Ja leuke serie!
Enige dat ik een beetje stom vind is dat sommige acteurs precies een zelfde rol hebben als ik undercover, zoals die Erikje die een beetje het sukkeltje is en Guido het ‘hulpje’
Ik vind het echt komisch slecht, maar ben geen fan van Nederlandse producties, eerlijk is eerlijk.
Eerste twee afleveringen van IT: Welcome to Derry gezien.
Het is een prequel van IT en IT chapter 2, en speelt zich af in 1962, dus 27 jaar voor de gebeurtenissen in IT en 54 jaar voor die in IT chapter two.
Ik vind het echt heel tof, en heerlijk voor deze tijd van het jaar!
In een beetje dezelfde categorie, de trailer voor het laatste seizoen van Stranger Things is uit. Was het eindelijk alweer een beetje vergeten, maar heb er nu wel weer echt zin in!
Vind elise schaap en michelle bollen op elkaar lijken haha
Zooo ik trek tante Cor echt zó slecht in dit seizoen Gooische vrouwen. Mijn God.
Seizoen 2 van Bodem staat ook op npo, vond seizoen 1 erg leuk.
Oh leuk! Ik vond het vorige seizoen echt heel grappig haha
Wow Joan of Arcadia, dat was echt mijn 00s stijlicoon!

Ik heb nu ook 1 aflevering gekeken en vind het wel vermakelijk.
Sommige scènes deden me aan de sketches van Pieter Valley denken
(de Kietelaar).
Internationaal staat ie momenteel in de top 5, best bijzonder.
Ja dit. En Elise weer het liefje van de drugsbaas.
Maar het kijkt wel lekker weg.
Ik weet niet wie elke keer de styling van Elise Schaap doet, maar zowel in Suga als Amsterdam Empire zijn haar haren (of pruiken?) echt heel lelijk.
Ik zag net een trailer voor een nieuwe kostuumdrama (The Forsytes) die volgend jaar verschijnt…
maar ze toen tegenwoordig niet eens meer moeite om het eruit te laten zien alsof het zich in het Victoriaanse tijdperk afspeelt ![]()
Wat Stom! The Forsythe Saga met Damian Lewis en Gina McKee is wel een aanrader!
Ahaha hij heeft nog net geen airpods in
Seizoen 2 alweer gebinged, erg tof weer!
Ik had het eersts seizoen nog niet gezien maar nu wel beide gebinged. Dit is echt een fantastische serie man. Wauw
Ja ik vind deze serie ook echt goud!
Ik kijk Dexter en Six Feet Under tegelijkertijd en het is zó grappig om Michael C. Hall als serial killer te zien en in de andere serie als een super zachtaardige (homo) man, geweldige acteur zeg (en beide series zijn ook echt goed)
Ik vind All’s Fair wel vermakelijk, zo slecht dat het goed word. Sarah Paulson’s tirades zzijn high camp.
Mijn zondag stond in teken van de eerste drie afleveringen haha. De kwaliteit en respons is denk ik best wel vergelijkbaar met de Gooische Vrouwen reboot? Tering slecht maar toch op zijn eigen manier vermakelijk.
Ik heb echt gegierd van het lachen bij Sarah’s monoloog dat ze Kim’s embryos over haar salade goot sprenkelen als een dressing om op te eten, gewoon om haar pissed the maken