Ik kijk nu een serie op HBO, Barry. Gaat over een huurmoordenaar die terecht komt op een acteer cursus, beetje donkere humor. Weet niet of het er hier eerder over is gegaan maar ik vind het echt een aanrader!
Rough diamonds op netflix is zo goed, vlaamse serie over chassidische joden en de diamantsector/maffia in antwerpen.
Ja dit vind ik ook een aanrader! Zag dat seizoen 4 is begonnen, zin in.
Sweet tooth seizoen 2 helemaal gekeken. Wederom een prachtig seizoen, ik vind de kinderen zo schattig!
Ik ben net weer begonnen en moest echt zo hard lachen om het einde bij aflevering 4 zo jammer dat dit het laatste seizoen is!
Jaaaaa Barry is zo goed! Elk seizoen lijkt ook beter te worden. Elke maandag echt genieten; Succession en Barry!
Hahah jep, heb ik! Vond het niet heel bijzonder, is volgens mij net als die vorige vooral bedoeld om nieuwe personages bekend te maken met wat achtergrond info.
Gewoon prima!
Ja hoor, lekker kijken! Duurt alleen wel maar uurtje.
In juni komt het nieuwe seizoen van MM, op het einde van de film stond dat!
Is er nou al een apart reality topic?
Anyway, ik wil graag Below Deck kijken, maar er is zooooveel. Welke serie/versie is het leukste?
Sailing yacht seizoen 2 en 3 zijn top! En anders het Original seizoen met Eddie en Rocky
Gewoon bij het begin beginnen en alle seizoenen kijken is mijn tip alleen below deck adventure vind ik minder (saaie cast)
Ik ben begonnen met de serie Dag&Nacht (NPO) over de verloskunde-afdeling in een ziekenhuis. Best vermakelijk en tot nu toe vrij realistisch (wel jammer dat er natuurlijk weer direct gesekst moet worden in de bezemkast in de 1e aflevering, dat doen we echt niet om de haverklap). @Nimbus2000 wist je al van deze? Voor jou denk ik ook wel leuk als obs-vpk
Hahahaha jaaaaa! Doe je dat niet in de bezemkast ? Piketkamertje is ook een optie.
We hebben alfv 1 al met pasen tijdens een rustige dienst samen bekeken. Vond de casussen best realistisch gedaan. Een familielid zei nou Nimbus dit moet jij niet kijken hoor nu je zwanger bent. Ik…. . Oke de navelstrengprolaps is mega zeldzaam maar wel een x meegemaakt… is anders als t je beroep is haha!
Inderdaad meteen weer juice en cliche beeld met seksen in de bezemkast met een arts😂.
En vind de hoofd verloskundige best nors en sarcastisch maar goed dat is haar rol.
En dat overdragen op de gang en uren op een kamer staan niet mega realistisch maar overall goed gedaan!! Die buiken, de baby’s die echt zo pasgeboren eruit zien, werkdruk…
Maar wel zo af en toe?
Ga zeker niet ontkennen dat dat wel eens gebeurt in t ziekenhuis nee, haha
Oké tweede aflevering zou ik misschien niet kijken nu idd
Had er zelf weinig last van hoor, kan dat wel goed gescheiden zien. Maar moet je ff voor jezelf bepalen🙂.
Ah goedzo, dan heb ik niks gezegd! Ik zat zelf vooral keihard jankend op de bank net terwijl ik ook had verwacht dat ik t los kon koppelen dus ik dacht waarschuw je ff
Wat een mooie serie!! Gehuild en vind het jammer dat ik alles al gezien heb nu! (Dag en nacht npo)