Serietopic #5

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien maar ik vind het tot nu toe een beetje tegenvallen. Ik ga het wel afkijken, maar ik vind het wel weer zo’n serie die 1-2 seizoenen te lang duurt (ik vond vorig seizoen ook veel te langdradig).
Er zitten wel weer genoeg leuke scenes in (en ik vind Robin weer heel leuk!), maar over het algemeen vind ik het gewoon een beetje mwah.

Openingsscène afl 1

Will zag er zo belachelijk slecht en niet als zichzelf uit in die terugblik :joy: Vond het daardoor ook echt een matige start haha

1 like

Ik vind de scène met Fernando van ABBA op de achtergrond wel top hoor :heart_eyes:

8 likes

Ooh echt, ik vond het vorige seizoen heel spannend! En ben benieuwd hoe het verhaal afloopt nu

Wel helemaal eens met de openingsscène ja :sweat_smile:

1 like

Ik ben door de eerste 4 afleveringen heen, vond het wel weer vet hoor! Wat intens kut om nu een maand te moeten wachten tot het verder gaat :joy:

Ik was toch blij dat ik Max zag!

6 likes

Volgende week vrijdag komt seizoen 3 van Hjem til Jul op Netflix, echt zin in. Vind dat echt zo’n leuke, knusse serie zonder dat het slap of cheesy wordt :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Jaaa, ik ook, gewoon simpel maar niet zo ultrahollywoodslijmerig

1 like

Ik ben bijgedraaid, vond vooral de vierde aflevering erg leuk! Ben na de laatste scène met Will ook heel benieuwd hoe het verder gaat.

Met deze lengte afleveringen (1-1,5 uur) had ik het wel chill gevonden als er gewoon wekelijks een nieuwe aflevering kwam.

2 likes

The Diplomat seizoen 3 was weer goed! Wat een politiek gekonkel en wat een cliffhanger weer! Ik kijk uit naar het volgende seizoen!

7 likes

De grannies van Amsterdam is weer begonnen :heart_eyes:

Echt de beste serie van het jaar :heart:

4 likes

Ik ben in afwachting hiervan opnieuw begonnen met S1, lekker korte afleveringen, lof it.

Was alleen totaal vergeten hoe toxic al die mannen zijn :sweat_smile: dat herinnerde ik me helemaal niet! Of mijn standaarden waren véél lager anno 2019 (als ik kijk wie ik toen datete klopt dat wel…)

4 likes

Ik heb Nobody wants this afgekeken. Heb van meerdere mensen gehoord dat ze dit seizoen veel minder leuk vonden. Ik vond het toch heerlijk wegkijken, vergelijkbaar met het eerste seizoen. Gewoon een fijne romcom en ik vind het sowieso geen straf om naar Adam Brody te kijken

4 likes

Ik ben in het 2e seizoen van Killing Eve, leuk en spannend, meer om te bingen

2 likes

Ik ben halverwege gestopt. Doodsaai echt.

6 likes

Ik kijk zelden meer echt series in mijn eentje, heb er te weinig aandacht voor. Kijk wel met mijn vriend, maar ben gisteren dus weer eens in mijn eentje aan een serie begonnen: The Beast in Me op Netflix, zo spannend. Zijn 8 afleveringen en ik ben al op de helft.

4 likes

Is dat met die vrouw met die kin

2 likes

Haha hoe bedoel je? Claire Danes heeft volgens mij geen uitgesproken kin

1 like

Haha als je zoekt op ‘Claire Danes chin’ vind je wel meer info, ze kan nogal dramatisch kijken en dan trilt die kin altijd zo mee :sweat_smile:

1 like

Hahaha ga ik nu googelen

1 like

Ik heb de beast in me ook recent gekeken en vond het in lange tijd weer een serie die mijn aandacht echt vasthield.

1 like

Haha de serie is nog steeds goed maar ik heb nu een enorme focus op die kin en ik kan niet anders meer zien dan dat ze haar kin goed gebruikt bij het acteren :joy:

3 likes