Serietopic #5

Jaaa heel vet, wilde dit net komen posten. Heel weird maar zo goed gedaan, maar ik had niet anders verwacht van hem.

2 likes

Ik kijk voor de 3e keer Breaking Bad en zit er weer helemaal in, heerlijk!

13 likes

Ik vond de nieuwste IT aflevering echt leuk! Wordt met de aflevering beter volgens mij

Vond de cgi wel echt slecht

Pas ook weer opnieuw gekeken (vgm ook 3e/4e keer), blijft goed!

2 likes

het nieuwe seizoen van gen V is echt vet weer!! :blue_heart::white_heart: echt fijn want ik vond het laatste seizoen van the boys heel erg tegenvallen.

4 likes

Jaaaaaa! Ben ook heel benieuwd hoe het in het komende seizoen van The Boys gaat meespelen. Dat wordt meteen het laatste seizoen van The Boys, dus ook benieuwd of ze daarna verder gaan met Gen V of dat het daarna echt helemaal afgelopen is met deze universe.

In enigszins hetzelfde genre vond ik het tweede seizoen van Peacemaker heel onregelmatig. Begin was wel prima maar niet per se heel goed, toen een paar hele vette afleveringen en toen een enorm teleurstellende finale :slightly_frowning_face:

3 likes

Jaaa! Echt heerlijk

ik ben ook benieuwd! ergens wel cool als er een mooi einde is aan the boys en het niet lang uitgerekt wordt maar ik vind gen v wel echt heel leuk (i love emma) dus ik hoop op minstens nog 1 seizoen. en hoop dat het laatste seizoen the boys gewoon goed is en het geen GoT’tje wordt.

ik las een tijdje terug over gen v ergens dat een s3 niet confirmed is maar er wel plannen zijn maar dat het ook een beetje ligt aan de kijkcijfers. misschien ga ik het nog een een keertje extra streamen op mn eigen account, kijk het nu op iemand anders account nl.

1 like

Ik ben deze week weer begonnen met ointb en was helemaal vergeten hoe kut piper is. Die zich zo verheven, slim en gangster voelt. Echt zo sneu :joy:

4 likes

Ik ben begonnen met Boots en net aflev 5 gezien (die was sad). Goede serie!

Deze lijkt me ook tof, iemand al gezien?
Volgens mij alleen op appletv en prime.

3 likes

Beide staan op mijn lijstje! Ik probeer eerst nog door Bates Motel te komen. Ben nog niet zeker of ik het top vind

2 likes

Alleen apple tv helaas. Op prime is alleen de 1e aflevering gratis.

Ben er wel heel benieuwd naar!

1 like

ik kijk al een tijdje the great north en het is zo wholesome en grappig :blue_heart: het is van de makers van bobs burgers en beef (ƩƩn van de hoofdpersonen) doet me soms aan nick van new girl denken. tot nu toe het hardst gelachen bij s3e4 code enough said adventure, echt perfecte onzin

1 like

Kijk nu black rabbit en oeh ik geniet van wel Jude Law daar hoor :heart_eyes: hierna the monster in me. Iemand die hier al gezien?

yes ik heb de eerste 3 afleveringen gezien! ik vind het wel vermakelijk, maar had het eigenlijk beter verwacht gezien de hele hype eromheen. maar goed, leuk genoeg om te blijven kijken

1 like

Heeft iemand BuZa gekeken? Zie dat er een seizoen 2 komt en ga nu beginnen aan seizoen 1

Ooh leuk dat er nog een seizoen komt! Mijn man en ik vonden dat zo ongelooflijk kut dat het leuk was haha.

2 likes

Echt 500 jaar geleden gezien voor mn gevoel. Ga ook seizoen 1 maar weer eens aanzetten!

2 likes

Ik ben the gilded age weer aan het kijken maar ugh wat zijn veel personages onuitstaanbaar. De actrice die Bertha speelt doet het wel echt fantastisch, soms dan denk je ah ze valt best mee en dan een volgend moment kijkt en praat ze op een bepaalde manier en dan denk je laat maar.

Downton abbey heb ik laatst ook weer gekeken en mr selfridge ook. Hebben jullie misschien nog andere series die hier wat op lijken die ik na the gilded age kan kijken? Het liefst iets wat op dvd is verschenen/waar geen streamingsdienst voor nodig is.

1 like

Toevallig heb ik ook net the gilded age gerewatched en ben nu opnieuw bezig met Downton Abbey. Herken wel wat je zegt over Berta.
Misschien is Belgravia iets voor je. Ook van dezelfde maker.
Ik weet dat het te zien is op npo, geen idee of het op dvd te zien is

3 likes