Serietopic #5

Grote kans dat je ze al kent, maar ik moest denken aan: Sanditon, die kaiserin, gran hotel, The Durrells

en oh door mr selfridge moest ik ineens denken aan The Paradise. Wel echt lang geleden dat ik die gezien heb, maar dit gaat ook over een modehuis.

1 like

Misschien Velvet op Netflix, gaat ook over een modehuis, is wel in het Spaans.

Vind het weer leuk! Dacht steeds dat deze man een slechte baldcap droeg maar het is zijn eigen hoofd oeps

1 like

4 likes

The Great op Netflix? En Bridgerton ofcourse

Wie heeft NLziet en welke meerwaarde heeft het?

Ik Heb al npo plus en videoland, maar ik wil graag outrageous zien op NLziet.

Is er verder nog iets leuk dat erop staat?

1 like

Aaaaah ik heb kaartjes gewonnen voor de premiere van Stranger things vanavond in de bios. Ben echt hyped voor het nieuwe seizoen en zoooo benieuwd vanavond😍 Het is alleen de eerste aflevering.

28 likes

Ik heb geen reguliere tv aansluiting en gebruik NL zoet om live tv te kijken of programma’s terug te kijken.
Heel veel series die op NPO Start staan, staan ook op NL ziet. Ik heb zelf liever NL ziet omdat het aanbod groter is en je dus ook alles kan terug kijken

4 likes

Ik had het voor BBC series, wilde het laatste seizoen van Call the Midwife kijken. En vond het idd wel handig om live tv mee te kijken, maar dat heb ik eigenlijk nooit gedaan, dus heb net weer opgezegd

2 likes

Ik heb gisteren Heweliusz uitgekeken, waargebeurde Poolse miniserie over een scheepsramp/gezonken ferry in de nineties en vooral waar de reddingsactie is misgelopen en het schijnproces daarna. Super aangrijpend en heel mooi gefilmd, echt een aanrader

2 likes

Wat gaaaaaf!! Veel plezier!

2 likes

Wat tof!! Veel plezier.

Ik heb nu 4 afleveringen van Pluribus gekeken en vind het erg tof en ben benieuwd naar de rest. Rhea Seehorn speelt de rol ook heel goed vind ik.

1 like

Wat vond je ervan? I

1 like

The Morning Show blijft een geweldige serie! Ben nu bij het vierde seizoen. Leuk om Jennifer Aniston en Reese Whiterspoon in zulke andere rollen te zien. Ze spelen zo goed!

3 likes

Ben toevallig gister aan deze serie begonnen.

1 like

Ik vond het heel leuk! Gelijk weer helemaal in dezelfde sfeer. Maar het was wel echt een eerste aflevering zeg maar. Nog weinig actie of heeele spannende dingen.

1 like

Ik ben Desperate Housewives weer aan het kijken en ik blijf het zo’n geweldige serie vinden. Het is allemaal wel echt heel dramatisch, maar ik kan zo genieten van Lynette en haar kinderen, en van Gabby die zó egocentrisch is, maar waar je toch sympathie voor hebt. De scenes met Susan neem ik dan maar voor lief.

14 likes

Toevallig heb ik gisteravond de pilot gekeken en vind het nu al leuk. Heb vroeger wel eens een random aflevering gekeken maar heb het nooit gevolgd. Ik dacht altijd dat het zoals satc zou zijn en dat vind ik niks maar dit is wel echt anders.

2 likes

Woehhh ik keek er de hele tijd al naar uit om me dit weekend op de bank te nestelen en te beginnen aan stranger things en nu is het zover :partying_face: Meer mensen al gekeken?

7 likes

Ik ben net begonnen omringd door snacks en met een kat op schoot :heart_eyes:

3 likes