En zonder dat vreselijke filter ![]()
Iemand de nieuwe IT welcome to Derry serie al gezien? Vond het wel leuk op zich maar heel apart wel die vleermuisbaby
Ik vond het nogal tegenvallen, vind de films veel enger en āsfeervollerā. Maar het was nog maar de eerste aflevering, hopelijk wordt het nog beter (als Pennywise ook daadwerkelijk in de aflevering zit), ik blijf wel kijken.
Ohhh yesss! Ik was laatst aan het zoeken of ik deze nog ergens kon zien. Ga er dit weekend weer aan beginnen denk ik
Deze soundtrack ![]()
Oohhh ziet er goed uit!
Haha dit is ook elke dinsdag op net5 en ik voel me weer helemaal teruggegooid in de 2010 ādinsdagavond jouw serieavondā hallmark vibes ![]()
Omg waarom was dat zo leuk
Ik moet meteen aan Desperate Housewives en Joan of Arcadia denken
En een serie over een meid die alles kon wensen ofzo Emily nog iets edit: gevonden, being Erica!
Wow memory unlocked! Ik ga meteen zoeken of deze nog ergens te zien is!
Zoek hier elke paar jaar naar, zonder resultaat. Geen idee meer waarom maar vond die serie heerlijk.
What if gooood was one of usss
Ok mān Wade crush is weer activated na 1 aflevering ![]()
Ja dit was echt heel leuk!
Iemand al amsterdam empire gekeken? Ik ben nu net met de eerste aflevering begonnen
Heb gister drie afleveringen gekeken, vind het wel lekker kijken.
Ja het is wel lekker over the top
Ja leuke serie!
Enige dat ik een beetje stom vind is dat sommige acteurs precies een zelfde rol hebben als ik undercover, zoals die Erikje die een beetje het sukkeltje is en Guido het āhulpjeā
Ik vind het echt komisch slecht, maar ben geen fan van Nederlandse producties, eerlijk is eerlijk.
Eerste twee afleveringen van IT: Welcome to Derry gezien.
Het is een prequel van IT en IT chapter 2, en speelt zich af in 1962, dus 27 jaar voor de gebeurtenissen in IT en 54 jaar voor die in IT chapter two.
Ik vind het echt heel tof, en heerlijk voor deze tijd van het jaar!
In een beetje dezelfde categorie, de trailer voor het laatste seizoen van Stranger Things is uit. Was het eindelijk alweer een beetje vergeten, maar heb er nu wel weer echt zin in!