Serietopic #5

ben echt zo onder de indruk van Task (HBO Max) :sob: :sparkles:

2 likes

Ja echt jammer!

1 like

Die serie vond ik ook wel leuk. Er is trouwens ook een leuk graphic novel verschenen nav het boek. Komende maand komt die uit in het Nederlands.

2 likes

Ik heb niemand om dit mee te delen dus dan maar hier: ben 30+ maar wat heb ik een crush op Conrad uit TSITP. Net zoals de halve vrouwelijke bevolking, I know :rofl: maar hij heeft echt iets!

7 likes

Kijkt iemand Proppers op Albu? Ik hoop zo dat die Fleur een typetje speelt :joy:

2 likes

Omg ja maar dit kan beter in het reality topic

2 likes

Ah ik was even vergeten dat die er ook was, had de zoekfunctie gebruikt haha.

1 like

Ik dacht even lekker ontspannen een aflevering Anne with an E kijken, maar jeeeeemig :sob: :sob: (ben bij seizoen 3 aflevering 3)

2 likes

Ik heb The Pitt gekeken. Vond het zeker goed en realistisch, goed gespeeld. Maar miste ook wat Door het format dat je maar 1 dag ziet, worden veel verhalen niet afgemaakt en zie je niet veel van de achtergrond van de personages en hun ontwikkelingen. Focus lag meer op de (wisselende) patiënten dan op de dokters.

Ik vind het toch altijd leuk als die doktoren met elkaar de bezemkast induiken zoals in bijv. Greys Anatomy. In The Pitt is alles zo serieus. Niet mijn favoriete ziekenhuisserie in ieder geval. Maar misschien hoort dit eigenlijk thuis in het onpopulaire meningen topic

3 likes

Haha en ik vond het juist verfrissend om een ziekenhuisserie te kijken zonder dat er elke keer drama is met allemaal ingewikkelde geheime liefdesperikelen tussen de artsen en nurses :sweat_smile:

23 likes

Ben nu bezig met Monster (over Ed Gein) op Netflix… en ik kan veel hebben vind ik, maar deze vind ik echt zo naar.

Ik had er ook echt een naar gevoel aan overgehouden

1 like

Ik ben bijna klaar met aflevering 1, maar kan er tot nu toe niet echt inkomen en vind hem heel saai. Vond de vorige series van Monster wel heel goed. Dus hoop dat ik hem vanaf aflevering 2 beter ga vinden.

2 likes

Ben net begonnen met de eerste aflevering van wayward op netflix en vind het nu al goed.

Ik kom er na 3 afleveringen nog niet echt in. Het is het net niet ofzo? Weet het nog niet zo goed…

1 like

Ik ben degressi next class weer aan het kijken echt leuk haha

3 likes

Het acteerwerk is ZO verschrikkelijk slecht, met uitzondering van Toni Colette.
Het verhaal is best aardig, maar de afschuwelijk slechte acteer “prestaties” trekken me er continue uit.

1 like

Per ongeluk mn eigen reactie weer verwijderd haha. Maar ik ben begonnen aan Tonnano maar tering wat slecht. Behalve Tonnano zelf is het acteerwerk echt bedroevend. Om nog maar te zwijgen over de accenten. Waarom is dat nou zo moeilijk, het lijkt helemaal nergens op.

Ik ken wel een aantal locaties in de serie (Winterswijk eo) dus dat is geinig.

5 likes

Sluit me hier helemaal bij aan! Die accenten :sob::sob::sob:

1 like

Ik moet nog een aantal afleveringen maar ik vind vooral Guusje soms zo langzaam praten alsof ze heel veel moeite moet doen voor het accent of is het gewoon haar karakter? I dont know.

1 like