Serietopic #5

Haha ja dat slome stoort mij ook enorm, ik vind het ook niet echt iets toevoegen.

2 likes

Dan is het maar duuuudeluk.

2 likes

Zo sloom, vreselijk

1 like

Ik besef me nu pas dat dit precies is waarom ik dit een goede serie vond! Wel dramatisch maar gevoelsmatig wat realistischer dan andere ziekenhuisdrama’s.

3 likes

Ik heb een tijdje in een ziekenhuisachtige setting gewerkt en daar waren de liefdesperikelen onder personeel aan de orde van de dag, best realistisch haha.

Weet iemand of Tonnano leuk is om te kijken als je geen mocro maffia hebt gekeken? Vind het wel leuk dat het hier in de omgeving afspeelt maar geen zin om eerst tig seizoenen te kijken.

2 likes

Nee dan mis je echt veel info.

2 likes

Ik vind het prima te doen zonder Mocro want dat heb ik ook niet gekeken. Van de meeste dingen is duidelijk genoeg hoe het zit

2 likes

Zelfde! Het andere niet gekeken maar was prima te volgen

1 like

Vanaf woensdag seizoen 7 oogappels!
Gister nog even goudappels gekeken haha.

14 likes

Ik heb alles gekeken en ben groot fan maar vond tonnano zo saai. Als serie, niet het karakter. Maar ben benieuwd hoe het dan is als je niks hebt gezien

3 likes

Oh het laatste seizoen toch, ben er niet klaar voor :broken_heart:

5 likes

Ja ik snap nu wat je bedoelt. Na aflevering 1 had ik hogere verwachtingen. Ga ook niet meer verder kijken.

Ik was altijd groot fan van call the midwife. Keek ik vaak met mn moeder. Ik kon het de laaste 5(?) Jaar nergens meer kijken maar ik zag dat 3 seizoenen, 12, 13 en 14 op NLziet staat. Nog steeds een hele mooie serie maar ben niet meer zo hooked als toen.

Ja zo leuk! Ik heb de serie nooit echt in z’n geheel gevolgd. Wil eigenlijk vanaf het begin beginnen en dan alles kijken. Kijk ik dan eerst alle seizoenen die er tot nu toe zijn, dan de film en daarna het nieuwe seizoen?

2 likes

Ja de volgorde op NPO start klopt! Enjoy

4 likes

Ik ben halverwege

Maar tot nu toe vind ik het vooral lachwekkend en knullig. Echt spannend of goed vind ik het niet. Vooral veel geweld, voelt heel random voor mij.

Het karakter Tonnano vind ik wel goed gespeeld maar de rest is niet best. Maar ik ben ook vrij snel afgehaakt bij Mocro Maffia omdat ik het vooral veel geweld vond maar het verhaal niet zo boeiend. Dus misschien is het ook gewoon niet mijn ding.

5 likes

Nou perfect! Ik kan vooruit deze herfst :heart_eyes:

4 likes

Jaa zin in! Fijne maand met ook Gooische Vrouwen vanaf 19 oktober :smile:

2 likes

ik weet niet of ik dit opnieuw aan ga kunnen

2 likes

Ik vond het geweld niet vervelend, maar wel dat er zoveel gesproken werd in het (ja logisch) Marrokaans haha. Dan moet je zoooo opletten. Vind daarom Deense, Zweedse, Spaanse series ook altijd lastiger te kijken. (Op Narcos na dan)

1 like

Ja same en zijn stem ook, krijg daar echt de kriebels van. Vind het wel matig seizoen. Dat verhaal van Ilse Koch en rondom psycho vind ik onnodig. De acteur die Ed Gein speelt doet het wel heel goed.

1 like