Iemand al iets gezien van Too Much? (zo heet het toch, die serie van Lena Dunham?) Is het iets?
Ik ben bijna klaar met aflevering 2 en vind het wel leuk tot nu toe
Ja, ik vind het erg leuk!
Het kijkt opzich wel lekker weg maar die actrice doet me echt teveel aan hannah van girls denken. Ook de manier van acteren. Natuurlijk niet zo gek aangezien lena dunham het heeft geschreven maar ik denk dat ik me teveel aan de personages ga ergeren.
Ik ben Squid Game aan het kijken, voornamelijk als achtergrond, maar jezus dat tweede seizoen is echt niet te pruimen haha.
Ik heb juist net seizoen 3 gezien (dat gaat dus eigenlijk verder met hetzelfde verhaal van seizoen 2) en ik vond het wel echt weer goed hoor! Het voelt een beetje als 1 seizoen dus kan me niet helemaaal meer voor de geest halen wat er precies in seizoen 2 was en wat seizoen 3, maar vond 3 denk ik beter. Echt weer zulke gruwelijke spellen.
Maar: ik vind het ook niet een serie om op de achtergrond te kijken haha, ik moet er wel echt helemaal voor gaan zitten anders boeit het me ook niet
Ik kijk het wel af, ik vind de afleveringen erg wisselend qua kwaliteit. Maar er zit wel erg veel casual drugsgebruik waar ik me aan stoor.
Ik ben nu begonnen aan deel drie dus ben benieuwd! Ik vond 2 gewoon zo langdradig omdat ze het echt willen uitmelken. Het spel met de pirouette was wel echt āleukā haha.
Weet iemand op welke dag er nieuwe afleveringen van Dertigers online komen? Ondanks dat ik me kapot erger aan de tiener verhaallijn heb ik niks beters te doen vandaagš
Deze week elke avond om 20.00 uur 1 aflevering t/m donderdag, voor zover ik kan zien.
Jaa aflevering 1 t/m 8 inderdaad. Die stonden er vorige week al op dus ik hoopte op nieuwe afleveringen deze week
Nouuuuuu precies dit!!!
ik was ook zoooo teleurgesteld. In Belgiƫ is dit ook allemaal al uitgespeeld dus het zou toch leuk moeten zijn zou je denken vind die Laura echt vreselijk irritant maar Ada kan er ook wat van met dat onzinnige gelieg.
Haha ik deel dit gevoel 1000%! Het is bijna een soort hate watchen.
Ik vind de mannelijke personages in deze cast zo oninteressant (muv Ruben) dat ik steeds denk: wat moeten die vrouwen met hen? Ik hoopte zo dat Suus na haar reis die gast (ik kan zijn naam niet onthouden) zou dumpen. En die Jonas heeft nu zoān viezige snor waardoor hij nmm nog onaantrekkelijker is dan hij al was.
Bij de vorige cast zaten meer interessante personages vind ik.
Volgens mij was het bij de vorige seizoenen zo dat ze op donderdag de afleveringen van de week erop online zetten.
Je vergeet die gast die nog bij zijn oma woont
Ja ze volgen gewoon bijna 1 op 1 de verhaallijn van Belgie en daar is nu het laatste seizoen geweest maar dat was echt een vreselijk seizoen.
Omg haha inderdaad, die spant wel de kroon
Ze acteren ook zoooo slecht, vooral Sam van de fietsenwinkel (?) die bij zān oma woont.
Maar idd stug blijven kijken en irriteren, mān favo hobby.
Acteerniveau bij vorige cast lag wel iets hoger idd. Vind vooral de mannen in deze reeks erg matig spelen, en veel bijpersonages. Maar ach, blijft heerlijk vermaak
Ja die leest zān tekst echt op zo wat. Hij is wel de ergste idd