Ik ben weer eens laat op het feestje, maar net de 1 na laatste aflevering gekeken van The Handmaid’s Tale, en ik moest stiekem wel even een brok in mijn keel wegslikken.
Dertigers is ook weer begonnen, vier epi’s op NPO, joepie
Heeft iemand de serie time seizoen 2 gekeken? Volgens mij maar een paar afleveringen maar ik vond aflevering 1 zo saai. Twijfel om verder te kijken
Die over de gevangenis?
Heb ik gezien en vond ik heeel erg goed.
Leuk!! En ik wist ook helemaal niet dat gilded age weer een nieuw seizoen heeft dat is ook zo leuk.
Dertigers seizoen 6
wat laaaaaaaaaaaMEEEEE dat die Jonas terug is bij die Laura jeeeeeezus wat dom. Echt de saaiste keuze. En als ze nu dit seizoen toch verder willen met die Ruben Jonas verhaallijn vind ik dat ook echt saaaaai
Dertigers
Jaaaa ik ben er ook aan begonnen en ik ben woessssttttt zo fucking saai dit is het vorige seizoen al helemaal uitgemolken en dat was meer dan genoeg met die slapjanus!!!
Jaaa echt zo mega saaie gtst verhaallijn gadver
Ik zit dat nieuwe deel van Trainwreck te kijken op Netflix over Project X in Haren. Wat een irritante egoïstische mensen allemaal zeg. Ook die meid. Nul reflectievermogen. Ik haat mensen.
Haha ik had niet verwacht dat Netflix dit internationaal wil gaan promoten - het was even wennen toen er meteen Engels werd gepraat
Een poll voor grey’s anatomy kijkers
Beste match Merdith Grey?
- Derek Sheperd
- Andrew de Luca
- Nathan Riggs
- Cormac Hayes
- Finn Dandridge
- William Thorpe
- Link
- Nick Marsh
0 stemmers
Ik vond het interview in de Volkskrant met haar wel interessant!
Ja vond ik ook! Ik vond dat ze daar wel reflectievermogen toonde. Bijvoorbeeld dat ze die aandacht destijds in het begin wel interessant vond allemaal en dat ze zich daar later nog lang schuldig over heeft gevoeld.
eerste 4 afleveringen nieuwe seizoen dertigers
Nou dit gebeurt dus inderdaad en ik vind het zo saai idd. Zo kun je nog wel tig seizoenen vullen. Ook zo irritant dat Laura Jonas nu gaat volgen etc.
Oh en hele andere irritatie: dat Ada liegt dat ze promotie heeft gekregen ipv gewoon te zeggen dat die winkel failliet is!? Deze verhaallijn is ook nu al stom
Verder kijkt het wel weer makkelijk weg trouwens.
Ik kijk het ook echt met een ENORME haat liefde verhouding. Ik vind eigenlijk iedereen stom? Al spant Laura wel echt de kroon jeeeeeeezus.
Ja en alle verhaallijnen vind ik eigenlijk ook stom. Maar toch kijk ik haha.
Ik heb de eerste paar afleveringen met een puur haat-haatverhouding gekeken en hoef de rest niet meer te zien denk ik, wat een enorm slappe kutserie
Vind het ook echt jammer! Ze hadden er zoveel meer van kunnen maken. Nu is het eigenlijk gewoon een soort herhaling van s1
Oh dit vond ik wel meevallen? Uiteindelijk had ze toch ook gewoon niet zoveel verkeerd gedaan, behalve dat event op public zetten. Er had toch niemand verwacht dat dit zooo uit de hand zou lopen.
De enige die ik echt hatelijk vond waren die gasten van stuk tv :’)
Ik heb de de casus ‘project X haren’ echt eindeloos gehad tijdens m’n studie haha (social media vakken), was wel echt grappig om nu weer terug te zien. En vond die nacht burgemeester ook echt een topvent
Dertigers is echt Zoop voor volwassenen