :joy:

5 likes

Ja sorry, maar toen ik die baby zag moest ik zo lachen. Ze is minder lelijk dan baby Ragout, maar ik kreeg echt flashbacks naar 2012 toen ik Breaking Dawn 2 voor het eerst keek.
En die rottweiler was zo nep. Moest zo hard lachen. Ik weet niet wat ik erger vind. “Agressieve” honden in films die overduidelijk aan het spelen zijn of een Sharknado achtige CGI hond :joy:

2 likes

Squid Game

Zou die laatste scène betekenen dat er een Amerikaanse versie aan zit te komen?

3 likes
Squid game

Geen idee of het legit is, maar ik heb dit meerdere keren voorbij zien komen

2 likes

Iemand al begonnen aan seizoen 4 van The Bear? Ik vond het vorige seizoen wat tegenvallen en hoop dat het nu weer beter is.

Gisteren afgekeken en ik vond seizoen 3 ook tegenvallen, deze was een stuk beter! Niet net zo goed als 1 en 2 maar wel weer leuk

1 like

Ik ben halverwege, vind het echt een goed seizoen weer!

2 likes

Ik vond seizoen 3 ook tegenvallen, seizoen 4 is leuker en lijkt veel meer op seizoen 1 en 2!

Spoiler voor 1 van de afleveringen, volgens mij afl 6:

Ik vond de wedding afl wel het minst leuk van dit seizoen. Ze het probeerden de vibes van de Seven Fishes afl uit seizoen 2 een beetje te recreëren maar ik vond het daardoor niet zo leuk/origineel en ik vond de fight tussen Natalie en Francie ook niet grappig.

1 like

Ik zit Overtreders te bingen want dan voel ik mezelf ineens heel normaal hahaha

Maar dat Engels van 90% van die handhavers is zoooo belachelijk slecht. Terwijl ze uiteraard best vaak Engels moet praten ivm toeristen enzo. Begrijp dat echt niet (zeker niet van de jongere handhavers), bied die mensen ff een cursusje aan man
Maar goed dat steenkolenengels is wel weer geestig om te horen

2 likes

Ik vind The gilded age op Hbo echt een aanrader. Staan ook 3 seizoenen van op. Je wordt echt even meegezogen terug die tijd in en ik geniet ook van alle mooie kleding/kostuums.

11 likes

Ben pas halverwege, maar MobLand is tot nu toe echt een aanrader! Met Tom Hardy en Pierce Brosnan.

3 likes

Hoe heb ik gemist dat het derde seizoen er al is? :smiley: Maar weer even HBO nemen

4 likes

Morgen komt een nieuwe serie van Lena Dunham uit (met Meg Stalter in de hoofdrol!!) en ik als OG Girls fan kan niet wachtennn :two_hearts:

12 likes

Ja ben heel benieuwd! Andrew Rannells (Elijah uit Girls) speelt er ook een klein rolletje in

1 like

Wel pas de eerste 2 afleveringen van seizoen 3 zie ik net. Zat lekker te binge watchen vanaf seizoen 1 en nu moet ik toch weer even wachten haha

2 likes

heb harlem s3 afgekeken en vind het echt heel jammur dat dit het laatste seizoen is, zat echt nog wel een seizoen of 2 in imo met meer afleveringen dan 6.

Samenvatting

sws angie haar carriere, tye naar haar ouders, quinn als moeder/met isabelle, ik ben unsatisfied

en echt slechtttttt voor mijn delulu dat cami & ian tochhhhh met elkaar eindigen

dus heel mooi dat ik deze week aan lena dunhams serie kan beginnen voor een goede romance realitycheck :joy:

1 like

Ik zie overal 10 juli staan?

1 like