Succession s04e05
benieuwd wat Shiv precies met lukas heeft geregeld. Moest zo lachen om dat gesprek tussen die twee
Succession s04e05
benieuwd wat Shiv precies met lukas heeft geregeld. Moest zo lachen om dat gesprek tussen die twee
Van het weekend heb ik the diplomat op netflix voor een groot deel gekeken en echt een tip! Er zitten grappige gevatte stukken in en vind ze hebben de actualiteiten er ook wel goed in verwerkt. Leuk om je eens in te leven hoe het er achter de schermen aan toe gaat in de politiek
Ik vind Wellmania op Netflix ook een aanrader, kijkt lekker weg. Met Celeste Barber
Ja ik vond deze ook leuk! Ik âkenâ celeste vooral van de instagram filmpjes maar deze serie had onverwachts nog best wel wat diepgang vond ik.
aks je the parisian agency nog niet hebt gekeken is dat echt een aanrader als je huizen wilt zien. Helaas is het derde seizoen (nog?) niet vertaald.
Ja, zo onnodig
Heb de eerste twee afleveringen gezien van Will Trent (van de Karin Slaughter boeken) op Disney en het is een prima serie, ze hebben zelfs Betty, de chihuahua van Will, in de verhaallijn weten te proppen
Oh klinkt goed! Mocht er nog iemand een plekje over hebben op een Disney account dan hou ik mij aanbevolen (uiteraard tegen betaling)
Ik zie dat Prime Video 3 nieuwe seizoenen van Chicago Fire heeft geupload Kan ik weer even vooruit
Edit: onee ik keek verkeerd
Wat leuk!! Weet ik wat ik straks ga kijken tijdens het avondeten. Ben zo benieuwd hoe het eindigd.
Jaa ik ben aan het binge kijken vandaag! Vind het tot nu toe een erg mooi maar ook heftig seizoen.
Gisteren alles al gezien
Bij de laatste aflevering best wat traantjes gelaten
Ik heb Firefly Lane ook uitgekeken
Ik heb het bijna bij geen enkele aflevering droog gehouden, vooral de laatste afl. niet (nu heb ik dat sowieso vrij snel bij series dus dat helpt niet mee).
Ik vond het wel heel mooi/integer in beeld gebracht maar ook heftig.
En ik ben blij dat Tully uiteindelijk met Danny eindigt (vond ze echt leuk samen). En dat ze nog een stukje laten zien van het leven na Kate, Marahs trouwen.
Ik kreeg al weken op instagram reels van Schitts Creek te zien en kwam er vandaag achter dat het het op HBO staat. Yesss hele avond al aan het bingen
Ooh dat nieuwe seizoen van Workinâ moms, echt heerlijk hahahah heb hardop zitten lachen bij iedere aflevering
Ik heb de laatste afleveringen vandaag gekeken. Pff heftig seizoen hoor. gelukkig dat er nog genoeg luchtige momenten tussen zitten. De serie balanceert wel op het koord van te kitsch/cliché maar komt er goed mee weg. Het is zo leuk al die stukken naar vroeger, die kleding ook. De vriendschap tussen kate en tully is heel mooi en ergens ook wel verstikkend. Maar goed dat maakt allemaal niet zoveel uit. Ik vond het een leuke serie die zeker het kijken waard is.
Ooooh zo leuk!! Ik wou dat ik weer voor het eerst kon kijken. Het is echt zo goed en hartverwarmend en hilarisch. Veel plezier
Ja hhahaha echt zo heerlijk
âEwwww Davidâ hahaha. En was blij verast dat de scĂšne dat hij panseksueel is al zo vroeg in de serie zat. Heb dat filmpje al zo vaak voorbij zien komen, vond het daar ook echt hartverwarmend inderdaad
Ben het hier helemaal mee eens. Heb het wel afgekeken, maar vond het best slecht en erg voorspelbaar.
Oh is er een nieuwe! Wist ik niet, ga meteen kijken.