The good doctor vond ik leuk, en the resident. Chicago Med ook maar na een paar seizoenen vloog me dat iets te veel uit de bocht qua verhaallijnen.
Jep zo’n irritante verhaallijn weer
Zij idd zwanger van haar collega. Jonas komt erachter dat ie dan toch ruben wil. Ruben net met the good guy en moet dan kiezen tussen hen. Stom allemaal
Ja en waarom woont Miranda in een air bnb en is ze niet inmiddels rechter?
dertigers einde
Omg jezus gaat laura nu 2 dagen na de bruiloft vreemd
Dertigers Djeeeez wat een dom seizoen met een dom einde. Ook echt 0,0 chemie tussen Laura en Jonas.
Oh hahah dertigers is ook al af nu?
In de Joodse raad was ze ook echt niet goed
Ok.
Neee niet al afgelopen toch??
Jaa dacht ook dat dit het einde was? Weet niet zeker. Hoeveel irritatie ook, kijkt wel lekker weg
Ik kijk trouwens seizoen 2 van woeste grond en is ook een aanrader. Kijkt ook makkelijk weg, geen hoog niveau maar best leuke verhaallijnen!
Ja schijt zit nu te kijken en inderdaad 24 afleveringen per seizoen. Dan had ik toch anders naar de laatste aflevering gekeken als je begrijpt wat ik bedoel . Ben graag voorbereid op dat soort dingen
Oh is dit het laatste seizoen nee toch? Ik vind Ada en die guy met z’n oma echt de meest verschrikkelijke personages ooit
maar heb wel weer genoten van deze serie. Beter komt er nog een seizoen want het was wel een erg open einde
Nee komt nog een seizoen, dus lekker nog 24 afleveringen ergeren, haha
Even een hele late reactie op je post over Sirens, maar ik heb het dit weekend pas gekeken.
Laatste aflevering
O.a. dit stuk vond ik zo verdrietig om te zien, maar eigenlijk de hele laatste aflevering vond ik pijnlijk. Ik moet de serie echt even laten bezinken.
Dertigers
Zoveel vreemdgaande mensen in deze reeks! Bij Laura vond ik het nog wel het minst bij haar personage passen. Ook nog twee dagen na haar bruiloft, tuurlijk… enorm ongeloofwaardig. Wel leuk einde voor Ruben met zijn nieuwe liefde (die jongen acteert leuk en het personage Ruben zelf wordt ook leuker door die tegenspeler). Ook is het te waarderen dat er een personage is dat geen kinderen wil en daarin ook standvastig is.
Dertigers: ik vind die acteur die Ruben speelt wel erg goed! Zeker bij wat emotionelere scènes
Begonnen met this is going to hurt (hbo). Eerste aflevering is erg sterk! Benieuwd naar de rest.
Ik heb de afgelopen weken Untamed gekeken (Netflix). De verhaallijn over het slachtoffer dat aan het begin van de serie gevonden wordt vond ik niet zo heel goed (dat bleef een beetje tweedimensionaal) maar ik heb tranen met tuiten gehuild om de verhaallijn rondom de hoofdpersoon, zijn zoontje en zijn ex-partner. Er werd bij momenten ook echt erg goed in geacteerd trouwens.
Ook net afgekeken toevallig. Moest mezelf er echt doorheen slepen, vond het verhaal erg slecht en voorspelbaar. De beelden van het park waren prachtig, dus daar keek ik vooral voor,
Ik irriteerde me ook wel aan de hoofdpersoon, zijn norsheid en anti samenwerkende houding leidde me onwijs af.