Serietopic #5

Vind elise schaap en michelle bollen op elkaar lijken haha

3 likes

Zooo ik trek tante Cor echt zĂł slecht in dit seizoen Gooische vrouwen. Mijn God.

3 likes

Seizoen 2 van Bodem staat ook op npo, vond seizoen 1 erg leuk.

9 likes

Oh leuk! Ik vond het vorige seizoen echt heel grappig haha

1 like

Wow Joan of Arcadia, dat was echt mijn 00s stijlicoon!

image

3 likes

Ik heb nu ook 1 aflevering gekeken en vind het wel vermakelijk.
Sommige scènes deden me aan de sketches van Pieter Valley denken :joy:(de Kietelaar).
Internationaal staat ie momenteel in de top 5, best bijzonder.

4 likes

Ja dit. En Elise weer het liefje van de drugsbaas.
Maar het kijkt wel lekker weg.

1 like

Ik weet niet wie elke keer de styling van Elise Schaap doet, maar zowel in Suga als Amsterdam Empire zijn haar haren (of pruiken?) echt heel lelijk.

4 likes

Ik zag net een trailer voor een nieuwe kostuumdrama (The Forsytes) die volgend jaar verschijnt…

maar ze toen tegenwoordig niet eens meer moeite om het eruit te laten zien alsof het zich in het Victoriaanse tijdperk afspeelt :cry:

2 likes

Wat Stom! The Forsythe Saga met Damian Lewis en Gina McKee is wel een aanrader!

3 likes

Ahaha hij heeft nog net geen airpods in

5 likes

Seizoen 2 alweer gebinged, erg tof weer!

Ik had het eersts seizoen nog niet gezien maar nu wel beide gebinged. Dit is echt een fantastische serie man. Wauw

1 like

Ja ik vind deze serie ook echt goud!

2 likes

Ik kijk Dexter en Six Feet Under tegelijkertijd en het is zĂł grappig om Michael C. Hall als serial killer te zien en in de andere serie als een super zachtaardige (homo) man, geweldige acteur zeg (en beide series zijn ook echt goed)

9 likes

Ik vind All’s Fair wel vermakelijk, zo slecht dat het goed word. Sarah Paulson’s tirades zzijn high camp.

2 likes

oeh ik was heel benieuwd, kim k sarah paulson teyana taylor glenn close en jessica simpson leken me lowkey iconisch om samen in een serie te zien maar ook niet echt garantie voor kwaliteit per se

vind nu dit:

Since it debuted on Hulu on Tuesday, the glossy new legal drama All’s Fair has been roundly savaged by critics. In the UK, The Times opined that it “may be the worst TV drama ever”, while The Guardian hbranded it “fascinatingly, existentially terrible”; both newspapers awarded it zero stars out of five. All’s Fair currently holds a rare 0% fresh rating on Rotten Tomatoes, which indicates universally negative reviews. It’s certainly the most slated show of the year so far.

hahahaha
zin om morgen te kijken of het mogelijk een cultclassic is of gewoon echt heel slecht :joy: wat is jouw verdict so far?

4 likes

Mijn zondag stond in teken van de eerste drie afleveringen haha. De kwaliteit en respons is denk ik best wel vergelijkbaar met de Gooische Vrouwen reboot? Tering slecht maar toch op zijn eigen manier vermakelijk.

Ik heb echt gegierd van het lachen bij Sarah’s monoloog dat ze Kim’s embryos over haar salade goot sprenkelen als een dressing om op te eten, gewoon om haar pissed the maken

3 likes

HAHA OMG klinkt amazing de hele scene

2 likes

Ik ben begonnen aan Pluribus (Apple TV), tot nu toe echt heel vet. Van de Vince Gilligan van Breaking Bad & Better Call Saul (wat een goed teken schijnt te zijn, ik heb Breaking Bad na 3 afleveringen opgegeven en BCS nooit gekeken). Lekker weirde Sci-Fi so far.

7 likes