Ik ben hier net aan begonnen maar het pakt me nog niet echt. Heb me ook echt groen en geel zitten ergeren aan die slechte green screens als ze bovenop El Capitan staan.
Ja die green screens blijven terugkomen idd
Dit was niet echt yosemiteđ
Ja voor mij hetzelfde. Pakte me echt totaal niet wat ik jammer vond want het had wel potentie voor mij
Nee dat vertelde Google mij ook toen ik de film locaties ging opzoeken. Maar hoe dan ook mooie natuurbeelden en zou ik zowel naar de filmlocaties als het park willen.
Ik lees het meer inderdaad,
En dan komt er ook nog een seizoen 2, ben ik wel verbaasd over.
Ik heb deze na de 1e aflevering ook al afgezet. Vond het vrij saai. Jammer!
Ik zit de uitsmijters te kijken en man man man wat zijn sommige mensen dom
Meid heeft twee flesje wodka in dr tas en ze is 16
Zegt ze ja heb ik altijd bij me
En daarna wist niet dat het niet mee naar binnen mocht
Hahahaha ja nog ff
Net âik val niet, ik dans gekekenâ met hanna van vliet. Gaat over een vrouw die 4x kanker krijgt. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal over Margot van Schayk.
The Gilded Age seizoensfinale
Oh neen, daddy train! Had echt niet verwacht dat hij zich niet over Bertha haar âverraadâ kon zetten.
Gilded Age
Ja ik vind het ook een beetje hypocriet want hij heeft zelf nou ook niet superveel moeite gedaan om ervoor te zorgen dat Gladys niet met de duke zou trouwen. Hij heeft zelf die deal met hem gemaakt.
Ik vind ook wel dat Bertha te ver is gegaan met Gladys, maar hij kan haar nu niet achteraf de schuld van alles geven, dan had hij er zelf eerder iets tegen moeten doen.
The Gilded Age
Ja, en hij is ook ver gegaan om zijn fortuin te garanderen. Deals maken met de hertog, de Morgans en Merricks.
Ben benieuwd wat het vierde seizoen zal geven.
Haha ik vind ook de âââgrapââââ dat Ada geen koffie kan zetten zo dom?? Dat is toch super makkelijk en waarom laat je iemand als soort vriendendienst niet te zuipen koffie zetten tegen betaling. Ze staat alleen maar te tekenen en de baksels op te vreten, pff in het echte leven zou dat toch rete irritant zijn.
weet niet precies of het hier hoort, of in het nu op tv topic. maar kijkt iemand ook de docuserie van jessica villerius, over de vechtpartij op mallorca in 2021? ik heb ook toen de podcast van nu.nl geluisterd, en nu dus de serie. ik blijf het zo bizar vinden dat al die gasten zeggen dat ze niks gedaan hebben, en ook het slachtoffer zovenaamd nooit gezien hebben. kan daar met mân hoofd niet bij echt.
Ik vind juist de obsessie met wie precies de fatale trap heeft gegeven boeiend omdat ik het niet zo onwaarschijnlijk vind dat ze dat zelf ook niet precies weten. Nog los van dat ik vind dat je als je als groep op zoân manier tekeer gaat je allemaal het risico neemt dat je slachtoffer eraan sterft. En dus ook allemaal verantwoordelijk bent als dat gebeurt.
bedoel je niet boeiend of juist wel? dat het je niet perse uitmaakt wie de trap heeft gegeven omdat ze juist allemaal schuldig zijn aan de hele vechtpartij? het is natuurlijk lastig voor het OM/de rechter om het ze als groep ervoor verantwoordelijk te houden, want uiteindelijk is er (denk ik) één dader die het slachtoffer tegen het hoofd getrapt heeft. en wat ik ook vreemd blijf vinden is dat de groep van de verdachten eerder terug gevlogen zijn naar nederland, dat zou je toch niet doen als je vind dat je niks gedaan hebt?
ff hersenspinsels hoor.
Boeiend in de zin van; waarom is iedereen zo met die vraag bezig. Wat doet het ertoe. Snap dat rechters en advocaten het doen, want je wilt inderdaad die veroordeling, maar verder denk ik dat iedereen die wel eens bij een serieuze knokpartij heeft gestaan weet hoe snel dat gaat. In mijn ogen doe je zoiets samen en ben je als je daarbij bent en mee trapt/slaat net zo verantwoordelijk. Ook omdat dezelfde trap bij de een fataal kan zijn en de ander niet.
Het terugvliegen snap ik overigens wel. Volgens mij vond geen van die jongens dat ze niks gedaan hebben. Je hoeft niet mee te werken aan je eigen vervolging en als ik zou denken dat de kans op een arrestatie in het buitenland groot is zou ik ook linea recta omkeren.
Kon geen anime topic vinden, dus dan maar hier.
Afgezien van een aantal films van Studio Ghibli, Pokémon in mijn jeugd samen met wat Yu-Gi-Oh en wat Dragon Ball, had ik eigenlijk nog niets gezien (of ik ben nog iets vergeten, idk, wel nog de liveaction van One Piece haha). Ik had Hunter x Hunter al een tijd op mijn watchlist staan en ben inmiddels helemaal hooked, ben nu ergens in de 60 haha. Heel erg leuk!
Zijn er mensen hier die anime kijken en misschien nog wat aanraders hebben? Ben wel nieuwsgierig geworden, mede door Hunter x Hunter. Frieren staat al op mijn lijstje.
Ik heb net Attack on Titan gekeken, héél goed. En Solo Leveling daarvoor, ook mega goed.
Niet zeker of het écht anime is, maar wel leuk.