Serietopic #5

Hahaha ik heb True Blood een paar jaar geleden geprobeerd en ben toen ook afgehaakt! Kon er niet in komen.

Ja TVD en vooral The Originals inderdaad! Vond de Mikaelsons in TVD al het meest interessant haha, love Klaus en Elijah. Legacies daarentegen is een gedrocht van een serie.

3 likes

Buffy is wel een classic, maar ik denk dat Supernatural dan meer in het straatje van TVD zit.

1 like

Ik heb True Blood dit jaar opnieuw gezien en vond het nog altijd zo goed. Is een beetje als GOT trage opbouw en de laatste twee afleveringen van het eerste seizoen gebeurt er iets en wil je weten wat er vervolgens gebeurt.

5 likes

Hmm ik vond GOT heel leuk om te kijken, kan me niet herinneren dat ik dat traag vond.
Maar bij True blood vond ik eigenlijk geen enkel personage echt leuk om te volgen, en aan een paar ergerde ik me nogal. Vooral Sookie. Dan is het lastig om doorheen te komen.

@Foucher ja Klaus en Elijah waren bij mij ook favoriet! Heb Legacies nooit gezien, jammer dat het zo tegenviel.

2 likes

Ben een paar weken voor t eerst aan supernatural begonnen, t lukte me nooit om er echt in te komen maar nu ben ik hooked

1 like

Ik heb de eerste paar afleveringen van true blood laatst opnieuw gekeken en het voelde zo nostalgisch. Ik vond het nog steeds erg leuk! Ik was vroeger groot fan en verslond ook alle boeken.

3 likes

Dit had ik wel idd, begreep bij de eerste paar seizoenen niet wat de hype was :sweat_smile:

1 like

True blood, geweldig!

2 likes

Grappig, ik vind True Blood ook geweldig, maar vooral ook om Eric Northman (Alexander Skarsgard), ik stoorde me eiig niet aan t accent. Alleen Bill vond ik wel irritant. Maar Buffy is echt de OG van vampierenseries (en andere supernatural dingen, heeft bijna alles wel) dus ik raad die echt aan @Foucher Supernatural vond ik ook superleuk, dus beide goeie keus haha. Alleen omdat het zo’n extreem lange serie is zijn de latere seizoenen wel minder

2 likes

Als je Alexander Skarsgard goed vind, is Murderbot ook echt een aanrader!

Kan Bill ook nog steeds ‘Sookeeeh’ horen zeggen, hahaha. Misschien toch binnenkort maar weer eens herkijken.

3 likes

Ik begrijp echt niet dat Buffy deze poll niet wint :sob: :sob: :sob: de enige echte high school super natural serie! Zo veel goede vondsten, karakterontwikkeling en mooie relaties tussen hoofdpersonen (vriendschap, ouder-kind)

9 likes

Ja, kan daar ook niet bij. SPN is de eerste twee seizoenen goed, maar daarna hooguit nog vermakelijk. Buffy is een klassieker!

3 likes

Nice!

10 likes

Ik wil een serie op de npo tippen: holy sh!t - vlaamse serie over een meisje met Tourettes.

11 likes

voor mijn kostuumdrama girlies, the gilded age krijgt een vierde seizoen :partying_face:

12 likes
Just like that s3e9 spoiler

Eindelijk is het uit🎉 Vind Aiden altijd al zo belerend.

Voor de rest irriteer ik me dood aan alle verhalenlijnen.

2 likes

Eeeeens. Vind t seizoen toch een stuk leuker dan de vorige en de tweede film. Nu is t wachten op de escapade met Duncan.

Edit: wat ik ook vrij hinderlijk vind is dat Big nu pas weer werd genoemd voor het eerst in tijjjjden. Niet realistisch als je grote liefde overlijdt imo.

2 likes
The gilded age SE03EP04

Gladys haar jurk :heart_eyes:

6 likes

Ik ben dertigers weer aan het kijken, vind dat echt een fijne wegkijk serie. Maar ik vind die verhaallijn van Laura en die collega (Kees of Klaas) zo weird, dat hij een instagramprofiel aanmaakt en een dickpic stuurt aan Jonas om te kijken of hij wel trouw blijft aan Laura. En nog even - flirterig - checkt of zij zijn foto ook gezien heeft. Zij is geloof ik eerst geïrriteerd maar daarna is het ook wel weer prima. Dat ik denk: wat?!

1 like

We hebben eindelijk You afgekeken. En over dat laatste seizoen:

Wat een ongelofelijke bullshit was dit zeg! Echt jammer want ik vond het altijd een heel vermakelijke serie, maar dit laatste seizoen en einde was echt te slecht.

3 likes