Oogappels Pip
Ja en die interventie voor Pip? Terwijl het voor mijn gevoel niet een verslaving was maar gewoon ontdekken. Een interventie en hoeveel zorgen iedereen zich maakte vond ik een beetje overdreven
Oogappels Pip
Ja en die interventie voor Pip? Terwijl het voor mijn gevoel niet een verslaving was maar gewoon ontdekken. Een interventie en hoeveel zorgen iedereen zich maakte vond ik een beetje overdreven
Ik ben begonnen aan the watcher op netflix. Puur al voor Jennifer Coolidge uiteraard.
Heb 1 afl af. Best prima, wel frustrerend irritante karakters. Kan verder wel leuk en spannend zijn!
En, heb je 'm nog uitgekeken? Ik was wel meteen hooked. Echt heel ziek ook weer
Ik vond dit best een goede serie!
Nee, vrienden zeiden nog dat ik echt door moest gaan dus ik heb het geprobeerd. Ik ben tot aflevering 5 gekomen maar vond het zoooo saai.
Iemand al Boots gekeken? Ik ben net klaar en vond het zo zo goed! Echt een van mijn favo nieuwe series van de laatste tijd. Benieuwd of er nog een seizoen 2 komt (dat is nu nog niet bekend).
Ja vond het een leuke serie! Bingewaardig
Ja! Moet nog 2 afleveringen maar echt een leuke en goede serie
Iemand begonnen aan de serie the murdaugh murders op Disney? Ik heb n.a.v. de eerste aflevering de documentaire op Netflix gekeken, wat een bizarre familie.
Iemand Beauty and the Bester docu op Netflix gezien? Wat een bizar verhaal!
Tip: nieuwe afleveringen van het nieuwe seizoen Slow Horses ![]()
Je bedoelt waarschijnlijk de documentairereeks op netflix of Hbo gezien, niet de nagespeelde serie op Disney.
Vind de fictieve serie zelf echt enorm overbodig. Het echte verhaal is zo veel erger en complexer.
Heb 2,5 jaar geleden de hele 7 week durende rechtzaak gevolgd, en moet er nog van bijkomen.
Jaaa laatste aflevering was echt goed! Zo jammer dat volgende week alweer de laatste is. Vind dit echt zo een serie dat tot nu toe elk seizoen gewoon sterk blijft
Oh wij konden tot aflevering 3 kijken. Maar dan is het alsnog binnen 2 avondjes weer klaar ![]()
Hart of Dixie staat op Prime. Ik vond dit zo een lekkere simpele wegkijk serie vroeger. Gilmore girls/Virgin River vibes. Dus ga lekker bingen en kijken hoe cringe het nu is of niet
Nieuwste seizoen van Nobody Wants This in 1 dag uitgekeken. Vond het weer heerlijk wegkijken, vooral de dansscenes met Sasha ![]()
Ik kijk nu Everything I know about love op Prime, echt een heerlijke Britse serie over twee vriendinnen die vanwege hun liefdesleven verder van elkaar verwijderd raken. Zit nu in de derde aflevering en wil eigenlijk de hele nacht verder kijken, zo leuk is het! Hoofdrolspeelster vind ik heel sterk ook.
Ohh wij al tot 5, dan staan jullie in ieder nog een paar goede afleveringen te wachten! Ben heel benieuwd hoe het gaat aflopen
2 tips voor wie van psychologische thrillers houdt:
Little disasters op hbo en Lazarus op prime.
Helaas van de eerste nog maar 1 aflevering te zien maar lazarus ben ik nu aan het binge watchen
Ik vind Gooische Vrouwen wel weer genieten hoor. Alleen die verhaallijn van Remy boeit me niet echt.